1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat stelde ik een paar pagina's terug ook al voor.
    en als het niet uit gezet kan worden, doe dan games van 7 min per quarter.

2. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    thnx
    heb wel wat tijd, ik zie je wel online verschijnen.

3. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe...
    Ik heb een upload van zo'n 550 kb/sec
    :thumbs:

4. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan stem ik voor 7 min qrtrs, ik kan me van vorig jaar herinneren dat er mensen in de league zaten die pre-snap de hele play rustig gingen zitten verbouwen, super irritant...

5. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kijk ik net op de franchise site zie ik dat m'n kicker een severe concussion heeft opgelopen in de gesimde wedstrijd (out for season) :'-(

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laat maar ff weten hoelaat je zou kunnen.

7. galiaar

galiaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu Madden NFL 10 gedurende 2 weken aan het spelen en vind het een echte topgame. Heb vroeger ook al vele Madden's gespeeld, maar deze is echt goed. Alleen het verdedigen lukt me nog niet zo bijster goed. Hoe kan je een bal wegtippen? En ik heb de knop nog niet gevonden om, wanneer er nog maar weinig tijd over is, de play direct te laten starten.

8. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is is m'n NAT probleem opgelost.. ik kreeg eerst een foutmelding bij de live connection test maar nu niet meer.

9. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Wegtippen doe je volgens mij met Y. En een play direct laten starten zonder een huddle(een no huddle) doe je door Y in te druken direct nadat je vorige play is afgelopen.

Verdedigen is zoiezo lastig, anticiperen op wat de offense gaat doen en daarvoor een counter kiezen. Het beste is ook om de teams/players goed te leren kennen. Zodat je de plus punten kan uitbuiten en de minpunten van de tegenstander tegen hun gebruikt

Hier een handige guide, lees vooral het team gedeelte. Daar leggen ze per team de plus en min punten uit

10. galiaar

galiaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de hulp man.

11. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Swat ball niet LB? ik dacht het wel namelijk.

Ik gebruik het zelf ook nooit :p

12. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zou best kunnen :D meestal doet de ai het zelf. Ik selecteer CB/SS alleen als ik voor de interception ga.

13. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    swat ball is lt en lb tegelijk zo strip je overgens ook de football bij een persoon die de bal heeft...

kom je ook gezellig in onze franshine??

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    bal swatten is A, voor de INT gaan is Y

15. galiaar

galiaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WAt is eigenlijk de beste methode om te verdedigen? Bij de huddle een speler selecteren die dicht bij de QB van de tegenstander staat en zo een sack proberen te realiseren of gewoon afwachten en dan in het achterveld een speler selecteren om voor de tipp of interception te gaan?

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hangt er totaal vanaf wat je zelf het lekkerst vind. Je ziet het meeste dat iemand of een Lb of een d-liner word.
    Wil je het op safe spelen, word de D-line. Wil je zelf meer betrokken in het spel zijn, selecteerd dan een LB.
    Om als DB te gaan spelen raad ik zeer af aangezien als je een foutje maakt je meestal dan gewoon kei hard word afgestraft met een grote play.

17. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    ''Defense is momentum play'' Dat zei mijn oude coach vaak. Het veranderd met de situatie. Er is geen ''best way to do''. Er zijn meerdere manieren om het goed te doen per situatie.

Wat ik doe is gewoon een linemen selecteren en proberen door de O-line te breken met swims etc etc. Ook af en toe een blitzende LB/CB selecteren kan ook goed werken.

Play-calling leren is ook iets dat erg belangrijk is vooral defensief omdat je eigelijk moet anticiperen op wat je denkt dat de offense gaat doen. Denk hierbij aan de hoeveel van yards to go, welke down is het is en welke personel er van de offense op het veld is.

Als de offense 3-5 receivers heeft is het dus verstandig om extra DB mee te sturen. En als het bijvoorbeeld 3rd en 5+ is, is komt er meestal een pass play. Ook moet je altijd rekening houden met de starplayers van de tegenstanders. Als je bijvoorbeeld tegen de Falcons speelt kan je rekenen dat ze vaak de bal aan hun running back star Michael Turner zullen geven.

18. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ball swatten is LB of LT, A is Defensive assist, oftewel, automatisch met je poppetje naar de ballcarrier rennen..(?)

Ging dat lekker? Je had er 3x voor nodig zie ik :thumbs:

Ik hoop echt op een patch-optie om retries uit te kunnen zetten, er wordt wel erg veel "gecheat" op die manier.

Respect voor Phooneyx ofzoiets, die verliest gewoon eerlijk :b:

Ik zal nu ff de clock op 7mnt qrtrs zetten btw!

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb Phooneyx vanmiddag ff wat tips gegeven. denk dat ie het nu wel een stuk beter zal doen:thumbs:

20. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen ook gewoon afspreken om niet retry te doen? En gewoon eerlijk de loss accepteren.

Deel Deze Pagina