Volgens mij wilt het niet helemaal lukken. Er staat steeds dat de sessie niet meer beschikbaar is. Dit kan nog wel eens een probleem worden gezien ik morgen van 11 tot 6 op de club ben en daarna uiteten ga met het team.
we kunnen het nog een paar keer proberen maar ben bang dat het niet lukt kan ook niet in de party komen en anders moet de wedstrijd maar gesimmed of geboot worden.
de sim kan toch ook gewoon weer een dagje uitgesteld worden. Kom net van een BYE week af. heb wel zin om die game te spelen. Weet niet hoe jou schema er maandag uit ziet maar ik ben 12 uur klaar met school. zou daarna al wel kunnen spelen. HEb het net met ryu geprobeert, maar die kon gewoon in mn party komen.
Van mij mag het best er best een extra dag erbij. We hebben de afgelope week toch al iets sneller gesimmed dan we zouden doen. Daarnaast moet ik next week tegen dakoota1 en die is volgens mij nog op vakantie. Als hij nog niet terug is zal hij helaas geboot moeten worden en later rejoinen zodat ik dan tegen de CPU kan.
Kennen jullie deze btw? 4th and Long met Michael Irvin. Een reality show waarin 6 WR en 6 DB strijden om een plek in het training camp van de Dallas Cowboys. http://leech.tenyardtorrents.com/details.php?id=5360
Wanneer word er deze week gesimmed, een echte logica zit er niet meer in volgens mij Als het nl. vanavond al is moet ik CoD ff aan de kant leggen
Normaal is het woensdag en zondag avond 22:00. Alleen gezien pynoonexk en ik gisteravond maar geen connectie konden krijgen. en ik nu mn nest in ga omdat ik vandaag een hele zware game heb gespeeld is die voor een enkele keer naar maandag avond verschoven.
dus je kunt gewoon COD spelen Bentlul!! slecht nieuws voor de Chargers: http://www.nfl.com/news/story?id=09000d5d8126bbe6&template=without-video&confirm=true Ik zie je morgenmiddag wel online flix, hopen dat het wel lukt ik kan wel wat extra tips gebruiken
Ik vind maandag prima, ik zit nu in een extra lange bye week maar vooruit, wat heb ik weer veel voor jullie over
Hehe blijkbaar was het weer zo ver, ben benieuwd of er nog een schorsing komt of zoiets dergelijks. Hoop het niet, tis een killer van een LB
Ik ga eerdaags, zodra ik dat verdomde wireless connectie gefixed heb ook maar een jaartje xbl bestellen. ben t voor 37 euro tegen gekomen. vind ik wel een mooi prijsje @Ryu, hij heeft 1 jaar de sterren van de hemel gespeeld, achteraf bleek dat ie tijdnes die periode kei hard aan de steroids zat. Je zag het vorigjaar. toen was ie clean, loopt ie meteen zn knie aan gort. Overrated imo. Hij kan goed blitzen, maar als je LB wilt spelen moet je ook man en zone kunnen spelen. dat kan ie dan weer niet. Ook vond ik dit ene mooi moment: [yt]t5K1g4SDO2k[/yt]