Gaat de draft nog door vanavond? Als andere verder willen op All madden vind ik het prima, wat ik zeg van mij hoeft het niet.
Nu Vasili en jroelie een kapotte xbox hebben, kon ik natuurlijk niet achterblijven! Dus heb ik maar een rrod genomen! Is er iemand die de mooite taak van Comissioner over durft te nemen?
JE zou m toch evt. wel via de site kunnen beheren? Ik neem dus aan trouwens dat zondag ook geen draft meer zal zijn nu we 3 man minder hebben? Btw. vaak heb je(na ophalen) binnen een week een nieuwe xbox liggen. Altans, een half jaartje geleden toen die van mij het begaf was dat het geval en het lijkt me dat de service alleen maar beter is geworden. Zeker als je keek dat ongeveer 2 jaar geleden je gewoon 3/4 weken je xbox kwijt was.
ik heb geen garantie meer.. en ik heb al een keer m zelf gemaakt toen mijn drive kapot was dus de microsoft zegel is er nu af ik weet niet of ik m dus nog kan opsturen... word dus anders een nieuwe xbox
Ik geloof dat vanavond op nfl.com de Philly vs. cowboys game gratis live te kijken is. @ Deze link Zal me trouwens niets verbazen als het alleen beschikbaar in de USA zal zijn..
Larry Johnson uiteindelijk toch ge-cut: The Kansas City Chiefs released RB Larry Johnson on Monday, the same day he was eligible to return to the team following a one-week suspension. The Chiefs still owe Johnson, whose contract runs through the 2012 season, $2.275 million — the remaining portion of his $4.55 million salary this season. He missed a paycheck on Sunday after being suspended for making gay slurs. Johnson first posted the slur on his Twitter account after also questioning coach Todd Haley’s credentials. He then repeated the slur the next day to reporters. That apparently was the last straw for the Chiefs, who have had a tumultuous relationship with their running back throughout his seven seasons with the club. Last year he was involved in two nightclub incidents, which resulted in him being benched for three games by coach Herm Edwards and suspended an additional game by the NFL. In 2007, a year after running the ball an NFL single-season record 416 times for a Chiefs-record 1,789 rushing yards, he threatened to sit out training camp unless his contract was redone. He was eventually given a six-year, $45 million extension ($19 million guaranteed) that at the time made him the highest-paid running back in the league, based on average salary per year. It was also the richest contract in Chiefs history. Johnson’s career with the Chiefs got off to a rocky start soon after he was taken in the first round (27th overall) of the 2003 draft. He had several run-ins with then-coach Dick Vermeil, who publicly criticized his rookie by saying Johnson needed to grow up and “take the diapers off.” In 75 games (55 starts) with Kansas City, Johnson rushed 1,375 times for 5,996 yards with 55 touchdowns. He also registered 151 receptions for 1,369 yards with six touchdowns. He concluded his Chiefs career with 30 100-yard rushing games and also added two 100-yard receiving games.
Damn, dag te laat gezien! Was het US-only? Misschien had het nog gegaan met een proxy. In elk geval staan er alweer enkele wedstrijden op TYT, nu nog even niet naar de scores zien vooraleer ze klaar zijn.
http://leech.tenyardtorrents.com/details.php?id=7923 Best een interessante show om te zien hoe het allemaal achter de schermen werkt. Het werken naar een game toe.
Oh bedankt voor de tip! Die wil ik zeker wel eens bekijken. Heeft er toevallig trouwens iemand Madden 08 of 09? Is er veel verschil met Madden 10, of is het echt volop het elk-jaar-release principe waar wel een beetje aan de graphics wordt gewerkt en in mindere mate de gameplay maar behalve updated namen eigenlijk weinig nieuws aan is... Ik vraag het maar omdat ik nog steeds Madden 10 niet heb gevonden in 2 winkels hier in de buurt, enkel 08 en 09 hadden ze (goedkoop) liggen. Ofwel ga ik hem toch eens elders moeten halen of gewoon bestellen, maar misschien kan ik evengoed 08/09 kopen?