Bij mij voetbal.. kutsport in real life.. kut sport in games.. rugby is ook wel prut in games ja.. eigenlijk elke sport wel.. ik bdoel wtf ga niet kansloos zijn en ga gewoon sporten xD
ik sport ook, en ik hou heel veel van mn sport, en dit is de manier waarop ik mijn sport kan beoefenen zonder te wachten op traingen
ja je leert teminste de plays uit je hoofd, al zijn ze bij elk team weer anders. Maar misschien brengt dat weer variatie op je eigen plays (als je Football speelt dan)
ik gebruik idd heel veel plays die ik bij madden zie ook in real life EDIT: plus je leert wel een paar techniekjes, zoals de strip/juke/spin/swim enz enz enz als je nog niet wist wat het was
in Madden 07, kon je wel de admirals/thunder enz kiezen.. alleen niet op de 360 versie omdat ze die een beetje gestript hebben, maar op de pc kan het wel.. en misschien ook wel op de ps2/xbox versie maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen
De cover artist is van de seahawks, vandaar. Ik mis Steve young, Troy aikman enz.. dat waren nog eens sterren
Ik denk zelf dat je aan Madden 07 een beter heb ivm hetzelfde als NCAA plus veel meer mogelijkheden. Ok je heb dan de college teams niet maar is toch leuker om met de grote jongens te spelen.
Wees blij dat je de 06 versie niet hebt gekocht. Ik heb die voor zowel de Xbox en de 360, maar zoals al door velen geschreven is de 360 versie enorm gestript. Al is hi wel mooi natuurlijk. Ben nu weer een beetje aan het spelen zodat ik straks getraind aan de 07 versie kan beginnen. Wat mij betreft een musthave.
Ik zie dat de animo nog steeds erg klein is voor deze game. Ik zelf kan niet wachten tot die er is. Dit spel blinkt in alles uit. Maar voor het zover is komt op 15 augustus de demo op marketplace, of het op de europeese of de amerikaanse is dat weet ik niet.
ik ben gek op amerikaanse sporten waaronder natuurlijk ook de NFL, dus moet madden 2007 zeker hebben spel komt de 22e uit toch? tof dat er weer een demo komt! ps. zo weer wat meer animo lol ff off: vind het trouwens ook jammer dat mlb2k6 en college hoops 2k6 hier ook nooit is verschenen , geen goede afzetmarkt zeggen ze....
De europeese release is 25ste maar beetje geluk heeft de betere game winkel hem al een paar dagen eerder. ff off: MLB wel ja omdat er helemaal geen honkbal spel is (ok wel op psp, maar geen console versie), en ik zelf zou eerder denken dat honkbal het beter doet dan american football in europa. Maar aan de andere kant Madden is wel altijd het parade paartdje van EA kwa graphics en gameplay.
Ff off. Ik zou best wel een MLB game willen hebben hoor. Vind dat wel een leuke sport. Madden vind ik ook wel cool maar daar ben ik best snel op uitgekeken.
Ik ben al jaren fan van sportgames en vooral die van EA, en ik kan dan ook niet wachten op de release. Ik hoop dat EA dit jaar net als 2K de mogelijkheid aanbiedt om de rosters online te updaten, want dat maakt het net wat interessanter (vooral voor NBA en NHL)
ik vind het heel jammer dat de nfl 2k games niet meer komen ik zelf heb 2k5 helemaal kapot gespeeld, ik denk dat madden als het zo blijft ontwikkelen pas met madden 2010 op het niveau zit waar 2k zat met 2k5 *stopt 2k5 weer in zn oude xbox en gaat spelen*
de superstar mode van dit jaar vindt je niet cool? ok ik heb 2k5 nooit gespeeld. zo ie zo wordt dit het beste spel van ea in het seizoen 2006/2007