Zegt genoeg dit Enne, een tip van mij tegen repetitie in games: Zet Spotify op als achtergrond muziek, gewoon opstarten op je phone en dan doorzetten naar de PS4! Echt super! Zonder had ik bijvoorbeeld nooit NMS uitgespeeld, maar nu zat ik gewoon lekker mee te bleren met mijn fav songs tijdens de eeuwigdurende grind
Nee zeker niet, ik heb alleen de nodige missies gedaan om de 9 districts over te nemen waarna de climax volgt. Als je alle sidemissies gaat doen komen er nog wel wat uren bij denk ik.
Het wordt niet meer zo goed als in de opening, maar het verhaal en de karakters hebben ervoor gezorgd dat ik de game uit wilde spelen. John Donovan is mijn favoriet trouwens, echt een geweldig karakter!
Bijna uitgespeeld. Side missions zijn niet echt like normale side missions. Je moet ze wel spelen anders kom je niet verder. Verhaal was tof, daarom verder gegaan. Lever hem lekker in zodat ik BF1 met wat meer korting kan kopen!
Voorlopig vermaak ik mij wel met Maffia, BF1 laat ik nog even liggen. Gameplay van BF1 zag er wat repetitief uit
had vandaag last van een bug dat als ik n missie starte dat t spel helemaal afsloot dacht al dat t aan mn disc lag maar blijkbaar komt dit bij meer mensen voor wauw..