1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ach, je hebt volkomen gelijk. De Jets hadden veeel geluk. Echter kijk ik met een beetje een roze bril naar de Jets, aangezien ik New York een geweldige stad vind en de Jets dus wel lichtelijk mijn voorkeur genieten. Het team wat me echt boeit zijn de New England Patriots, laat dat nou toevallig een rivalry zijn met de Jets haha.

Ik ga overigens Woensdag ff kijken bij een training van de Groningen Giants. Kijken of de sport net zo leuk is om te spelen als te aanschouwen. Ben altijd afgehaakt bij voetbal en wielrennen aangezien vrijwel alle wedstrijden op Zaterdag zijn. Zaterdags heb ik een vaste baan om ook eens wat budget te hebben om een game te kopen of te gaan stappen, vandaar dat American Football misschien wel een leuke teamsport is waaraan ik kan deelnemen. De wedstrijden worden namelijk op Zondag gespeeld.

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    +1, Ik hou ook wel van de gezellige drukte en de hele sfeer in NY. Ben er ook al enkele games gaan kijken, maar dan wel altijd van de Giants! Op zich geen slecht team vind ik, spijtig dit seizoen want ze waren sterk begonnen maar Manning vind ik toch op momenten nogal 'cocky' tijdens interviews.. Niet tegenstaande dat hij sowieso een goeie QB is.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Trainingen zijn vaak ook op zondag. Alleen uitgaan op zaterdag avond kan je wel gaan vergeten dan:9

en @DiaL wait what... Eli Manning een goede QB?!
    Naar welk seizoen zit jij te kijken joh?! ow wacht.. Eli is in elk seizoen een prutser
    of is er nog een derde Manning broer in de NFL?

edit: Zal dit trouwens de eerste madden worden die een tweede deeltje nodig gaat hebben hier op xbw?!:eek:

Moet ondertussen eens wat games gaan deleten ofzo. Heb nu tegen de 1TB aan Football games 8)

Laatst bewerkt: 18 jan 2010
  4. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon nieuwe externe hardisk kopen:p haha eli is idd een prutser maar voor iedereen is een positie voor football!!

en ach je kan toch ook op vrijdag uit of op zaterdag als je zondag geen wedstrijd hebt..

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    2008 was toch geen slecht seizoen, hij is niet altijd even consistent misschien maar hij heeft toch echt wel z'n mooie games/plays. Geldt dat voor elke QB, ja waarschijnlijk wel, maar om hem nu in de categorie prutsers onder te brengen daar ben ik toch wel niet mee akkoord. Stats zeggen ook niet alles. Trouwens de openinggames van dit seizoen waren ook zeker een mooie start voor de Giants, ok ze hebben nadien wel verprutst maar dat lag wel niet aan Manning alleen.

Inderdaad een 2de deel van een Madden topic stel je voor, best verrassend wat je bij mekaar kan posten met enkele fans. Het topic is misschien wel een beetje gekaapt door (semi offtopic) NFL talk, verder niets mis mee! ;)

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik zit eraan te denken een algemeen football thread te maken. Zal daar vanmiddag wel ff aan beginnen. Houden we het hier voor de Franchise(die we toch wel weer eens moeten starten!) en dan praten we daar over football games etc..

7. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wordt deze niet meer gebruikt, hehe

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vast wel, het Football thread is er.

Wanneer zullen we weer met de franchise beginnen?
    Jeast was toch de comish?

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Hoe zit die franchise eigenlijk, gewoon een competitie mode a la NFL waarbij je een team vast kiest en dan seasonal/wild card/divisional/conference/super bowl matches speelt en de rest van de uitslagen gesimuleerd wordt?
    Of is het gewoon een 'random' fantasy competitie mode met een aantal vaste spelers die gewoon tegen mekaar worden gepaired?

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is gewoon zoals de offline franchise ook is, alleen dan kiest ieder die in de league zit een team. Zo speel je soms tegen elkaar, en soms tegen de CPU

11. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel USA only worden. Maar mocht het zo zijn toch ook positief voor jullie volgers hierzo?

12. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    zeker word een stuk makkelijker om wedstrijden live te kijken ligt eraan hoeveel geld ze er voor gaan vragen..

die franshine begint hopelijk weer volgende week?? want ik ben dalijk naar barcalona voor trainingskamp met Maastricht Wildcats!

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heel interessant nieuws, maar ik begin zelfs niet te hopen dat het ooit (naar hier) komt. Als je ziet hoelang het al duurt met last.fm, skyplayer waar op zich een veel groter geinteresseerd publiek voor is.
    Ok ESPN is niet alleen NFL, maar de beschikbaarheid van NFL via ESPN in Europa op xbox live is volgens mij te mooi om waar te zijn.

But Microsoft, by all means prove me wrong :)

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zou idd wel hele goede zaak zijn als dat gebeurt. Jammer dat ESPN niet de meeste games uitzend maar hey.. Ill take it..
    zie het alleen nog niet zo heen snel gebeuren helaas.

@Jeast, Vet man met je team naar barcalona. Wij hebben laatste weekend van Januari trainingskamp maar dan ergens in nederland.

15. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat bij "much like a pay-per-view type of arrangement", dus dat wil zeggen dat je waarschijnlijk elke keer als je iets wilt kijken ervoor moet betalen.........

Nee, dan liever ESPN America!
    :thumbs:

16. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dat het betalend is zal je er sowieso moeten bijnemen waarschijnlijk. Liever dat dan niets!

Op welke difficulty spelen jullie normaal trouwens, All-Pro of Madden? Ik zit toch goed dat die hoogste madden gewoon noemt niet..
    En hoeveel geinteresseerden zijn er eigenlijk voor een franchise..

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zodra de franchise begin zal ik mijn maand kaartje er wel inknallen en haal daarna wel zo'n jaar live voor 35 euro.
    En ik speelde meestal op all-madden alleen merk dat ik dat nu net niet meer red na een goede 3/4 maanden geen madden meer gespeeld te hebben.

En we waren al begonnen aan een franchise dus die zullen we weer kunnen oppikken. Ik zal wel ff kijken wie daar allemaal inzaten en ff een pm sturen. Te beginnen met Jeast gezien hij de Comish is.

18. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ben net terug uit barcelona 19 graden blauwe lucht goed kunstgras dus een hele goede voorbereiding voor het nieuwe seizoen over 3 weken!

Laatst bewerkt: 26 jan 2010
  19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Klinkt niet slecht!

Dat laatste had je misschien beter tussen spoilertags gezet. Niet voor mij hoor, ik heb de game gezien.

Trouwens, als je het nog niet zou gezien hebben, Flix heeft de [Algemeen] American Football thread aangemaakt in het ASEL gedeelte, voor het geval het je zou verbazen waarom het hier ineens zo stil is geworden. :)

20. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na Madden 10 team themes, zijn er nu ook Madden 10 picture packs.
    Ik heb geloof ik 4 van de 8 divisions aangeschaft, kan ik een beetje wisselen met mn gamerpicture.
    :D

Deel Deze Pagina