Ik weet niet hoe het kan, maar ik krijg online de gehele tijd op mijn donder! In madden 08 was ik toch behoorlijk goed (80% van de online potjes won ik), maar nu krijg ik op mijn donder van mensen die bijv. 3-8 staan.:{
Ik kom gelukkig nog wel redelijk mee online. ben nu 2-1(heb nog weinig gespeeld ja) gister iemand met 37-0 pak op zn broek gegeven. ben wel blij dat je nu niet meer zo belachelijk veel turnovers kan krijgen zoals in 08
Mooi. Dan moeten we even kijken hoeveel mensen er interesse hebben. Dit zijn overigens alle opties voor het aanmaken van een league.. zijn er nog voorkeuren? Ik zat te denken aan zoiets:
zoiets? ik reserveer vast de skins lijkt me ook wel een idee om af te spreken dat iedereen een team neemt met een rating van 80-90 anders krijg je teams met een groot voordeel als iemand met bv. de niners tegen de boys speelt.... dan is het teminste ook wat toegankelijker voor de wat mindere gamer.
Dit zijn de opties: Misschien toch maar Unique roster aanzetten? - Abbreviation is overigens een afkorting voor de league. Goed plan. Ik reserveer dan bij deze de Vikings (A. Peterson \o/ )
Kheb gister mn 1e potje online gedaan, ik had serieus 6 injuries met mn RB (Jacobs) en 2x Burres Ik vind de hitstick als defense nu ook veel fijner werken, je kan nu echt goed een fumble forceren. Heb wel met 20-17 gewonnen Unique rosters is wel leuker idd, niet erg realistisch wanneer je bijv de bucs vs de bucs krijgt Kan ik de Bears reserveren? Greetz
Gisteravond nog een online potje tegen de Colts gespeeld: na drie plays was mijn tegenstander zowel Dallas Clark als Marvin Harrison kwijt (geblesseerd).
Hier een lijstje die ik wel bij wil houden om te kijken welke teams er nog vrij zijn: Hieronder de teams + XboxLive tag van de speler. AFC North: Baltimore Ravens Cincinnati Bengals Cleveland Browns Pittsburgh Steelers (texangator) AFC South: Houston Texans Indianapolis Colts Jacksonville Jaguars Tennessee Titans AFC East: Buffalo Bills Miami Dolphins New England Patriots New York Jets AFC West: Denver Broncos Kansas City Chiefs Oakland Raiders San Diego Chargers NFC North: Chicago Bears (Jeast with gun) Detroit Lions Green Bay Packers Minnesota Vikings (Infinity101 NL) NFC South: Atlanta Falcons Carolina Panthers New Orleans Saints Tampa Bay Buccaneers (Pyoonexk) NFC East: Dallas Cowboys New York Giants Philadelphia Eagles Washington Redskins (Flix57 NL) NFC West: Arizona Cardinals San Francisco 49ers Seattle Seahawks St. Louis Rams
ben wel erg blij dat je nu niet meer zo ziek veel turnovers hebt is me wel opgevallen waar madden 08 een echt running game game was(wat een zin) maar nu 09 is het veel meer een passing game dat goed werkt.
Ja idd, bij Madden 08 lukte het nog wel eens om met een running play vanaf je eigen helft een TD te rennen, dat kan je nu wel vergeten Het niveau van het spel ligt wel erg hooooog Niet meer ff makkelijk je tegenstander met veel - 0 inmaken
zullen we tot zondag de tijd nemen om in te schrijven en dan maar vast beginnen? of zullen we nog een week wachten?(of is het mogelijk na het opstarten van zo'n league nog mensen toe te voegen.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. We moeten nl. ook een maximum aantal deelnemers instellen en ik weet niet of je precies aan die hoeveelheid moet zitten. Hoeveel vrienden van je hebben trouwens interesse getoond?
nog niet gevraagd. maar zoiezo één zal wel intresse hebben. de ander ook zodra ie 09 heeft. woot net mn eerste punt gereturned, voor 85 yards weet iemand trouwens hoe je die achievement krijgt dat je een endzone celebration van iemand jat?(ja door een celebration te jatten maar hoe doe je dat?) vind het rushen alleen iets te frustrerend.. speel nu een seizoen met de skins en heb dus portis en betts als HB's... ik haal gemiddeld per game maar 2.5 yard per rush. dives lopen heeft geen nut want kennelijk kan mn line absoluut niet blokken. elke keer als ik door de line loop komt de DT/DE of LB lost van zn blok en tackelt me voor 0 yards. dus wat doe je dan? dan ga je outside rennen. dat kan je dus ook vergeten want de CB's kunnen tackelen alsof de dick butkiss zijn.. het lukt me bijna nooit een tackel te breaken. met freaking clinton portis!
Het rushen gaat idd een stuk moeilijker, dat breaken van de tackles gaat idd niet heel realistisch, deed net een blitzz met Urlacher, en peyton manning douwde em zo aan de kant 1 on 1 zag er niet echt heel "real as it gets" uit Je kan in een league ook de rest laten spelen door de CPU, minder leuk natuurlijk maar beter dan niks. We kunnen ook zo'n league starten met cpu erbij en ondertussen alweer inschrijvingen zoeken voor een nieuwe league? Ik heb ook nog 1 speler die er waarsch wel bij komt.