1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @jeast: bedankt voor de invite... ik doe weer mee.. niet dat dit veel gaat helpen want ik had gisteravond een frustrerende avond tegen de steels.. 2x kon ik makkelijk winnen (dmv een field goal) en alle 2 mis... dammm,, 1x stond ik 2 TD voor met nog iets van 1 kwart te gaan en toen kwamen de fumbles en andere fouten weer om de hoek... nou ja volgend seizoen beter..

2. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende seizoen of volgende week?

Je staat 3e in de div, je kan nog makkelijk 2e worden en meegaan naar de playoffs ;-)

Woensdag avond een advance naar de next week, ongeacht of er nog wedstrijden niet gespeeld zijn, anders gaat het te lang duren

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    spijtig maar er moet idd gewoon een lijn getrokken worden.
    Ik heb mn xbox gewoon nog steeds niet online gekregen. denk dat ik die wireless adapter maar ga verkopen en er iets anders voor in de plaats haal wat wel werkt.

@ryu; ja ben m ook allang aan het downloaden alleen ik wacht eigenlijk liever tot de HD release er is.

Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  4. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Haal een netwerk kabel van 25m.. en leg die door het huis heen, doe ik ook als ik me xbox beneden neer zet :9

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ten eerste is 25M te kort:+
    en het probleem is dat mn pa geen zin heeft kabels te trekken hoe hard ik ook zeik.

6. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat werkt er niet aan je draadloze ding dan?

Ik heb een vermoeden dat het met het toewijzen van een ip adres etc te maken heeft?

Ik heb wel aardig ervaring met dat soort gezeik dus laat maar horen :9

7. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik weet dus niet wat er aan de hand is. ik heb er dan ook niet heel veel verstand van.
    Hij maakt gewoon absoluut geen contact met mijn netwerk. als ik m laat zoeken dan vind ie m wel. dan druk ik op connect, voer ik mn password in(heb het ook geprobeert nadat ik mn beveiliging heb uitgezet) en zodra ik m test springt ie meteen op failed.
    IP, mac adres etc staan allemaal op automatisch.
    ga morgen bij een vriend dat ding erin prikken om te zien of het bij hem wel lukt.
    Ik heb het gevoel dat er ergens in mn router wat instellingen verkeerd staan alleen ik zou mn god niet weten wat.

@dakoota: Ja die dingen hebben wij hier in huis gehad. wat verschrikkelijk is dat zeg. het viel constant uit. Hebben dat na 2 jaar eindelijk het huis uit geflikkerd.

9. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok probeer dit eens:

Je gaat je router in en je check in welke DHCP range hij ip-adressen uitdeelt.
    Dit zou iets van 192.168.1.1 - 192.168.1.100 kunnen zijn.
    Ook check je het ip adres van je router zelf (waarschijnlijk 192.168.1.1)
    Dan in je xbox connection menu zet je ip op handmatig, kiest een ip uit wat in die range ligt, dat ding eronder 255.255.255.0 en bij dsn dinges zet je het ip van je router.
    Zo heb ik het thuis ook want met automatisch ip loopt ie te klooten bij mij

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    maar als je het mij vraagt ligt het probleem bij het inloggen van m'n netwerk. want die fouten die jij beschrijft komen meestal pas bij de stap tussen je router en internet bij het connectie testen.
    maar ik zal het proberen.

11. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gister echt een goede game gehad
    rivers was weer koning 24/30 384 yards 7td's een nfl record haha :p 49-3 gewonnen ik heb ook slecht nieuws jamal williams 5 weken eruit echt een lelijke :'-( hebben jullie de matches al gezien heb zin om te gaan samenvatten heb zin in de chargers game tegen de raiders vnv altijd leuk:D

12. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zeker door hoor, maar ik denk dat ik de playoffs niet ga halen dit seizoen...

13. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht wel dat de chargers gaan winnen. Ben meer benieuwd naar bills @ pats. Kijken of TO nog steeds kan doen wat hij altijd doet :)

14. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is het ook zo jammer dat het op All Pro staat. Ik heb ook aardig moeite met het spelen tegen de CPU omdat ik gewoon niet Madden compleet onder de knie heb (alle controls etc..)

Op Pro wint Ryu bijv. misschien wel met 80-0, maar op die manier staan iig gewoon alle XBW spelers in de playoffs.

Wat mij leuker lijkt dan een x aantal CPU teams in de playoffs en XBW spelers uitgeschakelt :p

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je word toch namaten het seizoen verder gaat toch wel beter in het spel.
    Je ziet het toch ook in de echte nfl, 8-8 teams komen gewoon nog in de playoffs:+

16. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    haha vrij verdiend ik vond dat de refs de chargers genaaid hadden in week 2 die play dat cutler fumblede en toen incomplete werd gecallt.

maarja verdiend naar de playoffs goede wedstrijd tegen de colts. het moment van sproles was echt heilig! jammer van tegen de steelers toen ze hadden toen wel wat pech! maarja ze gaan dit jaar weer 1ste worden want verwacht niet echt veel van de broncos gezien de wedstrijd dit weekend

17. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ben meer benieuwd naar Brady!

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu bezig met mn fantasy draft. heb best een leuk teampje klaar staan.
    zal t zo wel ff posten maar ben nu druk ezig:9

19. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    heb je eagle game al gezien. want ik wil je wat vertellen!!

20. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de highlights maar bekeken, kon nie meer wachten op de full game op TyT. Kwam gister deze oude commercial weer tegen_O_:lol:_O_

vick to T.Owens :D

Deel Deze Pagina