net all pro gespeeld tegen seahawks met san diego heb meteen 5 achievements binnen 85-00 seahawks onder de 100 yards gehouden, 3 fumbles, 200yards running by mathews, run for 50 yards after 1st hit. ik weet trouwens niet hoe je ooit die 60 yard field goal wilt halen
Vol wind mee? ;-) 50 yard is mn record tot nu toe. Ik heb een league opgezet. Naam: XBW pass: xbworld Link naar de Franchise site Als iemand anders nu comm wil zijn promoveer ik em wel. Kan je deze info in de openingspost zetten Flix? Heb net een paar potjes teamplay gedaan, best wel geinig behalve dat de deep passes echt het hele spel bederven. Er is niks tegen te doen, geen enkele defense werkt. Het lukt met trouwens niet om gewoon een normale ranked match te spelen, jullie al wel?
Maakt het niet uit in welke mode? Anders kan je een quick game opstarten waarin je het weertype verandert zoals Jeast zegt en windy of iets dergelijks selecteert en dan met de wind mee. In 10 haalde je er zo nu en dan ook één op die manier.
ik had gister ook moeite om tegen een vriend te spelen via live het lukte maar niet eerst deden we teamplay maar toen kon ik alleen de qb en dl besturen dat was echt frustrerend maarja moet nog alles ontdekken.
Ik krijg ook alleen maar teamplay voor elkaar. Head 2 head kom ik niet voorbij het team selection scherm.
Mwa niet zozeer. Wel heb ik de helft van alle nieuwe functies alweer uitgezet Heb dat auto sprint uitgezet, alleen het lijkt alsnog of de spelers niet vooruit komen. Eerste wat ik ook direct veranderd heb, is de gamespeed van Slow naar very fast gedaan. Dat is al een hele opluchting. Ook valt op All madden nu redelijk te spelen. Toch vind ik die Gameflow functie wel wat hebben. Heb net ongeveer een half uur plays zitten invoeren en raten Ik zie mezelf daar wel veel tijd in steken om een gameplan samen te stellen.
Als je auto-sprint uitzet, kan je dan weer zelf sprinten met RT? Dat gameplan, daar zet je je favoriete plays in zodat hij die in gameflow gebruikt oid? Ze moeten echt asap die stragy pad wijzigen en die diepe passen wat aanpassen want zo is het niet te doen...
Ja het schijnt van wel met RT, alleen volgens mij werkt het niet want ik word al en altijd ingehaald.. En met een gameplay zet je idd de plays neer die jijzelf chill vind. Deze zal ie dan vaker callen. En die gamepad is idd echt te dramatisch voor woorden.
Wat een achterlijke lag zeg als je Head to head speelt. Echt niet normaal dit. Maargoed, heb is en blijft EA Te frustrerend om zo achter te staan tegen een idioot dat niet eens weet waar ie mee bezig is. Gewoon een PAT missen omdat de lag zo erg is dat je niet goed die kick balk goed krijgt. Is er een mogelijkheid een wedstrijd online te gooien? Zegmaar de complete review ervan. Weet zeker dat als iemand van EA dit ook ziet er spontaan van moet huilen. Zijn HB heeft iets van 277 yards met iets van 8907490275 broken tackels en 240 YAC. Waar mijn HB 30 yards heeft op 18 carries. Heb ik een WR die nog maar één iemand voorbij hoeft te komen, Fumbled ie. Vervolgens is er niemand in de buurt behalve de corner die me tackelde, en mijn speler zelf. Mijn WR was gebleseerd waardoor zijn CB lekker de bal kon oppakken Heb de wedstrijd verloren op één punt na. Gewoon de missed PAT door die kut connectie WR screens hebben trouwens geen nut. De CB staat er elke keer naast als je 'm wilt gooien.
Was het niet zo dat je ook voor elke team een apart gameplan kan maken om specifiek zwakkere punten van verschillende tegenstanders aan te vallen? Was het niet dat je bijv. moet invullen welke play je op 3rd & 5 moet doen en dat selecteert hij dan automatisch?
Ja welke van de twee bedoel je nou precies Maargoed, nee, het is niet een gameplan tegen elk team. Dan zou je uren bezig zijn analyseren wat de slechte punten zijn van een team, en dan daartegen een gameplan opstellen. Hoewel dat wel zo is in het echt, werkt het niet zo in madden. En je moet idd invullen welke play(s) jij het liefst op bv. een 3rd & 5 loopt ja, alleen dan is het geen garantie dat je deze play vervolgens zult krijgen. Sowieso vul je als het goed is meerdere plays in, en is de kans dat deze plays gecalled word hoog.
Mijn hemel wat irriteer ik me aan sommige dingen in deze madden zeg! Zo hebben ze nog steeds fouten uit 06 erin zitten. Dat bv de FS gewoon nog steeds lekker aan het backpaddelen is naar zijn zone terwijl de HB al 10 yards downfield is met z'n run. Ook snapt EA geloof ik niet wat wij, de football liefhebbers willen. Nu spreek ik voor mezelf natuurlijk, maar ik wil gewoon een potje football spelen met mijn favoriete spelers van mijn favoriete team. Ik wil niet 20 sec tussen elke play naar de replay zitten te kijken en te zien hoe boos de coach aan ze zijlijn is, en hoe de QB v/d tegenstander water staat te drinken. En al die animaties kan je niet wegdrukken ook
ooh ja daar heeft het mee te maken, ik ram niet hard genoeg op m'n knoppen Heeft er iemand trouwens al een fatsoenlijk lag vrij potje head 2 head kunnen spelen?
Hebben jullie trouwens ook zoveel last van quiters online, en dan met name in die ultimate team mode. Het ergste is, je kan nu nog gewoon ongestraft disconnecten. Warschijnlijk dat daarom zo achterlijk veel mensen nog stoppen(heb vanmiddag met een maand rond de 15 potjes gestart/gespeeld waarvan we er maar 3 hebben kunnen afspelen.
Nee nog geen last gehad van quiters, maarja heb maar 2 team play potjes gespeeld en 1 head 2 head (zonder lag btw, zelfs kick meter ging bijna vloeiend) Team play is imo alleen leuk als QB. Als RB is er geen bal aan. Wat is de O-line slecht bij de run zeg. Potje tegen de cpu, geen 1 positive yard terwijl ik echt heel veel geprobeerd heb. Ik werd elke x direct getackled achter de o-line. Om te janken!! Online kan je toch wel leuk runplays maken.