1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2



    [gb]Madden (nfl) 10[/gb]

    Boxart:
    [​IMG]
    Ontwikkelaar: Tiburon
    Uitgever: EA Sports
    Genre:confused:port
    Platform(s):Xbox 360, Ps3, Ps2, PsP en later ook de Wii
    Spelers: 1 tot 4
    Opties: Xbox Live, multiplayer, Online franchise
    Releasedatum: 14 Augustus 2009
    Officiële Website:http://maddennfl.easports.com/home.action
    XBW Gamepage: None


    [gb]Informatie=(/gb]

    PROCEDURAL AWARENESS:
    LAYERED BLENDING:
    New QB Ratings:
    Animation Changes (QB and FB Dive fix):
    Official NEW Features:
    Other Game Deatails:
    First Madden 10 Details
    Football gets emotional.
    by Nate Ahearn
    February 3, 2009 - EA Sports announced the first new piece to the Madden gameplay model via a developer blog. In a post that claims that community feedback will have more influence on the development of Madden than ever before, Ian Cummings, Lead Designer on Madden NFL 10, details some of the capabilities of "Procedural Awareness." Yes, we think it sounds like something out of Skynet too.

    Apparently, Procedural Awareness (PA) allows developers to increase the overall realism of Madden's football by implementing lifelike behaviors such as eye tracking from the quarterback to different receivers and defensive backs actually seeing incoming passes before making a play on them. Beyond that, PA allows for the conveyance of emotions through different facial movements and contortions.


    Click above to watch Procedural Awareness at work on a quarterback.

    EA Sports released three tech demos of the technology at work which we'll be posting on IGN shortly. One shows the quarterback shifting his head to follow a giant green ball; one has a Dwayne Wade player model torso working with PA; and finally there's a generic player model acting out some emotions.


    Click above to watch a few of the different attitudes possible in Madden 10.

    Procedural Awareness applies to the PlayStation 3 and Xbox 360 versions of Madden 10 with the Wii's fate still to be decided.
    Bron IGN

    First look
    Bron: http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?message.uid=41591772
    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Meer screens
    [gb]Filmpjes=(/gb]

    [GT]52926[/GT]
    [GT]48375[/GT]
    [GT]50131[/GT]
    [GT]52161[/GT]
    [GT]49354[/GT]
    [GT]52674[/GT]
    Meer filmpjes op Gametrailers
    [gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]

    Review IGN:
    Bron: IGN

    [gb]Achievements=(/gb]
    Gezien er ook secret achievements bijstaan zet ik m maar in de spoiler.
    [​IMG]
    http://www.xbox360achievements.org/game/madden-nfl-10/achievements/
    [gb]demo=(/gb]

    http://digiex.net/consoles-homebrew/1944-xbox-360-madden-nfl-10-pre-order-demo-download.html

    Hier valt de demo te downloaden. Volg de instructies die er staan.

    Het kan zijn dat de site aangeeft dat je fout zit. Gebruik in dat geval de zoek functie. Het is dan de eerste hit.
    LET OP!:
    Als je m brand, zorg ervoor dat je speed op max 2x staat. Anders werkt ie niet.

    [gb]Belangrijk=(/gb]

    [gb]Verder=(/gb]


    Persoonlijk kijk ik hier echt heel erg naar uit na de teleurstellende madden 09.
    Zo te zien zijn een groot aantal ergenissen uit de voorgaande delen opgelost, wat natuurlijk altijd een goed teken is.
    Na het spelen van de demo kan ik echt niet wachten op deze game!

    De demo is momenteel te downloaden op de US Marketplace. ik verwacht dat hij eerdaags ook wel naar onze marketplace zal komen.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    het is iig grafisch erg goed :eek:
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zeker, en ook de animaties zien er geweldig en realistisch uit. Dat was altijd wel een probleem met madden alleen zo te zien hebben ze zich dit jaar overtroffen!
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Bron

    We kunnen binnenkort dus een algemene demo vinden. of deze op de europese marketplace komt is voor mij nog onbekend.

    Alleen zo te zien is er voor deze game weinig animo hier:+
     
  5. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Madden 10 Gamestop Exclusive Demo (5-Minute Quarters)

    http://download.digiex.net/Consoles/Xbox360/Madden10Demo/madden10e.rar

    De demo die op de US Marketplace staat is maar 1-minute quarters :D
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2009
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    goed Bezig zit nu op mn iPod dus downloaden gaat moeilijk.
    zal m zo maar ff downloaden.
    zal het ook werken door het op een harde schijf te zetten en die dan op de xbox aansluiten?

    update: Hij werkt niet die link:mad:

    update#2: je kan dus niet naar de direct download zelf gelinkt worden. maar als je de zoekfunctie gebruikt, dan kan je m wel vinden.

    update#3: Via een HHD werkt het dus niet. via de site staat uitgelegd hoe je m goed op dvd kan krijgen en kan spelen.
    alleen beetje jammer dat als je m op dvd gebrand hebt dat ie dan alsnog niet werkt:mad:
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2009
  7. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo op mijn hardeschijf gezet met de migration kabel en het werkt perfect.

    Op CD/DVD moet het ook lukken als je het goed hebt gebrand :)

    Zo moet het op de CD/DVD staan:

    content\0000000000000000\454188C7\00080000\B56F3EE541D874F0658572055F010A35EAB4D3EC45
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2009
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb m helemaal gebrand met datzelfde programma zoals ze dat daar aangeven. heb zelfs dat zelfde programma gebruikt. Mn xbox herkent de demo alleen als ik wil gaan spelen geeft ie aan dat de disc het niet doet en dat ik m schoon moet maken en mn xbox moet restarten. beide heb ik al 10 keer gedaan maar het werkt helaas niet.

    Ik heb het via mn USB externe (pc) harde schijf geprobeerd. dat werkte alleen niet helaas. EN zo'n migration kabel heb ik ook niet.

    en zo staat hij er ook op. ook heeft dat brand programma aangegeven dat het branden gewoon gelukt is.
    Ga het zo nog een keer proberen en dan zet ik hem op max X2

    edit#9990409854: Jes, dat heeft gewerkt.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2009
  9. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg dit als ik op dat linkje klik terwijl ik momenteel helemaal niets download.

    Andere vraagje, is er iemand die de release datum weet? Sommige shops hebben hem op 14 augustus en andere weer op 30 augustus.

    edit: Heb em al door de zoekfuntie (thnx flix voor de tip) Ben em nu aan het downloaden via torrent. Best grote demo (900mb)
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2009
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    downloaden via je internet browser zelf. gaat veel sneller heb ik gemerkt.

    Mijn bevindingen tot nu toe:

    -passen werkt erg stroef maar voelt lekker realistisch aan
    -blitzen heeft weer nut!
    -animaties zijn ge-wel-dig
    -runnen is lekker lastig maar zeker niet not-done zoals in 09
    -het aangaan van blocks en swim/rib moves gaat nu via de rechter thumbstick en werkt goed en voelt lekker aan
    -offense spelen is een stuk moeilijker (t.o.v 09)
    -defense spelen makkelijker(t.o.v 09)
    -Hitstick is goed uitgewerkt. Als je m nu verkeerd timed word je echt afgestraft. waar je in 09 5 yards v/d BC(ballcarier) al je hitstick in kon zetten zou je nu kei hard gras happen
    -de playclock gaat iets te snel. kan me voorstellen dat je dit als leek irritant vind
    -De sfeer v/d wedstrijd en alles wat eromheen gebeurt is geweldig.
    -Als je Qb tijdens een passplay onder veel druk komt te staan gaat je controller trillen. werkt echt fijn waardoor het spel overzichterlijker word
    -Het playcallen is weer zoals het voor de next gen was. je kiest nu je plays door uit een sheet van 3 plays op de knop te drukken van welke play je wilt. Dit maakt multiplayer(met zn 2e op de bank) weer leuk.

    al met al ben ik zeer tevreden over deze game. Je hebt eindelijk het gevoel dat ze weer vooruitgang hebben geboekt. Wat bij de voorgaande 3 delen erg tegen viel.
     
  11. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even mijn ondervindingen onder de jouwe gezet. Ben het meerendeels met je eens. De demo heeft me gerust gesteld, ik ga madden 10 zeker halen. Het stukje realisme wat terug is samen met de schitterende animatie's hebben het voor mij gedaan :) Team tackle's FTW!!_O__O__O_
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg niet dat ik moeite heb met de passing game alleen dat het voelt zodra je op de pass knop drukt dat de ball heel moeizaam weg gaat.

    Ik bedoel hiermee dat het niet meer zoals in 08 is dat je bijna elke run wel 7 tot 90 yards kan halen. Zoals je al aangeeft en de slogan voor deze madden is, je moet echt voor elke yard vechten. Dit geeft alleen maar een goed gevoel als je er een van 20 yards breakt.
     
  13. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, Idd zodra je 1 big play heb lijkt het net alsof je al gewonnen heb bij wijze van spreken.

    De Defensive AI lijkt daarin een grote rol te spelen, die is enorm verbeterd. CB/Safety's zijn hun man niet zomaar kwijt of laten geen groot gat tussen hun en de receiver komen.

    Ook lijkt het alsof stats van de players nu eindelijk merkbaar zijn. In 09 had je dat alleen bij offensive stars zoals Terrel Owen, Jacobs etc etc. Nu lijkt het IMO dat de defensive stars beter tacklen/coveren in vergelijking met wat mindere verdedigers. Bijvoorbeeld als ik tackle met polamalu of Harrison word de tackle niet tot minder vaak gebroken dan wanneer ik met een andere speler tackle.

    Vandaag kan ik hopelijk wat meer spelen :)
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    jup. AI v/d D# is echt stukken beter. je hebt nu niet meer dat een speler gewoon naar de bal staat te kijken als die naar m gegooid word. hij probeert er echt een play op te maken.

    Was in 09 ook zo'n ergernis. je had bepaalde patronen waar de WR gewoon al en altijd vrij kwam, zoals de Curl, Slants en Down & in/out.

    Wat me aan de offensive side v/d ball is opgevallen is dat sommige patronen weer eindelijk werken. zoals de corner en de barrel. Die hoefde je in 09 echt niet te proberen want als er tight coverage is dan werd de ball altijd geswat.
     
  15. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik nog niet geprobeerd :D Bij voorbaat dacht ik dat het toch al niet werkte zoals in 09. ff een keer proberen dus.

    Weetje toevallig de EU release date? Ik neem aan dat ie wat later is dan 14 augustus(US Release date) zoals altijd.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Geloof dat ie de 14e hier ook gewoon uitkomt.
    http://www.gamestracker.com/madden-nfl-10-release-date.htm

    Maar het zal me niets verbazen als ie hier rond de 30ste uit zal komen. Was de vorige keer(en) ook het geval.

    enigste nadeel wat ik tot nu toe kan bedenken is dat de laadtijden zo lang zijn...

    edit: Heb de achievements aan de openingspost toegevoegd.

    Wat me ook is opgevallen is dat er ook eindelijk weer nieuwe plays in de playbooken staan.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2009
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben net naar wat gameshops geweest hier in hilversum.

    Gamemania zegt dat ie 20 augustus komt. Next level beweert alleen dat ie pas 30 oktober(!) komt. van dat tweede geloof ik alleen geen zak.

    edit:eek:w crap.. 2e pagina niet gezien..
     
  18. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ja, helaas is het zoals ik al verwacht :D 30 oktober is idd bullshit :D haha Op de site van Dimension.nl staat 30 augustus en die zijn meestal wel correct. Uiteraard hebben echte winkels de kans om hem eerder te verkopen aangezien er haast geen controle is.

    Ergens tussen 20-30 augustus lijkt me dan realistisch. 14 augustus samen met USA is denk ik niet haalbaar, zeker niet gezien het verleden.
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk idd dat het tussen de 20 en 30 augustus gaat worden. Ben nu een beetje de bekende webshops aan het afgaan om te kijken of ie ergens voor een mooi prijsje is te krijgen, alleen ik ben m nog nergens tegen gekomen. Denk dat ik m maar bij Gamemania pre-order.

    Of is iemand m al tegen gekomen?
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    wordt deze game full-priced? of maar 30 euro? want aan dit topic is al te merken dat er maar weinig animo voor is...
     

Deel Deze Pagina