1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben hem nu ook vrij veel aan het spelen. Nog niet online gespeelt.

Ik moet toch wat aan me football kennis doen, bijv. defences herkennen lukt me totaal niet.

Iemand ervaring met de guide van Maddentips.com ? Heb je daar wat aan of is het totaal niet het geld waard?

2. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het je geld waar is maar het lijkt me zonde om zoveel geld eraan te besteden.

ign guide

Hier leggen ze de basics uit. Als je dit eenmaal begrijpt en je gewoon oefent en eventueel practice mode speeld om dingen uit te proberen leer je vanzelf madden spelen.

De sport zelf is best complex als je pas begint maar je moet het zeg stap voor stap nemen. Persoonlijk zou ik die guide niet kopen, als je een beetje googled heb je genoeg gratis guides over de NFL etc etc

3. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    De NFL regels snap ik gelukkig wel, kijk het op TV ook. Tis alleen meer het herkennen van de plays wat een stuk lastiger is..

Maar wat je zegt idd, waarschijnlijk is het veel spelen van Madden een stuk goedkoper, en uiteindelijk kom je er ook wel :p

4. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Flix, de game was op All-Pro.
    Adrian pet. is ook niet te stoppen idd.
    Heb net ook een potje tegen de vicks gespeeld en die gast breekt super veel tackles.

Trouwens, de commentator noemde Farve: Kleinsasser :p bugg.

Ik heb een Franchise aangemaakt.

Max 14 human players, de rest cpu.
    Trades: on maar niet met CPU
    Fantasy draft: nope

Naam: XboxWorld
    PW: De logische afkorting van de naam ;-)

5. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, ik zal me dan aanmelden. Doen we een limit aan team overall? Vorig jaar kan ik me herrinneren dat we alleen teams onder de 85 gingen kiezen. Zou wel zo eerlijk zijn lijkt me. Maakt het ook spannender om alle teams ongeveerd op zelfde niveau te houden.

6. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel leuker denk ik ja, ik heb zelf de bears gekozen terwijl ik ook een beetje giants fan ben (was een leuke wedstrijd gisteravond ja :p) omdat die een wat lagere rating hebben.

Cool potje net tegen Ryu gespeeld, hij heeft met 17-14 van mij gewonnen.
    Ik zit nog te balen van 2 te erge int's die ik gooide waarvan 1 zelfs in de flats :p
    Was spannend iig!

7. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Raven's gekozen. Ook lagere ratings en ik wil me wel verdiepen in hun playbooks :D

Ja dat potje was erg spannend. Die flat had ik op gerekend omdat je al in het begin heel erg makkelijk je first downs haalde daar. Maar die 2de was onverwachts. Als ik weer online ben kan je altijd inviten voor een rematch.

@ Bentlul

http://www.maddensimplayers.com/madden-school.aspx Hier heb ik erg hulpzame video's gevonden. Waarschijnlijk is deze man een football coach ofzo bij een of andere school of jeugd team :D Hij doet me tenminste denken aan mijn oude coach kwa manier van praten en energie :D

8. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik meld me wel aan als de chargers

9. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ook graag mee willen doen met de online franchise (ik weet niet of ik wel welkom ben ofzo.. ).. er is wel één probleem, ik ga vanaf volgende week 2 weken op vakantie..

10. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Als er inderdaad niet van te voren gereserveerd is oid zou ik ook wel graag mee willen doen.

11. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kunnen jullie meedoen, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    Dat van die vakantie is niet erg, ik kan doorspoelen naar de volgende franchise week, ik denk dat je geplande game dan gesimmed wordt.
    Jullie kunnen zelf joinen door naar de "XboxWorld" league te zoeken.

12. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en het Wachtwoord moet in hoofdletters, niet vergeten > XBW. Kzat helemaal uit te vogelen wat ik verkeerd deed :D bleek dat ik het niet in hoofdletters deed.

13. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk krijgen we dan nog een volle franshine haha zie jullie op live!!

14. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik dit gemist bij vorige edities of is het nieuw dat je video's van nieuws en highlights van gespeelde games kunt bekijken van de NFL Network?

15. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    is nieuw;) doe je mee met de online franshine??

16. baffie316

baffie316 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me net aangemeld voor de franchise met de Falcons.
    Ik ga ook vanaf vrijdag met vakantie. Hoop dat we nog wat goede potjes kunnen spelen.

Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  17. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    shotgun chargers :9

18. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net weer tegen de Bills gespeeld online.
    Gewonnen dankzij 2 Kickoff returns :p
    Het vreemde is, ze waren allebei met Manning en niet met Hester...

ghehe wel cool iig

19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, ik vind het jammer dat je niet zelf een highlight kan maken. Dat je dan record vanuit replay mode inplaats die standaard camera views. De meeste views brengen de play's niet goed genoeg in beeld.

Net tegen de cowboys gespeeld. in de 2de kwart ging hij weg. 21-0 stond het toen voor mij. Kan het wel begrijpen maar kvind het wel jammer. Was trouwens ranked dus hij heeft DNF% erbij :)

Hij ging weg na deze play:

Online: INT-TD; T. Romo intercepted by E. Hobbs

20. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Jeast: Ok, cool... ik zal mij vanavond aanmelden voor de OF..... zijn er nog bepaalde voorschriften: bv. teams onder de 85 ofzo, of kan ik gewoon iets uitzoeken ??

andere voorschriften?

Deel Deze Pagina