Als zowel Mafia 3 en BF1 goed zijn kan de rest van de games mij weinig meer interesseren eerlijk gezegd. Eindelijk weer eens games met wat authentieke uitstraling. Momenteel Mafia 2 opnieuw aan het uitspelen, na lange tijd was die eindelijk terug op Steam, blijft toch geweldig de sfeer in dat soort games!
Ik heb toendertijd mafia 2 denk wel 3x uitgespeeld vind die nogsteeds zoooo dik echt geweldig goed verhaal ook
Mafia 2 is echt een van mijn beste games ooit, komt ook op een aantal fronten aardig tekort maar het hele sfeertje in die game is zo geweldig en een hoop dingen kloppen gewoon. Zeker niet perfect maar wel heel leuk. Ook leuk dat je eerst in de winter speelt en een aantal jaar later in de zomer, en dat de auto's ook anders zijn enzo.
Ik vond Mafia 2 ook erg vet. Die soundtrack alleen al. Deze gaat er ook komen. Weet alleen nog niet of ik hem op day one ga halen.
Niet vergeten, nooit pre-orderen. Kans is klein maar dit kan een gevalletje Watchdogs worden. Hoe vet Maffia 2 ook was ik wacht tot de release.
Uh nee. Mafia 3 collector edition voor maar 109 euro is een koopje. ;-) En ik heb meer vertrouwen in 2k dan in Ubischoft.
Dit is gruwelijk hoor! Damn, wat een vette trailer. Deze hele sfeer trekt me zelfs nog meer dan GTA V. De jaren 60 vind ik zelf persoonlijk echt een geweldige setting voor een game als deze. En wat zag ik op het einde? End of tape 1? Continues tape 2... Dus binnenkort nog een trailert.. NICE