haha lol ben met die find baka missie bezig lijkt soms net horde van GOW haha ergens achter gaan zitten en ze komen allemaal jou richting uit xd
Gebrek aan creativiteit/afwisseling doet deze titel dus de das om. Jammer. De voorgaande deden het juist goed op dit punt? Wat is er trouwens aan de hand met de weerbelichting in dit spel? Degene die dit heeft gemaakt was zeker stoned ofzo. Geef maar toe, je hebt gewoon gerushed.
Door alle leugens van de developer was ik serieus benieuwd naar deze game maar het is dus weer eens een grote faal geworden. Jammer
mwa om t een faal te noemen dat zou je kunnen doen ik kijk langs de fouten heen endan vind ik t toch opzich best leuk om te spelen hoor ondanks alle slechte verhalen ik laat me er niemeer zo door beeinvloeden ik lees t wel maar maak zelf de keuze om m te halen..
Buiten de slechte technische dingen, vermaak ik me er op het moment wel prima mee. De repetitie kun je zelf een beetje doden door afwisselend de verschillende dingen te doen. Dan een missietje, dan wat rondlopen en collecten, beetje cruisen, etc. Rond dolen in zo'n virtuele stad blijft toch leuk
Ik heb nog niet zoveel gespeeld maar ik vind t ook wel een leuke game buiten de fouten om dan lekker sfeertje ook
beetje veel rijden in deze game,... maar vind hem heerlijk spelen,.. sneaky brutal kills en gruwelijke story,...
30 uur voor de game ... Pffft, heb net de eerste drie districten, game begint dus pas net, en ben al 15+ uur bezig. Ik doe wel alle objectives bij het overnemen van rackets. Meestal heb je halverwege al genoeg damage gedaan dat je naar de boss kan, maar dat doe ik dus niet. Probeer verder all side content te doen, maar die bugged nogal eens out bij mij ... Grootste minpunt is wel het hele verre heen en weer rijden steeds ...
Game gisteravond uitgespeeld, geprobeerd zoveel mogelijk te doen, helaas heb ik last van een bug met de side missies waardoor de locatie niet gespawnd wordt. Maar goed, verhaal uitgespeeld en die was zeker vermakelijk, de soundtrack was goed en de hoofdrol speler vond ik echt tof. Einde zag ik echt niet aankomen. Toffe game waar ook wel wat aan mankeerde, je ziet aan alles dat er wel gerusht is met de game, met name pop in en pop ups wat echt heel slecht was. Grafisch is de game niet top maar zeker ook niet slecht hoe dat hier weer wordt neergezet. Vond het een fijne game om te spelen, ook al werd hij naar het einde toe herhalend. Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Enig idee wat er allemaal naast die video staat in de selectie. Complete bevalling van 11 minuten vol in beeld.
Geen idee. Ik snap er niets van. Heb het 7 keer opnieuw gelezen maar nee, Yellow's cryptische late-night posts begrijp ik echt niet.
Hij klikte op de video, ging naar YouTube en zag bij de overige video's een complete bevalling van elf minuten. Wat is mijn prijs?