1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen maar, wel vaak. Hoopte dat je corner route's zou lopen met die lange receiver van je. Deden veel eagle tegenstanders waar ik tegen heb gespeeld. Vergat westbrook compleet, vooral in het begin. Wat kreeg je toch een boel gratis yards:lol:

Ik ben nog alles aan het uit testen kwa defense. Zwakke en plus punten van men cb's/Safety's aan het bekijken. Ik speelde zoiezo de afgelopen jaren vrij weinig met de ravens. En idd ravens D-fence is een bitch, als ik men ritme vind komt het wel. Moet ook werken aan run play's, kvind dat ik te veel leun op de passing game.

We moeten maar gauw een rematch doen:9

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel binnenkort wel een keer met de ravens tegen je. Moet je goed opletten wat er allemaal gaat gebeuren:9
    enigste minpunt van ze is dat hun offense beetje ruk is..

Probeer nu tegen bentlul te spelen alleen elke keer staat er dat hij de session verlaten heeft. Tegen jou had ik dat probleem niet.
    iemand een oplossing?

3. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er weer dat jij de sessie verlaten hebt :lol:

K heb grabit uitgezet (vergeten dat ie aanstond) en daarna een quick match gedaan, toen werkte het wel gewoon.

Denk dat m'n ping te hoog was oid en dat Madden je daarom kickt? Iemand die dit kan bevestigen?

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    proberen het over 5 min weer oke?

5. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al redelijk vaak gehad dat door lange afstand (speelde tegen USA) hij er idd ook niet door komt.

Bij mij uit zich dit doordat het laden ineens zo'n 3x zo lang duurt, je daarna de cutscenes aan het begin niet meer kan skippen en zodra je toss krijgt doen de toetsen het helemaal niet meer.

Ryu is dan idd aan het expirimenteren want gister blitzte hij bijna alleen maar tegen mij :p

QB sneaks vind ik wel kunnen, dit jaar zijn de QB's fysiek niet zo sterk als in deel 09 heb ik gemerkt en een fumble/injury zijn zo gemaakt ;-)

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zit nu in een potje die echt heeeel frustrerend is..
    hij speelt met de colts offensief gezien komt ie nergens behalve met clark.
    en hij heeft al 2 kickoffs tegen me gereturend. dat is ook echt de enigste reden waarom ie me bij blijft.

word echt misselijk van dit mannetje.. tijdrekken en al dat soort shit..

Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  7. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin in een unranked potje?

8. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    zit nog te wachten op een reply van EA
    heb wel zin om mee te doen, weet alleen niet of ik veel tijd heb om te spelen.
    Zijn de Bucs nog vrij?

9. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Bucs zijn nog vrij ja :)

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    staat de uitdaging nog?

co-op is best leuk gedaan. Je ziet het spel van net zoals je het in de superstar mode zou zien.
    Ik speelde net alleen met zo'n bitch die niets van football begreep. Ik was de QB, hij de HB en na 4 pass plays gaf ik hem een run. alleen de defense stond toen in een 46 def en leek op een all out blitz. ja dan ga je natuurlijk niet runnen. Dus ik audible naar een pass. quit ie erna en stuurt ie zo'n jankerig berichtje van ja je laat mij niets doen blablabla.

Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  11. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik 1 algemene tip mag geven:

EA GEEN E-MAIL STUREN VOOR DIE FRANCHISE CODE!!

Je moet die handelingen doorlopen maar dan ipv e-mail moet je de live chat kiezen.

Ik had geen wachtrij en ik kon 2 minuten later de franchise opstarten, zonder dat ik weer zo'n lange klooje code met mn controller moest invoeren :p

12. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, ik had e-mail gestuurd en kreeg binnen en dag men dingetje geactiveerd zonder code in te voeren. Wss was ik 1 van de eerste en komen er nu te veel mails om het op deze manier af te handelen. In live chat lijk me idd ook handiger. Kan je direct alle info geven.

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb vanmiddag bij die link die je gaf die code aangevraagd. 2 uurtjes later had ik al een reactie terug.
    Of ik nog ff mn gamerstag, geboorte datum en Zip code wou mailen. Dus dat heb ik maar meteen naar datzelfde adres gedaan.
    Mn mail adres staat alleen nog op mn oude adres in de US en ik heb mn postcode van nederland opgegeven. hoop dat dat geen probleem is

14. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Daarnet een pot gespeelt tegen Ryu.. god wat ging dat slecht. Enige score die ik had was een 103yd kickoff return.

Domme interceptions gegooid, recht in z'n handen. Afgezien van Brees en Bush stelt het niet veel voor.

Valt er nog te switchen in de franchise O-)

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist bericht gehad van EA. zou nu die league kunnen joinen. Ga het nu ff doen.
    Valt me niet tegen. binnen 4/5 uurtjes is het geregeld.

16. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja support is idd zeer snel, in 2 uur en 3 minuten hadden ze et bij mij geactiveerd.

Normaal zit je soms dagen te wachten op een antwoord van support.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe doen we het trouwens?
    Zou ik nu evt. mijn eerste season game kunnen spelen?

18. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan proberen te leaven en opnieuw een team kiezen. The saints zijn best een goede team. Bree's is echt een beest, tenminste als ik tegen cpu op all madden speel :D. Maar ik had het meest moeite met Bush, die gast breekt bijan net zo veel tackles als A.Pederson8)

Zwakke plek van the saints is de secundaire zoals hieronder word genoemt IGN guide Dit wist ik overigens niet toen we speelde. Ik merkte wel dat ik makkelijk tussen de zones kon gooien dus bleef ik dat maar doen :D

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En waarom staat in de franchise de lengte van een kwart op 7 min ipv de gebruikelijke 5?

20. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Wss heeft Jeast dat zo ingesteld.

Deel Deze Pagina