1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden NFL 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 11 aug 2010.

1. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dakoota, jij mag het zeggen aangezien je aan het winnen was.
    Je kan ook tegen de cpu spelen als je wilt (durft :p).

Vanavond advance ik hem wel weer.

Ik heb btw nog nooit last gehad van dc's, behalve van quitters aan het eind maar daar kreeg ik netjes een win voor.

2. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij de online franchise krijg je geen automatische win... dat is alleen zo geregeld bij head-to-head en ultimate team....

wat mij betreft mag je gewoon op de advance-knop drukken, ik zie wel wat eruit komt.... ga ik gewoon lekker verder met game 3

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  3. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb net 3e game gespeeld... wel gewonnen, maar heb er 3x over moeten doen.. ik wilde niet voor een 2e keer onterecht verliezen :) .... wat een kut team die lions...

4. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk heb je.

Ik heb in OT verloren van de packs, ging nergens over.

5. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb Madden 11 nu ongeveer een week, eerst twijfelde ik nog om hem te kopen maar ik vond de demo wel lekker spelen en het seizoen begint bijna en dan gaat het toch weer kriebelen :)
    Dus ik dacht vorige week ff naar de mediamarkt (utrecht), maar ze hadden hem niet eens =( , of was er weer iemand van hier die er een stuk of 10 heeft gekocht?
    Uiteindelijk via e-plaza en de FRS waar ze de game ook niet hadden |:-
    zag ik hem liggen bij de game mania :thumbs:

Ik heb alleen nog maar offline wedstrijden gespeeld (dus geen ervaring met online wedstrijden) maar ik vind het wel lekker spelen. Alleen speel ik wel erg wisselvallig, de ene keer win ik op all pro om vervolgens op pro een pak slaag te krijgen :eek:

Ik ben ook begonnen met Ultimate Team en dat vind ik wel erg tof!!
    Ben bezig om het complete team van de Bucs te verzamelen maar dat wordt wel erg lastig vooral de top spelers van het team vind je niet zo makkelijk (of helemaal niet) en ze zijn al helemaal niet goedkoop =(

@flix:

Hoeveel coins verdien je ongeveer met een head to head wedstrijd?

ik las dat jij er ook mee bezig was en ik zag bij de leaderboards dat jij alleen maar head to head hebt gespeeld en je aardig wat meer coins hebt gewonnen dan mij.
    Het heeft natuurlijk ook met de uitslag,stats en de moeilijkheidsgraad te maken maar ik krijg met een overwinnig op all pro ongeveer tussen de 500-700 coins

Ik heb me ook aangemeld voor de online franchise en alleen de eerste week gemist omdat ik de game nog niet had.
    Mijn wedstrijden van week 2 en 3 heb ik gewonnen \o/ en in week 4 heb ik een bye. ik weet niet of ik de komende weken alle wedstrijden kan spelen maar ik zal m'n best doen!

en voor de mensen met een iphone:

http://maddennfl.easports.com/news.action?newsId=iphonecompanion

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die gamemode is eigenlijk alleen speelbaar als je head to head speelt.
    Als je verliest, verdien je rond de 900/1200 coins, en als je wint 1000/1400.
    Hoogste wat ik gescored heb is 1406 nadat ik iemand 58-0 had afgedroogd met iets van 700 passing yards en 6 pass TD's en hooguit 100 yards tegen had.

HEt is beetje apart dat je bijna evenveel verdient met verliezen ten opzichte van winnen, maar dat maakt me niet zo heel veel uit eigenlijk.

7. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond weer een advance, speel je game als je dat nog niet gedaan hebt!

8. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goed dat er vanavond weer een advance is, zo blijft de snelheid er een beetje in..

ik heb gisteren ultimate team gespeeld, erg grappig hoor.... aangezien in het begin het team echt super ruk is moet je echt je best doen om te winnen.. ik vraag me af hoe lang het duurt voordat je een beetje normaal team bij elkaar hebt gespaard. Ik ben nog niet met mijn team online gegaan want volgens mij word ik dan volledig gekilled door gasten met superteams... of kan je ook het gewenste niveau kiezen?

9. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond weer een advance ladies!

Pyoonekx, lukt het jou je game nog te spelen?

10. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Nee helaas!!

Deze week gaat me niet lukken om te spelen maar vanaf volgende week heb ik weer tijd.

11. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dakoot, lukte het niet in 1x te winnen vd pats? Niet cheaten he ;-)

12. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik moet het toch een beetje spannend houden in onze divisie?? maar je hebt gelijk hoor jeast.. ik zal het niet meer doenO-)

ik was gewoon ff super gefrustreerd, ik bleef maar fumbelen die partijen..

die wedstrijd daarvoor werd ik volledig weggespeeld door de packs en daar had ik wel vrede mee... maar ik zal het niet meer doen, ookal is de computer aan het cheaten.

wanneer gaat onze showdown plaatsvinden wat jou betreft?

Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  13. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste Madden Moments Live zijn online!

Om te voorkomen dat mensen misschien nog de games van afgelopen weekend nog niet gezien hebben, hier de moments in een spoiler:

Vikings vs. Saints: Kickoff 2010: Minnesota lost this one, 14-9. You'll take over the Vikings in the fourth quarter and lead them to victory. Bonus points for doing it with Visanthe Shiancoe.

Lions vs. Bears: Football Move: Take over the Lions, minus injured Matt Stafford, and drive them to victory in the fourth quarter of a game they lost 19-14. Bonus for completing the process with Calvin Johnson, whose apparent touchdown catch was nullified by a rather parsed reading of the rulebook.

Packers vs. Eagles: Throwback: Take the Eagles, with backup quarterback Michael Vick under center, at the beginning of the fourth quarter and lead them to an upset win over Green Bay which they lost in real life 27-20. Bonus points for a strong rushing and passing performance from Vick.

Cardinals vs. Rams: Sam the Man: Take the Rams, with rookie quarterback Sam Bradford, and remake his two-interception fourth quarter performance in a 17-13 defeat into a debut victory. Bonus points for good passing stats for Bradford.

14. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Flix, ik mot tegen jou.

Wil jij de game spelen of skip je em? Je bent niet bepaald actief namelijk. :)

15. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kon de afgelopen 2 dagen niet in de online-franchise komen vanwege onderhoud... heeft iemand enig idee hoe lang dat nog gaat duren?

16. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik de comp niet meer heb gejoind had erg druk de laatste tijd met school.

17. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ jeast: wanneer heb je tijd?

18. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanaf 19:45

19. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat GameFlow en die nieuwe directional pad layout echt een verademing is.. In de vorige versies mistte ik het altijd dat er geen mogelijkheid was om te zien/vragen wat de beste defense zou zijn.. offense snapte ik nog wel, maar defense was altijd een ramp. Dat is nu dus opgelost :p

Ook vind ik een audible of iets dergelijks uitvoeren ook een stuk overzichtelijker/makkelijker.

20. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met je Ultimate Team ook bijv. een seizoen (franchise?) offline starten tegen andere teams?

Deel Deze Pagina