1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    ja vassili zou rond 9 uur komen. en jeast zou rond 10 uur simmen. De winst zal wss naar vassili gaan, ik kom maar niet op gang met men offense. Moet wat meer practise mode gaan spele met raven offense. :D

Tegen CPU gaat het nog wel maar online tegen random gasten verpruts ik het om de 1 of andere manier. Als ik win is het meestal door de geniale defense

Laatst bewerkt: 31 aug 2009
  2. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja op onze franchise site zelf bij highlights.....
    Daar komen alle highlights die je maakt tijdens een online franchise game op te staan

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sja, dat zijn de ravens nou eenmaal. zo winnen ze in het echt ook.
    Hun offense hoeft meestal maar rond de 14 punten te scoren omdat de defense hun tegenstander ook niet meer laat scoren, en zelf meestal ook nog wel eens scoren.
    Wat ik persoonlijk belangrijk vind is goed kunnen rushen. als je eenmaal een rushing game hebt dan zal de tegenstander daar op inspelen en dan word passen ook makkelijker.

Ik vind de rating v/d eagles defense wel een beetje laag. als je kijkt naar hoe ze in het echt spelen en wat voorn cijfers ze produceren en dan zie je dat al die linebackers een rating tussen de 70 en de 78 hebben.

@jeast, ah oke. en waar stan ze online dat ik ze hier neer kan zetten?:+

4. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wtf.. ik kom e niet meer in:confused:

No Supported Platform Found

We’re sorry, you must register with EASPORTS.com and have a valid console persona to use this feature. If you have not done so, please head to EASPORTS.com and register to gain access.

6. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan vazili en ryu nog spelen?

7. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    10-10 3rd qrt :) spannend!

@Flix: Ik vind het knap dat je zoveel kunt scoren in 5 minuten _O_ Respect!

Ik zou het fijn vinden dat je in week 5 je 3rd string spelers gebruikt :)

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    miss zal ik wel mn 2nd string QB tegen je gebruiken;)

staat nu 17-17 in de 4e qrt tussen vasilli en ryu. Ben benieuwd wie daar als winnaar uitkomt:)

9. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Zo de chargers - ravens match werd zo te zien nauw in de gaten gehouden.

Ik was van 9 tot half 10 online maar nadat ik een live party van jeast joinde kreeg ik opeens connection error. Deed de test en bleek dat er iets mis was met mijn MTU. Na verschillende keren xbox en router aan en uit te doen kreeg ik opeens wel verbinding. Vassili was inmiddels al online en bezig met de match maar gelukkig kapte hij em af en konden we begonnen.

Was een heuse spannende match imo, ik had niet verwacht dat vassili fouten zou maken en mede daardoor heb ik nip kunnen winnen. Zelf had ik ook steekjes laten vallen, 1 daarvan was een fumble van Rice(HB).

Hier een kleine samenvatting met behulp van de franchise site.

Met 1 minuut op de klok maakte ik de FG, ik twijfelde zeer wilde in eerste instantie voor de TD gaan maar besloot om op mijn Defense te vertrouwen zoals de ravens in het echt ook doen. Ik had echt verwacht dat Vassili nog op 1 of andere manier een TD zou maken of minstens een FG voor overtime. Hij had inmiddels al een 54 yard FG gemaakt.

Maar gelukkig voor mij had hij geen time outs meer in de 2minute warning en kon ik hem in bedwang houden. Een zeer verrassende overwinning, had eerder al 3x tegen vassili gespeed en alles verloren. Hopelijk word de return net zo spannend.

Laatst bewerkt: 1 sep 2009
  10. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verdiend gewonnen ik wist dat de ene een pick zou worden had hem eigenlijk niet moeten gooien maar deed het toch stom! dat kost je je de wedstrijd. door 2 kleine foutjes wedstrijd verloren met een fg jammer op naar de volgende

11. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Je had ook nog een hele verre FG die je nipt miste:eek:. Ik had eerlijk gezegt verwacht dat je zou punten.

Overigens wilde ik net men volgende game spelen maar werd van de franchise server gegooid. Ik kan gewoon opnieuw starten neem ik aan?

12. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, Adrian Peterson....
    _O_

13. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is het spel ook te doen als je de NFL totaal niet volgt? Want vond Madden en die Street variant van NFL (NFL Street?) altijd wel tof, maar zit nu te twijfelen of ik deze zal halen.

14. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Street variant was tof maar ook erg arcade. Je hoef de NFL niet te volgen maar je moet naar mijn mening wel weten hoe de sport in elkaar zit en de basics van offense en defense. Ik zou zeggen speel de demo, die is als het goed is nog beschikbaar. Om alles te leren lijkt me het beste om stap voor stap te doen als je alles tegelijk wilt doen kan het hopeloos aanvoelen. (spreekt uit zelfervaring:lol:)

Ik heb net mijn 3rd week game gespeeld tegen ''rival'' cleveland browns. Het begon lastig maar naarmate de match vorderde begon mijn Defense grip te krijgen. 2 ints door natuurlijk Reed en Landy, beide ook returned for a TD. Verder nog 2 passing TD naar Heap(TE)

Exhibition: INT-TD; B. Quinn intercepted by D. Landry

Exhibition: INT-TD; B. Quinn intercepted by E. Reed

Exhibition: TD; J. Flacco pass to T. Heap for 12yds

Exhibition: TD; J. Flacco pass to T. Heap for 23yds

Eindstand 35-7

Overigens, de highlights staan bij franchise maar hier staat exhibition game? glitch/bugg??. En staat de moeilijkheidsgraad nou op ALL PRO of nog steeds op PRO?

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als het goed is staat hij nu op All Pro.
    De eerste week heeft iedereen op pro gespeeld behalve Jeast en ik.

Ken iemand een site waar je ook nfl total excess oid kan downloaden zodat ik deze vervolgens op TYT kan uploaden zodat ik mn ratio ff kan boosten?

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist ff de chiefs afgedroogd. Heb de hele game met trent cole gespeeld. heb 5(:eek:) sacks gemaakt.

Is het miss een idee om v/a week 5/6 gewoon door te simmen naar de playoffs?
    Het is bijna gegarandeerd dat we er allemaal inkomen + dan spelen we elke game tegen elkaar en word het echt spannend. (bijna) iedereen kan wel winnen v/d CPU.
    Ook ben ik wel benieuwd naar het off season:+

17. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    kan je wel gewoon uploaden naar TyT? volgens mij stond er in de FaQ dat alleen mensen met extra toegang dingen kunnen uploaden.

Betreft de franchise, ik weet niet het niet echt. Er zijn mensen die wat lagere rated teams hebben en die zijn dan in het nadeel als alles word gesimmed. Daarnaast is het nog steeds geen garantie dat we allemaal in de play-offs komen :D Vassili had zijn eerste game verloren door een sim

Mij maakt het niet zoveel uit, ik sta nu met 3 wins :D

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet igg bestanden seeden. Ik heb nu zo'n 30 football games etc in mn seed lijst staan maar geen een doet het. mn ratio blijft op 0.110 staan.

19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als er geen peer connect kan je niet seeden, vandaar is het lastig om het op peil te houden. Ik denk dat zodra de season begint er vanzelf meer peers zullen komen en het dus makkelijker is om een goede ratio te krijgen

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja maar het probleem is dus dat ik niets meer mag downloaden totdat mn ratio boven de 0.3 is omdat mn account gebanned was.

Deel Deze Pagina