1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me aangemeld voor de online franchise met de Saints :)

2. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, volgens mij heeft een ieder wel iets onder de 85 maar opzich maakt het niet heel veel uit denk ik want de rest van de teams wordt gespeeld door cpu dus we moeten er zowieso tegen spelen.

3. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Als de computer de high rated teams heeft is het wel eerlijker. Dan hebben we allemaal een nadeel als tegen hun moeten. Ik vind in iedergeval dat patriots en steelers (90+) open moet blijven.

Verder geen echte voorschriften, probeer het gewoon fair te houden. Niet hele tijd zelfde play's doen. Bijvoorbeeld hele tijd play actions omdat de AI dan abused word. Niet glitchen etc etc. Mix it up and keep it fair!! :)

4. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee waarom Reggie Bush trouwens als starting WR staat :lol: Of mis ik iets :confused:

Denk dat ik hem toch liever als HB heb :p

5. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou graag met de eagles willen spelen, maar volgens mij zitten die boven de 85 (niet dat dat veel uitmaakt, want ik kan er sowieso niet veel van).. is dat dan toegestaan, anders kies ik wel de vikings, volgens mij zitten die onder de 85...

Verder vraag ik me af of het fair is als ik tegen het eind van de 2qrt of 4qrt (als de tijd echt afloopt).. een no huddle offense toepas of is dat not done ??

ook heb ik de neiging om bij een 4 and 2 een qb-sneak toe te passen (dat is nog steeds niet aangepakt door EA)... hoe wordt daar tegenaan gekeken?

6. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat van die QB sneak te weten, die onthoud ik ff voor als ik tegen je speel :+

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Rugby spellen lijken me eigenlijk best leuk, probleem is dat ik er compleet niks van begrijp :+

8. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag je gerust de eagles kiezen. De teams zijn best gebalanceerd en hebben allemaal wel hun plus en minpunten alleen de pats en steelers blinken in mijn ogen in alles uit en dan is het minder als je met less rated teams ertegen speelt.

Betreft de rest weet ik niet hoe Jeast de league wil runnen, hij is uiteindelijk de creator. Zelf hou ik ervan om sim te spelen, betekend zo realistisch mogelijk.

Laatste sim regel klinkt misschien gek omdat je normaal gezien op herhalende play's kan anticiperen. Maar bij sommige is het gewoon frustrerend en vaak ook totaal onrealistisch. Denk aan mensen die heel vaak wildcatt formation doen met Adrian peterson. Of alleen fly's met Terrel Owen en Fitsgerald. etc etc.

Nogmaals van mij hoef deze league niet onder deze regels gespeeld te worden. Zou wel leuk en volgens mij spannender zijn maar ik leg de beslissing bij Jeast of de meerderheid/groep natuurlijk :) Hoofdregel blijft natuurlijk dat we het leuk houden:b:

Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als iemand met ff een pm kan sturen met alle regels en info voor jullie franchise dan zal ik het ff in de openingspost zetten. miss trekt het dan nog meer spelers aan.

Wil nu zelf ook wel heel graag meedoen:+
    Ik kan nog 1 account aanmaken dat ik een maandje XBL heb.
    Reserveert de eagles!

10. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in iedergeval de naam en PW alvast erinzetten. betreft de regels laat ik het laatste woord aan jeast en de andere.

Naam van de League: xbowxworld
    Wachtwoord: XBL (in hoofdletters)

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De teams zijn dit jaar trouwens allemaal redelijk aan elkaar gewaagd. Dat hebben ze ook verteld in een interview. Ze hebben de ratings zo realistisch mogelijk gemaakt. In de NFL heb je op het moment ook geen enkel team dat er met kop en schouders bovenuit steekt.
    zo heb ik gister 27-18 van mn maatje gewonnen met de dolphins terwijl hij met de steelers speelde.

@-xbox-freak: Het is (amerikan) Football, niet rugby!!!!

12. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    :D Ik irriteer me ook mateloos als ik iemand dat hoor zeggen:lol::lol:

13. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft die regeltjes ben ik het wel met je eens.. al mag Play Action toch wel af en toe gebruikt worden?

14. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de regels die ryu noemt wel goed... ik zal me daar aan houden..

ok, dus de eagles zijn toegestaan.... nu begrijp ik dat flix de eagles wilt, geen probleem dan neem ik de vikings... maar de vikings zijn nu dus wel van mij :)

@ x-box-freak: mond, water, zeep ;-)

Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Top, dankje man:b:

Heb zojuist een nieuwe gamertag aangemaakt:

HHFlix20

hiermee zal ik de league joinen.

kut... ik moet natuurlijk nog ff contact opzoeken met EA voor die code:mad:
    hoe doe ik dat ookalweer?

16. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk mag het, het is een deel van de playbook. Je kan het ook goed verdedigen maar om het in nummers te zeggen. 80% play action play's vind ik persoonlijk onrealistisch genoeg om het AI abuse te noemen.

de PW is trouwens XBW(hoofdletters en niet xbl)

@ flix hier Links 2de kolom zie je email us.

in de mail moet je vermelden dat je geen online franchise code voor madden 10 heb gekregen. Zet ook je XBL tag en de email adress die aan je XBL tag is verbonden. Eventueel kan je ook andere email erbij zetten waar je makkelijker te bereiken bent. Wss zullen ze meer vragen stellen maar misschien ook niet..

Of klik op de xbox 360 logo in het midden

17. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Het online aanpassen via de PC van je online franchise is ook wel makkelijk. Werkt veel beter dan moeilijk doen op de 360.. Mooie mogelijkheid van EA

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand zin om nu ff een los potje te doen gezien ik nog wel ff een dag moet wachten totdat ik mn code voor de franchise heb.

19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    ik sta te wachten :)

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je hield aardig stand. als ik niet al die kleine foutjes gemaakt had was het gewoon een afdroging geworden:9
    Die defense is echt een bitch van de ravens. je zou hem alleen nog iets beter kunnen gebruiken.
    Je speelde bijna alleen maar cover 2 en 3 right?

Deel Deze Pagina