Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in het hoofdmenu van onze franchise op League schedule drukken, dan zie je welke games er wel/niet gespeeld zijn en hoevaak de wedstrijd al is gestart/afgekapt (TS)

Jij en Phooneykx zijn de enige die hun game gespeeld hebben deze week dus nee, we kunnen nog niet simmen :p

Raoul, wanneer heb jij tijd je game tegen mij te spelen?

2. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    P. Rivers is ook een beest :D Je zou gek zijn om niet te passen met hem als QB. Daarin tegen heb je ook killer HB's maar naar hun kan je ook gooien:lol:

Ik moet tegen dakoota72, hij is nog steeds afwezig. Weet niet wanneer de deadline is maar als hij niet terug komt voordien ben ik bang dat je hem moet kicken Jeast.

3. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees nu iets wat ik echt wil proberen als ik thuis ben (zit nu op m'n werk)

Het schijnt dat als je tijdens een kickoff als recieving team, je de center player selecteert het dichts bij de kicker, je de kickoff kan blocken en returnen voor een TD :p

Lol, kan iemand dit al bevestigen?

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Rivers is een prutser, net zoals de uitgebrande LT:+

5. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ah cmon, natuurlijk is hij niet in dezelfde league als Brees, T.brady, P.Manning en Roethlisberger. Maar ik verwacht zeker dat hij de chargers weer naar de play-offs zal leiden. Hij heeft niet voor niets een nieuw contract voor over de 100mill :D

LT is idd een tikkeltje aan de oude kant dat geef ik toe, maar Sproles zal vlammen. Hij was in iedergeval erg indrukwekkend last season play-offs toen LT injured was. Als hij niet wat vaker de bal krijgt mag je me neer schieten

anyways.. over een paar uur is het zover!! Start of a new season :D Word een erg intressante match, Tennessee was toch de laatste die van de steelers gewonnen hadden? Kan me tenminste nog herrinneren dat ze op de towels van de steelers gingen stampen

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  6. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28

En daar waren ze in Pittsburgh niet zo blij mee! maar die wedstrijd was in tennessee (14-31) en vannacht wordt er in Pittsburgh gespeeld.
    Toch denk ik dat de Titans vanacht winnen 17-13

7. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Had net toevallig nfl network gekeken en sinds ze elke Superbowl winnaar de eerste wedstrijd van het volgend seizoen laten openen heeft niemand van de regerende kampioen gewonnen. Dus als jou voorspelling uitkomt zal het de eerste keer worden :D

Ik denk dat het spannend word, de strijd zal gevochten worden op de line. Wie daar domineerd wint de match. O-line van de steelers is niet optimaal, althans vorige season dan. Terwijl de D-line van tennesee goed schijnt te zijn. Heb hun eigelijk niet zo gevolgt vorig jaar.

8. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bijna zover....

Eerst door een concertje van de Black Eyed Peas heenworstelen...

9. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Volgens mij waren ze bij ESPN America aan het slapen, de kickoff en de eerste 2 plays gemist :mad: stelletje snurkers!!

10. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk einde van de 1e helft btw.

11. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Flix, heb je je XBL al aan de praat?
    Als je weer joined kan je je game spelen :)

Ik wil het liefst vanavond simmen.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sproles moet juist niet meer carries gaan krijgen. Hij is juist zo dynamisch omdat die veel kan rusten en defenses niet op m ingesteld zijn. Let maar op dat als LT vroeg in het seizoen gebleseerd gaat raken en sproles een featured back gaat worden dat die de eerste 2 miss 3 games zal schijnen. daarna zal ie niets meer voorstellen omdat defenses dan op m ingespeeld zullen zijn.
    Kijk maar naar de wildcat v/d dolphins vorig jaar. Eerste 2 games tegen de patriots en chargers was het super succesvol. Daarna hadden teams het een beetje door en werd die redelijk gecontaind.

Nee, nog steeds niet klaar met dat gezeik.
    Ik ben van plan vanmiddag mn xbox direct op mn router aan te sluiten zodat ik ff snel dat potje kan spelen.

13. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Zoo wie heeft de season opener nog niet gezien? Was een echte spektakel!!

Wat moest H.Ward zich kut voelen met die fumble in de laatste minuut. Geluk dat ze de coin toss daarna hadden gewonnen. En is er al wat meer bekend over polamalu? Hoop echt dat het meevalt, ongelooflijke plays die hij maakte eerste helft. Buiten die domme fouls om dan

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nfl.com

3 tot 6 weken dus.

Zag er niet erg plezierig uit zeg. zelf weet ik hoe verschrikkelijk veel pijn het doet je kruisband te scheuren.

Laatst bewerkt: 11 sep 2009
  15. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee de beelden zagen er niet goed uit!

@flix rivers is echt wel 1 van de betere qb's van de nlf na brees brady manning en big ben miss wel de 5e de pass offense van de chargers was erg sterk vorig jaar.

steelers winnen dus lelijk had het titans wel gegunt heb echt een enorme hekel aan ward! maar het was spannend.

16. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Lelijk is ook wel erg sterk uitgedrukt. Ze wonnen niet overtuigend dat is waar. Als de titans niet zoveel domme fouls zoals die ilegal formations hadden gemaakt en die 2 gemiste FG goed hadden gekicked hadden ze wss gewonnen.

Maar zo zijn de steelers nou eenmaal, meesters om de game in het eind naar hun toe te trekken. de RB's van de steelers waren simpelweg ontwapend door de sterke D-fence op de lijn. Die pump fakes van Ben waren daarintegen schitterend_O__O_

Ward is een held btw, 1 van de beste WR's om op 3rd down te hebben. Was daarom ook verbaast dat ze bleven rennen op 3rd and 1. Elke gek kon zien dat de O-line niet instaat was om de running game op gang te laten komen. Gelukkig zagen ze dat uiteindelijk ook.

17. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    hij is miss goed maar ik vind zijn stijl niet mooi.
    ja ik werd al bang dat het weer een 4th quater 2 min win werd todat ward fumblede en ik juichend op de bank zat maarja de kicker van titants was idd slecht een 37 yd die wel een heel erge afzwaaier was.
    nee steelers komen dit jaar niet verder dan de playoffs

18. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    dit is idd waar zie wat er gebeurde met devin hester 2 seizoenen terug was hij koning op de kickoff sinds hij reciever is. is hij minder gevaarlijk bij special teams

19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja men mond viel echt wagenwijd open na de gemiste FG. Die commentator zei daarvoor dat hij 1 van de top kickers was dus ik had hem al geteld.

20. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vergis je niet, hijs nog steeds wel gevaarlijk! Mischien minder kickoff return TD's vorig seizoen maar nog steeds deed hij het goed!
    Manning ging hem kwa yrds wel voorbij.

Wel realistisch dat ik in Madden ook alleen met Manning kickoff return TD's heb gemaakt :p

*Naja oke eigenlijk was het hele seizoen vorig jaar klooten :p (Behalve de +1200 yds van Forte)
    Daar mag Cutler nu verandering in brengen.

Laatst bewerkt: 11 sep 2009

Deel Deze Pagina