1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 07

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 17 jul 2006.

1. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het handig dat online bestellen, geen gezeur, en aanstaande dinsdag heb ik hem gewoon!

edit: Zijn er al mensen die hem in de winkel hebben kunnen krijgen met wie ik online kan gamen volgende week? ;)

Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  2. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws!!! ik kan madden 07 (360) morgen ophalen bij FZ rotterdam. Dus eindelijk is hij hier ook uit!!!

3. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, gcshop zei tegen mij dat ze hem morgen binnenkregen! Dus met een beetje geluk heb ik hem woensdag binnen, gaan we dan ff lekker gamen eddy? :p

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    thank god dat ik morgen vrij heb:D

5. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja is prima ik zal woensdag avond er voor vrijhouden, alleen heb ik dan al een avondje kunnen testen.

6. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, dat is wel waar, ik krijg hem morgen pas! Ik heb er zin in! Ik wil dat spel gewoon spelen! ;)

7. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is ook niet zo, dat ik maar een potje live ga spelen, en dat alleen woensdag :D

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hij word hier nog steeds verwacht op de 16e:mad: dus ik wacht af of jullie hem morgen dus werkelijk krijgen (van GCshop toch) zo ja dan bestel ik m daar ook maar

9. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    gcshop zei tegen mij dat ze hem wss vandaag binnenkregen en hem dan meteen op de post zouden doen

10. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb hem hier in mn handen, kan hem alleen nog niet spelen want ik zit nog op mn werk. maar hij is er echt. (btw: deze is van Futurezone, Rotterdam)

11. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morgen ook eens rondkijken in belgiƫ, maar ik vrees nog te moeten wachten tot vrijdag

12. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem morgen

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dan word het morgen weer een dag zoals zo'n beetje elke dag vorige week:p elke gameshop in omstreek langsgaan in de hoop dat ie er al is

this game better be good

14. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben em vandaag ook binnengekregen. Ziet er erg goed uit. :)

15. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Arrrg, ik kan niet wachten totdat ik deze game morgen bij de post ontvang! Daarnaast ben ik al begonnen met het organiseren van een:

MADDEN 07 TOERNOOI

16. diz187

diz187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    screens zien er iig verdomd goed uit... _O_ ik heb 'm nu een poosje op de reguliere xbox onder handen gehad en moet zeggen dat ik daar ook al meer dan genoeg verbeteringen aantrof.. oke aan de grfx viel uiteraard niet veel meer te sleutelen op dat oude beestje, maar toch ... men heeft de gameplay met succ6 weten te verbeteren naar mijn mening :cool: ik speel m al sinds Madden '99 op de PS1 verscheen en het spel is in de jaren daarna zowel qua uiterlijk als gameplay all1 maar beter geworden, ben dan ook meer dan benieuwd naar de 360 hall of fame versie, EA keep up the good work! :thumbs:

PS Randy Moss & Oakland Raiders enroute to Superbowl XLI (04-02-07) *)

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    aargh... k ga echt gek worden als ze hem nog niet binnen hebben hier, staks begin ik nog achter te lopen xD

@ diz: Sry dude, not gonna happen.

de Dolphins gaan dit jaar thuis de super bowl winnen.

18. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Aaah! Voor mij als het goed is nog een paar uurtjes voordat de post arriveert.... Speelt iemand dit spel op HD? Hoe ziet er @ HD uit? Want ik ga hem zo op mijn HDTV spelen....

19. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee helaas niet, een HD staat hoog op mn sinterklaas lijstje ;)

20. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Btw mensen hier mijn eerste stats superstar mode.

Positie: QB #14
    Draft picked: Starting QB | Dallas Cowboys
    Vader: QB first leauge, Moeder: Games review (hihhi hoe grappig)
    IQ test: 90% correct
    Game stats:
    Game stats (pre-season): | P: 2 W: 1 | L: 1 |
    2 Touchdown Passes | 1 Touchdown scored
    average yards: 140 P/G
    Passes: 54% (komt door de eerste game
    Longest gain: 86 yards

Eerste wedstrijd tegen de seahakws roomloos verloren en van de 17 passes geloof ik maar 2 goed. De tweede game tegen de saints kwam ik er wat beter in, dat was te merken met 2 touchdown passes en zelf ook een QB sneak Touchdown. Helaas in de pre season geen Snickers MVP award, anders had ik hem.

Leuke ook nog is dat ik bij de fieldgoal de bal mag klaar leggen, dus ook voor een eventuele fake kick.

Deze mode vind ik persoonlijk erg tof, al irriteer ik me soms aan de camera angle. Wat vinden jullie ervan????

Laatst bewerkt: 6 sep 2006

Deel Deze Pagina