Zo de chargers - ravens match werd zo te zien nauw in de gaten gehouden.
Ik was van 9 tot half 10 online maar nadat ik een live party van jeast joinde kreeg ik opeens connection error. Deed de test en bleek dat er iets mis was met mijn MTU. Na verschillende keren xbox en router aan en uit te doen kreeg ik opeens wel verbinding. Vassili was inmiddels al online en bezig met de match maar gelukkig kapte hij em af en konden we begonnen.
Was een heuse spannende match imo, ik had niet verwacht dat vassili fouten zou maken en mede daardoor heb ik nip kunnen winnen. Zelf had ik ook steekjes laten vallen, 1 daarvan was een fumble van Rice(HB).
Hier een kleine samenvatting met behulp van de franchise site.
Met 1 minuut op de klok maakte ik de FG, ik twijfelde zeer wilde in eerste instantie voor de TD gaan maar besloot om op mijn Defense te vertrouwen zoals de ravens in het echt ook doen. Ik had echt verwacht dat Vassili nog op 1 of andere manier een TD zou maken of minstens een FG voor overtime. Hij had inmiddels al een 54 yard FG gemaakt.
Maar gelukkig voor mij had hij geen time outs meer in de 2minute warning en kon ik hem in bedwang houden. Een zeer verrassende overwinning, had eerder al 3x tegen vassili gespeed en alles verloren. Hopelijk word de return net zo spannend.
Laatst bewerkt: 1 sep 2009