1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden NFL 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 7 aug 2008.

1. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Net potje tegen hakkelaar gespeeld(ranked) en toen had ik geen lagg ofzo. Het was erggg spannend.. 2nd half 21-0 voor mij maar toen kwamen er INT's over en weer waardoor het overtime werd 21-21!! :D Gelukkig won ik de coin toss en maakte ik een FG@12 yard-line.

Run of the match!!

Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    4 broken tackles.. fail!:lol:

3. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    het was inderdaad erg close en een goeie game.
    die run play was inderdaad :eek: :eek: :eek: :mad::mad::mad::'-(:'-(:'-(|:-|:-|:-_O__O_
    heb die gasten gelijk straf training gegeven:+
    toen je de OT coinflip won wist ik dat het gebeurd was gg sir:thumbs:

4. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Het was 1 van de spannendste matches die ik tot nu toe gespeeld heb, in OT moest ik mezelf wel inhouden om bijvoorbeeld geen stomme INT te gooien:lol: Wat me trouwens net pas opviel aan die run, die DB #58 glijd ie nou uit aan het begin van die play? :D

edit:

Ik ben vanmiddag echt onsportieve gasten tegengekomen, helaas is daardoor men DNF % omhoog gegaan:mad:. 1 gast glitch'd zelfs alleen weet ik niet hoe dat kan. Hij had de cowboy's en telkens direct na de snap ging de bal naar Terrell Owens waardoor hij makkelijk de 1st down kon halen of scoren.

Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  5. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n grapjas ben ik ook al tegen gekomen idd.

Heb het meteen op youtube gezocht, tis een direct WR snap.

Als je het Bucs playbook kiest, kan je met een bepaalde formatie een direct snap maken naar je WR.

Heel irri.

tip: double couverage en hot route tight.

Wanneer de patch komt worden de stats van diegene die hem gebruikt hebben gereset.

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist even mijn eerste game redelijk kansloos verloren van Ryu met 14-23.. ik had totaal geen antwoord op zijn TE. Daarnaast had hij ook nog een redelijk succesvolle running game.

Congrats :)

7. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, nou kansloos was je zeker niet. Je lange passes die precies tussen men cover def kwamen waren erg gevaarlijk. Als je wat meer variatie in die passes had gebracht zou ik bijvoorbeeld meer moeten raden dan anticiperen op die ene receiver waarnaar je telkens naartoe gooide. Met variatie bedoel ik dan bijvoorbeeld short passes/screens etc etc.

Al met al was het een hele goede match, zeker voor je eerste:thumbs:

Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  8. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Die variaties werkten juist niet goed, terwijl drie keer dezelfde pass achter elkaar gooien wel werkte. :+

Overigens is je RB een beest!:lol:

9. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat kwam omdat ik dus play's kieste die anticipeerde op variaties hehe. Ergens in de 3rd Quard begon ik dus verdedigend te concentreren op die zelfde lange pass als ik zag dat je backs in die positie stonden. Als ik dit niet had gedaan zou je waarschijnlijk nog een OT kunnen krijgen of winnen.

10. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nog niet zo bekend met het playbook van de Vikings, maar ik zal de komende dagen me er even in verdiepen. :)

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha dan moet ik dus snel mn game tegen jou spelen:+

vind het super irritant dat je online bijna allemaal het zelfde playbook heb:mad:
    vind het ook erg jammer dat het playbook v/d ravens niet meer zo top is als dat het in 08 was. moeten jullie maar is proberen, in 08 spelen met het raven playbook. echt alles zit erin, van 3-4 tot 4-3, van man/zone tot zone blitzes, prachtig gewoon. speelde daar altijd mee, ben nu nog echt opzoek naar een playbook dat net zo is want ik vind het gewoon kut waar ik nu mee speel.

12. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Create-a-playbook zit er helaas ook niet meer in.

13. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik overigens erg jammer, ik vond het altijd leuk om te klooien met playbooks :D

14. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
  15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    sja.. zo zijn er gewoon dingen waar je zelf helemaal niets aan kunt doen en gewoon fout is in de A.I. daar zit dit deel idd wel vol van helaas.
    maargoed, ze moeten natuurlijk wel iets te veranderen hebben voor 2010.
    zucht.. klote EA

16. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap trouwens niet waarom de D-line de O-line zo makkelijk wegzet, of dat een DL van 150 kilo een sprintje achter AP aan trekt om vervolgens achterop zijn rug te springen. :+

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja dat is echt zo frustrerend.. je word continu met een running play al direct door de D-line getackeld omdat de o-line kennelijk geen zin heeft om te blokken:confused:

18. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Net even een zeer merkwaardig ranked potje gespeeld tegen Ryu.. 3 INT's in 4 plays.:lol: Uiteindelijk stond ik met 28-7 voor aan het eind van Q3, jammer dat Ryu toen disconnecte.:mad:

Overigens ben ik doorgegaan tegen de CPU en kreeg ik met nog 6 seconden op de klok de melding dat de verbinding met de EA servers verbroken was en dat deze game niet opgeslagen zou worden.|:-

Laatst bewerkt: 6 sep 2008
  19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laggte echt zwaar man. Mijn passing game is zeer afhankelijk van mijn timing tussen de coverage van de defense. Maar door die rare lagg kon ik dus niet timen waardoor er INTS kwamen. Later ging het weg en had ik dus een normale streak met uiteindelijk een TD. En even later kwam er weer lagg. Was dus echt gefrustreerd dus had ik uit frustratie men xbox uit gemaakt.

Blijkbaar ligt het dus aan EA nu je zegt dat je dus aan het eind disconnected werd. Hoop dat ze dit dus gaan verbeteren :mad:

20. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, ik krijg nu de melding dat hun servers niet bereikbaar zijn. Overigens had ik tijdens de wedstrijd geen last van lag.. het was zelfs de meest lagvrije/soepelste wedstrijd die ik tot nu toe heb gespeeld.

Deel Deze Pagina