tuurlijk, ik ga iedereen pak op de broek geven geloof dat ik nu iedereen een inv heb gestuurd. kijken of het gaat werken. want ik heb nog helemaal geen speel schema kunnen vinden.. heb trouwens wel playoffs aangezet.
Het werkt niet met een speelschema.. wanneer je ziet dat iemand uit de league online is kan je hem uitdagen voor een 'leaguegame'.
Vind het league menu ook niet al te overzichtelijk... Je kan volgens mij niet eens zien wie er online is, moet nu iedereen als vriend gaan toevoegen ofzo?
ja idd. heb het al gezien ja. miss handig dat we afspreken dat je min voro die en die datum alle games hebt gespeeld. anders gaat hte zo lang duren.
heb maar 1 gedaan. anders speel je straks 30 wedstrijden schiet ok niet op. maar we spelen wel playoffs
zoiezo zullen er geen grapjassen komen want er zit een wachtwoord op. en als er toch iemand een verkeerd team kiest, dan kick ik m gewoon
Helaas staat het uit.. nu worden de stats van de spelers ook niet getracked. (je ziet dus bijv. niet meer wie de beste QB of RB is in de league.
jawel die worden toch wel gewoon getracked? ik heb teminste zo'n lijst en anders start ik gewoon ff een nieuwe op
oke.. dan zal ik zo de league afbreken en een nieuwe opstarten. mocht dat vandaag niet gebeuren dan is het voor zondag avond gedaan. verwacht niet dat daarvoor nog gespeeld word
http://sports.espn.go.com/nfl/news/story?id=3560377 Wat gaat hij doen wanneer hij bij een transfer nummer 85 niet krijgt?
haha wist meteen wat je bedoelde.. dat ie officeel zn naam liet veranderen denk dat hij er alles aan doet wel gewoon #85 te krijgen. hoor je wel vaker dat ze nummers gewoon overkopen van elkaar. roy williams wou terug naar zn nummer 38 wat ie op college had, heeft ie geloof ik 75.000 dollar voor niet moeten leggen voordat die andere speler zn nummer wou afstaan.
mooi,ga ik morgen ochtent ff live halen en dan ben ik de hele dag beschikbaar om de eerste game te spelen.. ik speel met de eagels en ik heet hakkelaar
je kan gewoon nog mee doen, alleen helaas niet met de eagles. we hebben afgesproken dat iedereen een team met een max rating van 89 neemt en de eagles zijn 91 geloof ik. op pagina 5 staat een lijst met welke teams je kan kiezen.