1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ;)

    Eerste wedstrijd valt altijd best mee. Ik heb ondertussen al heel wat wedstrijden met de senioren mee gespeeld. eerste wedstrijd was voornamelijk heel erg wennen aan de snelheid van 11 vs. 11. Ook is het heel belangrijk contant om je heen te kijken want je loopt gewoon met heel wat man rond dus een blindside zit in een klein hoekje.

    Maargoed, let maar op over een jaar, miss 2 jaar zijn de canes gewoon weer terug. We zijn de afgelopen 2 jaar eigenlijk een beetje aan het re-builden. Heel wat v/d oude garde waren gestopt waardoor we ineens een heel jong en redelijk on ervaren team hadden staan. Jaartje 2e div zal niet heel slecht zijn voor ons.
     
  2. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik vond jullie dit jaar niet slecht hoor jong team ja dan kom ik je nog wel tegen de komende jaren. wij gaan dit jaar gewoon voor de tullip bowl niet weer zoon lelijke loss in de playoffs. ja maarja we hebben een vrij goede o line dus het komt wel goed ben wel zenuwachtig nu al:9
     
  3. baffie316

    baffie316 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien hebben jullie verstand van zaken. Heb de afgelopen jaren Madden alleen maar online tegen Amerikanen gespeeld. Heb dit jaar zin, ook wel is tegen Nederlanders te spelen.
     
  4. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    In defense ben ik meestal de D-liner die tegenover de center is(de gast die het spel begint). Als het een run play is en de Running back naar rechts gaat, doe ik een swim/finess move naar rechts(rechterpook naar rechts en blijven herhalen) zodat je doorbreekt via de rechter kant van de center. Als je genoeg pressure heb op de lijn maak je het in iedergeval lastig voor de RB/FB om de holes te vinden en anders geef je de QB niet de tijd die hij nodig heeft om zijn 1st receiver te vinden(minimaal 4 rushers aangeraden).

    Ik heb op deze manier veel tackle's behind the line gemaakt en sacks uiteraard. Wat je in iedergeval niet moet doen is als je je rechter pook gebruikt om swim/finess moves niet van richting veranderen. Dus niet eerst naar rechts gaan en dan wisselen naar links maar door gaan naar rechts.

    Het zal niet altijd lukken om door te breken maar het vergroot wel de pressure die je moet brengen.

    Ben in iedergeval blij dat de tips hebben geholpen, ik probeer paar vrienden soms ook dingen uit te leggen maar het dringt niet echt tot hun door=( Wel begrijpelijk maar echt jammer. Deze sport is zo briljant naast het fysieke geweld.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2009
  5. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ryu: ik zal deze tip vanavond proberen... tot nu toe hebben al jouw tips nut gehad, dus ben benieuwd.... in ieder geval thx!!
     
  6. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
  7. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is al gewoon in NL te koop ben gisteravond naar de mediamarkt geweest en heb hem daar gekocht alleen het kutte is dat mijn xbox in de maak is voor een nieuwe drive en dat ik hem pas komende week krijg. laat me weten over de online comp
     
  8. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah Media markt heeft hem al? Hoe duur was ie daar? Ik zat gister nog te kijken via budgetgaming. Daar stond dat Mediaoffer hem als goedkoopste had voor 49,95. Maar ze krijgen hem pas op de 20ste.
     
  9. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    60 euro maarja daar doe ik het wel voor als ik hem nu al heb. heb hem net bij een vriend gespeeld echt geweldig*)
     
  10. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies 10ntje meer is voor mij ook geen probleem. FF kijken of ik vandaag of morgen bij de Media markt in Amsterdam kan gaan kijken. Hopelijk hebben ze hem daar ook al in de schappen liggen, meestal zijn ze wat later.
     
  11. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, dan heeft Wehkamp me dit jaar in de steek gelaten :p
     
  12. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel nu, maar ik snap niet zo goed wat ik met de rechterstick moet doen. Ik bedoel je kan ermee ontwijken enzo. Maar wanneer moet ik welke kant op drukken. Ik heb die training al gedaan alleen bij de training zie je welke kant je moet opdrukken. Maar in een wedstrijd moet je het maar gokken?

    Als jullie madden binnen hebben voeg me maar toe voor live matches. Volgens mij kunnen jullie me nog wel dingen leren want ik ben een zware noob in Madden.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  13. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Ryu: en hadden ze madden bij de MM in A'dam?

    @ melvinvdb: waar heb jij dat spel aangeschaft?
     
  14. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mm eindhoven hadden ze m gewoon
     
  15. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx!! maar eindhoven is (voor mij) niet echt in de buurt...
     
  16. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Had nog geen tijd gehad om te kijken.
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    MM Utrecht heeft m ook al. hoewel nu het schap leeg is:+
    Heb er 5 mee genomen voor wat maten meteen. Daarna ook meteen naar de starbucks geweest:D

    Het speelt echt fijn. Je kan gelukkig de gamespeed omhoog gooien. Speel zelf op high. Ziet er allemaal gelikt uit, en dan heb ik het niet alleen over de game zelf. maar ook de menu's etc. Soundtrack is ook dit jaar weer om echt van te genieten.
     
  18. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het verschil met een snellere gamespeed ingame? Gaan de play's sneller? of alles daartussen in? tussen filmpjes enzo
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe snel het spel verloopt zegmaar. Zegmaar hoe snel iedereen rent.

    Wat is het trouwens verschrikkelijk irritant om op all madden tegen een tom brady, Peyton manning of Drew Brees te spelen zeg. Elk gaatje in je defense vinden ze.
    Ben nu tegen de saints aan het spelen. Wat verschrikkelijk zeg. Hou ze steeds tot een 3rd en meestal 8+. maar elke keer halen ze dan alsnog de 1ste down. Heb echt mazzel dat ik tot nu toe al 3 picks en 1 fumble recoverd heb en dat het nog maar 14-7 voor de saints staat. Word echt helemaal weg gespeeld:9

    Snapt verder iemand hoe de super star mode werkt bij de trainingen?
    Je krijgt geen punten meer en het lijkt alsof je door kan trainen tot je een ons weegt.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  20. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    [GT]53058[/GT]
     

Deel Deze Pagina