1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja wel als er een erg ongeduldig iemand uit de league (ik zal geen namen noemen, uhmm Flix) je tijdens je games gaat inviten :p
    Ach ik heb em zo tenminste wel op all-pro gespeeld... ;-)

* Zo net m'n game meteen maar gespeeld tegen de Steelers... Pfffff dat ging moeizaam.
    De score subtiel gehouden :p 7 - 3
    toen hun 3 & goal bij mij stonden in de laatste minuut, maakte een ai CB van mij 2x achter elkaar offside, super irritant!!!!!!!!

Ghehe, Bentlul heeft ook moeite met de Cows zie ik :p

Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  2. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Die franchise site is echt tof!!

Mijn eerste game verloren, vind het best lastig op All Pro :eek:
    heb wel 2 keer in de redzone gestaan maar kon het weer niet afmaken.
    wel jammer dat ik hem niet gister gespeeld heb toen die nog op Pro stond :)
    De AI deed in het begin van de wedstrijd een Fake Punt op een 4 & 2 (Bastards!!)

Ik ben ook niet zo goed in Madden maar dat is niet zo'n ramp als ik me maar vermaak. De regels snap ik wel maar de plays en defence die ik moet gebruiken is meestal het probleem.
    Vind het ook knap dat jullie zulke hoge scores krijgen! _O_ vind die 5 minuutjes altijd zo snel gaan.

Ik zit hem wel te knijpen voor week 3 en 5 dan krijg ik het zwaar!

Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  3. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende game moet ik tegen vassilli. Word een zware pot

4. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die raoul is em gepeerd??

5. baffie316

baffie316 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben alweer terug, was er uit gegooid.Heb net m'n tweede potje gespeeld.
    Ga vrijdag met vakt, ben op 8 sept terug voor het vervolg. mijn team heeft ook een bye dat scheelt ook weer.

Jeast kunnen we ook al free agents toevoegen? traden?

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt mn pm gelezen zie ik, mooi:)
    tegen wie moet je in week 3 en 5?

edit: o wacht, dit kan ik zelf checken via die site. Vind die wel erg handig!

7. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm.........

Als ik in Superstar mode gewoon een bestaande speler wil kiezen (behalve een Rookie dan) moet ik betalen......

Geweldig EA....

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja vind dat echt een new low hoor.. Kijk, hoe ze het in battlefield heroes aanpakken vind ik prima. Game gratis maar voor extra content moet je betalen.
    Maar hier kopen we een game voor de facking volle mep, maar moeten we alsnog voor de content betalen. We hebben nu dus eigenlijk een iets verbeterde madden 09 met als enigste echte toevoeging het pro-tak systeem en die online franchise(ben ze voor beide hiervan zeer dankbaar) maar verder voor een echte madden 10 moet je nog meer betalen.
    Straks moeten we 100 euro voor een volledige game gaan betalen als het aan EA ligt:confused:

9. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat het me erg aantrek maar de co-op games zijn ook nieuw :D Dat gezegt te hebben ben ik het natuurlijk eens met jullie en vele andere madden players. De dingen waarvoor je moet betalen horen al in de game te zitten of zijn ronduit belachelijk. Zoals betere coaches/trainers en injurie van players genezen bij je online franchises.

10. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is gewoon cheats kopen.

Maar daarnaast dus die dingen als Superstar kiezen kost geld......

Of die Elite gametype.
    Iemand die aangeschaft?
    Wat houdt dat nou precies in?
    Ja, access to VIP leaderboards en Elite gametype, maar dat is al op All-Madden, dus wat is daar dan anders aan?

11. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Klik

Voor de grote Diehard hardcore fans dus. All-madden ranked spelen wat normaal dus niet kan. Ander leaderboards, goude naam en heel mss gaat EA dus iets doen waardoor elite players met de devs kunnen communiceren.

Laatst bewerkt: 27 aug 2009
  12. mazterman

mazterman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat doet het hem toch he, het goude naamplaatje:)
    had eerlijk gezegt wel meer verwacht dan die 400 pointsis wel een redelijk bedrag vooral omdat het wel waar is van de cheater en kleuters

13. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die online franchise is echt geweldig en die site ook.... ik heb wel één dingetje (en dat is geen kritiek ofzo, meer een persoonlijk dingetje).. ik vind dat de wedstrijden erg snel voorbij gaan... In de voorgaande delen van madden was de standaardtijd altijd 5 min. en nu is de standaardtijd op 7 min. gezet en dat heeft te maken met de acc.clock... maar in de online franchise staat de tijd op 5 min.

Het voordeel daarvan is dat er snel ff een pot gespeeld kan worden, het nadeel is dat je wel snel moet toeslaan... als je eenmaal op achterstand staat dan moet je de volgende drive wel scoren anders wordt het niks...

Hoe kijken jullie daar tegen aan??

14. baffie316

baffie316 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij kan het op 5 min blijven als de acc clock uit gezet wordt anders de tijd naar 7 min.
    Zeker bij potjes waar je tegen mekaar speelt kan het frustrerend zijn als de tijd zo voor bij is.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    in de online franchise staat de accel clock toch uit?

16. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij staat de acc. clock aan tijdens de online franch. Maar misschien maak ik wel een vergissing hoor....

Jeast??

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Valt me trouwens wel op dat de meeste van jullie in week 1 echt een makkelijke tegenstander hadden:9
    geloof dat alleen phoonyxe en ik een tegenstander met een rating van 85+ hadden.

18. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, ik had de browns en dan ook nog in moeil.gr. pro... dat was wel te doen.. gisteravond had ik de lions.. ook niet echt een superteam zeg maar :)... maar ik moet zeggen dat ik er wel wat moeite mee had hoor en dat kwam niet alleen omdat het nu all-pro was... niets lukte en ik zag de tijd maar doortikken waardoor ik geforceerd ging spelen... ik begin nu wel door te krijgen dat football echt een sport (lees game) is waarin je je hoofd koel moet houden en alles resultaatgericht moet bekijken.. vaak ben ik te gretig (bv maken van big plays, terwijl kleine winsten ook tellen) of raak ik mij hoofd kwijt als het niet loopt (bv. bij 4 en 5 toch iets proberen te forceren).... het valt mij op dat CPU tegenstanders in dit deel wachten op de fouten die je gaat maken en daar optimaal van profiteren (althans dat denk ik, misschien is dat wel helemaal niet zo)

Laatst bewerkt: 27 aug 2009
  19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je hebt idd mensen die proberen elke keer in een keer die 10 yards te halen. Terwijl die dus niet beseffen dat 3x 4 yards ook een first down is. Het is idd een sport waar je ten alle tijden je hoofd koel moet houden, overzicht behouden en na denken, heel veel na denken.
    M'n coach in amerika vertelde ook altijd dat football 70% techniek en tactiek is.

20. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Je coach heeft ook helemaal gelijk. Het tactische aspect is ook wat mij ten eerste intresseerde toen ik american football pas ontdekte. Ik ben ook blij dat ik mijn tijd heb genomen om alles te leren etc, ik snap dat het allemaal zo gecompliceerd lijkt als het allemaal nog nieuw is. Maar als je vaak genoeg oefent en vooral niets forceerd komt het wel goed. We moeten wel niet vergeten dat Madden een video game blijft :)

Trouwens flix, ik heb je advies gevolgt en sport 1 ook maar besteld. Gelukkig is het een maandelijkse verbintenis ik dacht eerst dat het jaarlijks of per kwartaal was. Vanavond meteen maar gebruik van maken.

Miami at Tampa Bay - preseason (live)

Deel Deze Pagina