1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    het was idd wel een slechte call, hij ging misschien een klein beetje richting z'n benen maar ja hij staat er ook niet om hem een aai over z'n bolletje te geven. Ik ben ook geen voorstander van de Pats, eigenlijk vind ik ze maar irritant en vooral die belichick!! maar ze flikten het toch weer op het eind, wel een stomme fout van de Bills maar toch

btw de throwback jerseys van de Pats vond ik wel erg mooi!!

Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  2. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in de herhaling keek, dan greep Wilfork m om zn middel, Edwards viel naar achter en toen ie neerlag waren Wilforks armen over de benen heen gegleden.

Dus misschien dat de ref alleen Wilforks armen om de benen van Edwards heeft gezien??

3. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    In een andere article stond dat garcia waarschijnlijk niet zal spelen maar meer een mentor voor kolbe zal zijn. Uiteraard kan hij spelen indien dat nodig is. Erg ongunstig, al deze onvoorziene problemen.

Ik hoop in iedergeval niet dat Mcnabb zal spelen met kans dat zijn injury erger worden. Beter om ff rustig de tijd nemen om te healen maar ik kan begrijpen dat het moeilijk is vooral voor een franchise QB.

Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb toch het gevoel dat als Vick eind dit seizoen een beetje zn draai gevonden heeft Mcnabb eruit gebonjourd word. Dat is wel de Philly way hoe lullig het ook is.

5. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat iedereen zo vrolijk is, Urlacher ligt eruit |:-|:-|:- :9

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Urlacher is naast Merriman de meest overrated linebacker imo.
    Reden waarom hij redelijk goede cijfers post is door die D-line van hem. Net zoals Ray Lewis deed in hun superbowl jaar.

7. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens, hij heeft super veel inzicht en is nog eens zwaar atletisch.
    Ik vind het vooral heerlijk om hem bezig te zien tegen de run.
    De enige HB die ik er makkelijk langs zie komen is Brandon Jacobs.

Imo: in de top 5 LB's momenteel

De Bears gaan em echt missen als def leader.

Mischien komt Zach Thomas voor em in de plaats :p
    Hoop toch nog steeds een beetje op eertijdig herstel.

8. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bullshit! merriman is echt wel belangrijk voor san diego! en urlacher is toch ook erg goed! ik hoop dat vick 1ste string word:9 hadden jullie die taunting call gezien van rivers terecht erg onproffesioneel! heeft hij wel vaker trouwens.
    en webster vs santana moss fight wat een idioten...

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat merriman belangrijk voor SD is zegt niets over Merriman maar over het systeem waarin hij speelt. Enigste wat ie kan is pass rushen, alleen dat hebben we m alleen nog maar zien doen toen ie strak v/d steroids stond. Nu issie 2 jaar clean(als het goed is) en let maar op, hij gaat echt niet zo spelen als dat ie 2 jaar geleden deed.
    En ik zeg niet dat Urlacher slecht is, ik zeg alleen dat hij overrated is.
    Het is best een aardige LB maar meer ook niet. Hij maakt zoveel tackels omdat het defensive systeem hem daartoe in mogelijkheid brengt. Let maar op als je een Bears game ziet, elke keer zie je iedereen een block aannemen behalve urlacher en door zijn snelheid is hij steeds bij de tackel.

de betere die momenteel in de league rondlopen zijn(imo)
    -Ray Lewis
    -London Fletcher
    -Patrick Willis
    -Demarcus Ware

En dan zijn er nog een heel aantal die boven merriman en urlacher komen.

10. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    dan noem je ook meteen de elite lb van de NFL ik weet zeker dat merriman een van de betere ROLB is! je noemt ook alleen maar MLB. ware rusht ook bijna alleen maar hoor trouwens

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    merriman is geen ROLB(die term word al 10 jaar niet meer gebruikt, behalve in madden) Merriman is een WOLB(weakside OLB).
    En er is een reden waarom MLB's beter zijn dan OLB's omdat MLB's vaak sideline to sideline moeten spelen en over het algemeen gewoon beter LB's zijn.
    En ware rushed idd wel heel veel alleen als allround linebacker is ie miles beter dan merriman.

12. baffie316

baffie316 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeast kan er inplaats van 2x in de week 3 x in de week, een week door gedrukt worden. Zodat we meerdere seizoenen kunnen spellen en draften.

13. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft wel, alleen is de rest af en toe wat minder vlot met spelen :p

14. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klolb zal waarschijnlijk spelen als mcnabb slim genoeg is om gewoon rustig te healen. Garcia is nu 2nd string achter kolb maar dat zal denk ik veranderen wanneer vick kan spelen. Garcia is ook gebracht om kolb te helpen met zijn ervaring.

Eagles QB press Update

Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    op TYT staat nu sounds of the week. vind dat altijd wel vette stukjes over hoe spelers reageren tijdens de game.

17. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de zijlijn of echt mics tijdens gametime op het veld?

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  19. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u!
    :thumbs:

20. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    netjess!! haat aan tomy romo

voor degene die niet die torrent shit heeft
    http://www.nfl.com/videos/nfl-films-sound-efx/09000d5d812ac9c5/Sound-FX-Steve-Smith-mic-d-up

http://www.nfl.com/videos/nfl-films-sound-efx/09000d5d812ac38e/Sound-FX-Romo-mic-d-up

Laatst bewerkt: 17 sep 2009

Deel Deze Pagina