heb hem ondertussen op de pc, en het ziet dr op de pc precies het zelfde uit als 06, en dr is ook niets nieuws bij, ja behalve dat als je met je superstar speelt, dat je het in 3rd person bij je superstar bent, en dus nieamnd anders kan zijn. en dat je je route,zone ziet die je moet hebben. maar in 06 zag het er op de pc minder realistisch uit als op de 360. en hopelijk hebben de spelers niet meer van die kwasimodo ruggen. want als je bv de linebackers zag in 06..¬¬
het zijn wel schijtteam's , in 06 hadden ze gem een rating van 56 overal maar t geeft wel een goed gevoel dat een team uit jouw land in zo'n spel zit...
idd dat is ook de enige rede waarom ik de admirals er in wil hebben, af en toe even een oefen wedstrijdje 49ers-admirals . nou damn he kan niet meer wachten hoor, het is dat ik klote pc's hier heb staan, anders had ik ook een B-torrentje op pad gestuurd.
hehe, t is het wel waard oké, dit zuigt wel kreeg zojuist te horen dat ie eind van de feest dagen komt want hij staat hier ook nog niet op de lijst van waneer ie komt
k ga gewoon vrijdag elke gamewinkel aflopen hier in nederland, en vragen of ze m al binnenhebben en zo niet waneer
ik word gek: Beste Gamer, De VS mag het game al in augustus verwachten. De Europese release volgt in september. De uitvoering voor de Revolution kreeg nog geen vaste datum. Met vriendelijke groet, Electronic Arts NL Customer Support Team btw: waarom noemen hun de wii nog revolution.
ik vind het niet zo erg dat ze hem daar als eerste kunnen spelen, maar dat wij dan niet een paar dagen later het spel kunnen spelen zuigt gewoon!!! het zou fijn zijn als het spel hier voor de start van de competitie in de winkels ligt.
wat? was dat nu weer voor iets geks, zal je zien. wegens tegenvallende verkoopcijfers de afgelopen jaren slaan we europa over. dat zou echt helemaal gek zijn.
Heb net futurezone (Rotterdam) gebeld, die zijn altijd wel snel met spellen. Maar hij heeft hem ook nog niet op zijn bestellijst staan, en ook nog niet op zn releaselijst. Dus ga er maar van uit dat die voorlopig nog niet komt. mooi klote noem ik dat.
Als die regio vrij is kan je hem ook onlinebestellen. Maar het lijkt me sterk dat deze game niet in nl komt. Kijk bij E-plaza kan kloppen. Die hebben vaker van dit soort vreemde acties.