1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mafia 3

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 28 jul 2015.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wow! Ik ook niet. Veel mensen die, net als ik, ib blind vertrouwen op basis van Mafia II de game hebben gekocht. Ik heb me er zeker mee vermaakt, dus prima :)
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zijn die 6000 trailers en 'dev-diary's' toch nog ergens goed voor geweest...
     
  3. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Weer iets nieuws, ik kan niet uit auto stappen :/
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Die heb ik nooit gehad, wel dat me auto niet starten moest ik instappen en uitstappen en toen werkte die wel.:+
     
  5. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Spel opnieuw opstarten werkt ook niet...
     
  6. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    It's important to note, however, that the 4.5 million figure is units sold to retailers, not units sold through to consumers.
     
  7. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Spel opnieuw installeren werkt ook niet.. f*cking bugs..
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Vind je het gek als de game op pc nu al te kopen is voor redelijk lage prijzen. :+
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Kun je niet de auto helemaal aan gort rijden waardoor je personage misschien wel automatisch word getriggerd om uit te stappen? Of rol de wagen eens op de kop...

    http://www.cdkeys.com/pc/games/mafia-iii-3-pc-steam

    Denk in de kerstvakantie dat je de game voor 5 euro kunt spelen.. :D
     
  10. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb de auto het water in gereden, wat ook niks uit maakte. Kan over kop proberen maar motivatie is al weg voor maffia
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    These updates include:

    UI Improvements
    Improved car reflections
    Improved streaming issues
    Performance optimization
    Fixed audio issues
    Fixed some cases of savegame corruption
    Fixed various issues for Cassandra’s Contraband missions
    And more

     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  13. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik ben van t weekend verder gegaan met de game omdat ik m toch wel graag uit wil spelen hoe negatief iedereen ook over de game is boeie xd
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Drie dlc-uitbreidingen voor Mafia 3 onthuld

    Mafia 3 krijgt drie nieuwe verhalende uitbreidingen, waarvan de eerste, 'Faster, Baby!', eind maart uit moet komen.

    Ontwikkelaar Hangar 13 heeft aangegeven dat de eerste expansion vooral zal draaien om "snelle bolides en epische stunts." In het verhaal moet de speler een corrupte sheriff uitschakelen in een nieuw gebied in de buitenwijken van New Bordeaux.

    De tweede expansion heet 'Stones Unturned; en bevat Lincoln in de hoofdrol, de protagonist van Mafia 3, samen met een CIA agent genaamd John Donovan. De derde expansion, 'Sign of the Times', richt zich meer op religie en drugs in de binnenstad van New Bordeaux.

    Verder is er nog weinig bekend over de laatste expansions van Mafia 3, maar Hangar 13 streeft ernaar de dlc-pakketten respectievelijk in maart en juli uit te brengen.

    Mafia 3 is nu beschikbaar voor PlayStation 4, Xbox One en pc.

    [​IMG]
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Mafia 3 Stones Unturned-dlc verschijnt op 30 mei en bevat nieuw eiland

    De tweede uitbreiding voor Mafia 3 verschijnt op 30 mei en bevat een nieuw tropisch eiland. In een trailer van ontwikkelaar Hangar 13 wordt onthuld dat Vietnam-veteraan John Donovan een grote rol speelt.

    In de dlc vraagt Donovan wederom om hulp aan Lincoln Clay. Ditmaal wil hij wraak nemen op Conor Aldridge, een verrader uit de Vietnamoorlog. Gedurende de missies blijft John Donovan aan de zijde van Lincoln, om Aldridge te stoppen.

    Stones Unturned brengt spelers behalve de stad New Bordeaux ook naar een nieuw tropisch eiland. Andere toevoegingen zijn nieuwe wapens en services, die Lincoln kan bellen om nieuwe snipers te kopen.

    Een prijs voor de dlc is nog niet aangekondigd, maar vermoedelijk ligt deze in lijn met de 14,99 euro van Faster Baby!

     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Maffia 3 maar weer eens in de Pro gestopt, destijds vrij snel aan de kant geschoven. Ik moet zeggen dat de diverse updates het spel wel goed hebben gedaan. 4K ondersteuning maakt natuurlijk ook wel verschil. Verder valt de sfeer van het spel weer direct op, dit is toch wel tof neergezet. Speelt gewoon lekker weg, met soms brute kills en een niet al te omslachtige gameplay. Binnenkort de dlc maar eens proberen. Tegenwoordig is het spel te koop voor 20 Euro of minder, voor dat geld heb je gewoon een toffe game :)
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb hem voor 6 euro gekocht, en de game is voor die prijs inderdaad best leuk! Vooral erg sfeervol.
    Gameplay wise vind ik de game echter maar matig.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ga vandaag ook aan de nieuwe DLC beginnen zit geloof ik een nieuw eiland etc in ben benieuwd.
    DLC hiervoor was oke.
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Maakt het met de dlc nog uit wanneer je er aan begint of heeft het verder niets met de verhaallijn vandoen ?
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nee heeft een nieuwe bad guy.
     

Deel Deze Pagina