Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tebow naar Browns misschien?

Ai ai Colts.....

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Weet niet of Tebow bij de browns eindigt.
    Ben wel benieuwd of die hun head coach behouden of ook die de zak geven, maar ook of Shanahan naar Washington gaat.

Was trouwens weer een bizarre avond/dag in de nfl zeg!:eek:

3. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha idd heb de chargers game heel de avond gevolgd goed spel van beide teams! maar nate the great maakt het weer mooi af *)

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Enkel de highlights gezien van die wedstrijd, wel spannend lijkt het, spijtig dat ik de uitslag al ken maar misschien moet ik hem toch eens helemaal bekijken..
    Eerst even Cowboys - Saints toch maar.

Ps; vinden jullie bij Madden de defensieve speler-controle ook niet minder intuitief dan bij vorige versies? Ik heb 2k9 wel niet gespeeld, maar het staat me bij dat je vroeger meer player-based een verschil kon uitmaken. Als je nu een goede opstelling kiest en eventueel nog wat pre-snap aanwijzingen geeft moet je zelfs op de moeilijkste, en een-na-moeilijkste stand niet echt al te veel zelf doen.
    Misschien is het meer een kwestie van gewoon worden nog, maar bv. zelf een bat ball of swat lukt me niet echt dikwijls tot nu.

5. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0

:)

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ah dat is mijn fout, ik bedoelde niet de 2k7/8/9/10 game reeks i.p.v. Madden, heb maar een van die games gespeeld, maar ik kort het jaartal zelf ook nog wel eens zo af vandaar :).
    Er moest dus eigenlijk (Madden) 09 staan en niet (NFL) 2k9.

7. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    wat een belachelijke vertoning vandaag van de redskins vooral die play voor het einde van de 1ste helft sloeg helemaal nergens op!

8. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GAINESVILLE, Fla. -- Florida coach Urban Meyer, who was admitted to a hospital because of chest pains following the Southeastern Conference championship game, is stepping down because of health concerns.

Meyer resigned Saturday, calling it quits after five seasons in Gainesville and two national titles. He leaves Florida with a 56-10 record that includes a 32-8 mark in league play and a school-record 22-game winning streak snapped early this month against Alabama.

Meyer says he consulted with his family, his doctors, school president Bernie Machen and athletic director Jeremy Foley before deciding it is in his best interest to focus on his health and family.

Meyer will hold a news conference in New Orleans on Sunday afternoon and will coach his final game in the Sugar Bowl against Cincinnati on New Year's Day.

"I have given my heart and soul to coaching college football and mentoring young men for the last 24-plus years and I have dedicated most of my waking moments the last five years to the Gator football program," Meyer, 45, said in statement. "I have ignored my health for years, but recent developments have forced me to reevaluate my priorities of faith and family.

"After consulting with my family, Dr. Machen, Jeremy Foley and my doctors, I believe it is in my best interest to step aside and focus on my health and family."

"Coach Meyer and I have talked this through and I realize how hard this was for him to reach this decision," Foley said in a statement. "But, the bottom line is that Coach Meyer needed to make a choice that is in the best interest of his well being and his family. I certainly appreciate what he has meant to the University of Florida, our football program and the Gator Nation. I have never seen anyone more committed to his players, his family and his program. Above all, I appreciate our friendship."

Meyer helped the Gators win two national titles in five years at Florida. He is the only coach to win two BCS titles.

A three-time national coach of the year, Meyer is 95-18 in nine seasons.

Meyer, 45, holds a 32-8 mark in SEC play at Florida, which is the top career SEC winning percentage among head coaches who spent five years or more in the conference.

Meyer came to Florida from Utah, where he closed out his stint with 16 consecutive wins. He began his head coaching career at Bowling Green in 2001, where he engineered the top turnaround in NCAA Division I-A football, showing a six-win improvement from the previous season. The Falcons rebounded from a 2-9 record with their first winning season (8-:cool: since 1994.

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Och och och die Colts en Saints.

10. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    maarja anders krijg je weer hetzelfde als 2 jaar geleden!
    haha die titans die even hun playoff hoop zwaar verneukt ziet worden door de chargers :9

11. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van de Ravens?

Was het niet allemaal in de 4th?
    2x een TD teruggeroepen vanwege een domme foul en darnaast nog een zekere TD pass die Mason in de endzone met helemaal niemand in de buurt van zn helm af laat stuiteren....

Tja, dan is het lastig winnen....

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hopelijk kunnen we op nfl.com vanavond de pro bowl selecties kijken.

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ah dat zou inderdaad wel fijn zijn! Maar eerst zien natuurlijk, want erg European-friendly zijn ze daar nu niet met zulke items.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sja ik weet niet.
    Weet wel dat je de draft wel live kon volgen.

15. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan nu wel live Miami kijken he?
    Champs Sports Bowl.
    :thumbs:

Gaat nu beginnen, eens kijken hoe Jacory Harris het er vanaf gaat brengen......

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geen espn:mad:

17. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Owwww.........
    Das zuur!

18. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond weer live Bowl tijd op ESPN (sorry als je het niet hebt....)!

Nu begint de Rose Bowl:

Ohio State [8] vs Oregon [7]

Later, de Sugar Bowl:

Cincinnati [3] vs Florida [5]

19. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cincinnati [3] vs Florida [5]:

Damn, Tebow was goed!

31/35 , 482 yards, 3 TDs.
    51 Yards rushing, 1 TD

Daarmee brak hij ook het record van Vince Young voor meeste total offense in een BCS game.
    Die had toen 467 yards, Tebow nu 533.

20. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ah bedankt voor de tip, die westrijd moet ik dan misschien wel eens terug bekijken!

Ben benieuwd of de Saints zich straks kunnen herpakken tegen de Panthers..

Deel Deze Pagina