1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Madden NFL 12

Discussie in 'Games' gestart door Jeast, 13 jul 2011.

1. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja jammer is dat he. En dat terwijl de versie van dit jaar voor het eerst echt wel een flinke verbetering is. Hij heeft ook nog nooit zulke goede reviews gekregen sinds 2004.

2. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds vrijdag binnen en heb aardig wat kunnen spelen afgelopen weekend. Helaas zitten er ook wat irritatie puntjes in. Zo kan ik in de franchise de depth chart niet aanpassen. Voor de wedstrijd stel ik een bepaalde QB in als starter maar tijdens de wedstrijd zit ie dan toch weer constant op de bank. Ook tijdens de wedstrijd krijg ik het maar niet voor elkaar om zelf de QB te kiezen.

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik twijfel ook nog heel erg... Ook zijn er niet echt veel team genoten die het spelen, we zitten allemaal nog wat te kutten met Blitz en Madden 09 & 10. Komt bij mij gewoon omdat ik niet veel geld meer heb en niet veel game, dus ik ga voor 1 van de 3 shooters de volgende maand.

4. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist me eerste seizoen er op zitten met the Rams en ik ben zeer te spreken over hoe ze de Off-season hebben uitgewerkt. Met die Free agent bidding heb je echt het gevoel dat je in een soort van oorlog zit.
    Ook het scouting systeem is aanzienelijk beter.

5. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb em nog steeds niet binnen...

6. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je m al binnen jeast?

ik vind M12 best wel ok dit jaar, je moet goed weten waar je mee bezig bent wil je een goed resultaat neerzeggen en de complete feel van de game is erg goed. Er blijven soms irritante dingen in zitten, maar ja het is maar een game natuurlijk, not the real deal.
    Ik denk wel dat deze titel totaal ondergesneuwd zal worden door andere big ass xbox titels, who cares, ik speel toch alleen maar madden.

7. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog steeds niet. Ik heb hem, net zoals Flix, via Zavvi besteld en hij is al 20 dagen onderweg.
    Flix, jij hebt hem ook nog niet zo te zien?

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nope.
    Ga 'm denk ik maar cancelen want heb ook nog geen mailtje gehad dat ie verzonden is.
    Was 'm ook helemaal vergeten om eerlijk te zijn en daarnaast heb ik het nu super druk met m'n studie dus ik denk dat ik nog maar even ga wachten met het opnieuw bestellen.

9. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sla hem dit jaar over speel nu vooral fifa 12 en gow 3

10. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff zeg. Ik snap er niks meer van.
    Elk jaar gaat het lekker met Madden online. Ik word nooit echt "afgeslacht", maar dit jaar is het echt een ramp.
    Ik begon wel goed met W5 - L0 maar nu ben ik al 3x achter elkaar afgeslacht.
    Ik kon helemaal niks beginnen en het erge is dat ze steeds dezelfde plays doen. Bijna alleen maar rennen zodat ik op een gegeven moment steeds meer blitzers stuur en op dat moment een pass play steeds naar de TE direct na de snap. Je krijgt niet eens de kans om hem te coveren, hij lasert hem echt direct na de snap. Alle 3 mijn losses gingen op dezelfde manier.
    Frustrerend!!!

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ga man spelen met miss een mlb blitz erbij.

Heb mijn versie geannuleerd omdat het zo lang duurde en heb 'm tot noch toe nog niet ergens opnieuw besteld.
    Denk dat ik 'm maar oversla dit jaar.

12. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man spelen werkte niet helaas. Ik denk dat ik maar moet leren om een LB te user-controllen. :p

Deze versie is wel echt heel anders dan de voorgaande jaren. Misschien kan je hem oppikken als hij in de budgetbak ligt. Hij is wel aan te raden hoor.

13. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LB user controllen is the way! dat gebruik ik steeds meer en probeer mij dan te verplaatsen in mijn tegenspeler.. waar zou ik passen.. je zult merken dat je bijna alles kan coveren, als je al een beetje in de weg staat passt hij al niet meer, helemaal niet als zijn eerste receiver geblokt is...

14. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog wat tips.. Geef je d-line cover opdrachten mee zoals cover bij slants of z-Spots, en q-spy bij drag routes... Het probleem bij lb,s is dat ze achter de TE staan te dekken... Een d-line man staat tussen QB en TE, zeker bij snelle pass is dat handig. Om extra stormkracht te behouden laat je Sam en Wil blitzen, terwijl je Mike zelf controleert

15. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm maar als je een DE in cover stuurt, covered hij toch ook gewoon een yellow zone op dezelfde line als je LB's?

16. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar het punt is juist dat een d-line defender tussen de QB en de TE komt te staan na de snap, en dan heb ik het alleen over die directe TE pass na de snap, de LB staat altijd al verkeerd (bij een direct pass na de snap, want bij een pass die wat langer duurt staat hij weer goed). Ik zelf zou niet de DE in cover sturen maar juist de n-tackels, die zijn ook iets trager waardoor je timing- technisch gezien precies goed voor de neus van een TE uitkomt... de meeste passes op een TE zijn meestal korte, kleine passes in het midden. Enkele LB laat je dan blitzen waardoor zij de taak van de N-tackels overnemen (hetgeen ook de nodige verwarring kan opleveren, a la zone blitz)

oftewel: een TE staat meestal rechts (vanuit het perspectief van het beeldscherm) en hij gaat meestal drie kanten op bij een korte pass, slant, korte curl of drag. Je rechter DE (vanuit het perspectief van het beeldscherm) zet je in zone, je linker D-tackle zet je op QB-spy (voor de drag route) en vervolgens ga je één LB manual besturen en verplaats je richting (achter) de lijn (precies tussen die DE en D-tackle), op het moment van de snap is het hele gebied achter de lijn dicht, vervolgens kijk je wat de QB doet, als hij geen korte pass geeft (want er staan al drie verdedigers) ga je met je LB zo snel mogelijk naar achteren om daar de boel dicht te gooien..

Laatst bewerkt: 4 nov 2011

Deel Deze Pagina