Nu verschillende pre-orders voor de Xbox One en PS4 voor 37 pond (plus 2 verzendkosten). Bij bestelling van 1 exemplaar kom je op €46,90 inclusief verzending als je in ponden betaalt bij Amazon.co.uk Normaal gesproken zul je ze zo'n 2-3 dagen na release ontvangen. Geldt onder andere voor: - Battlefield 1 - Mafia 3 - FIFA 17 - watch Dogs 2 - South Park: the fractured But Whole - Gears of War 4 - Forza Horizon 3 - Titanfall 2 - WWE 2k17 - Warhammer 40k: Eternal Crusade - Dead Rising 4
Spoiler Hoop echt dat deze game het goed zal doen. Mafia 2 is een van mijn favoriete games van de vorige gen. (alleen al om de sfeer en soundtrack).
Van iemand die hem al speelt. Shit I like: +Map is huge and detailed. "Hundreds" of interiors. +Enemies react appropriately to locational damage, will fall and bleed out if you don't finish them off after shooting them. +Stealth killing is apparently very fun and brutal. +Racism actually has very nuanced consequences. Certain interiors "whites only," varying cop reactions, etc. +Technically solid. Frame rate is stable, not too buggy, good animations, etc. Shit I don't like: -Enemies are all clones of each other. Repeat very frequently. -Factions don't seem to fight each other (cops and gangsters will work together to take you down, might change in certain districts). -Melee weapons don't seem to be a thing at all. -No HUD options.
ben erg benieuwd naar deze titel mischien dat ik m wel koop maar twijfel wel erg vond het vorige deel mafia 2 wel heel erg dik die heb ik wel 4x uitgespeeld haha xd
Ik wacht op een prijs van rond de 30 euro denk ik.... Merk dat ik de laatste tijd wel koop, maar haast niet speel.
Meer mensen de Deluxe Edition gekocht trouwens? Is dat de moeite waard? Anders ga ik hem denk ik aanpassen naar de normale versie..
Wanneer ik de game vrijdag koop word het de normale versie.. Toch een beetje sceptisch geworden over de game na het zien van alle gameplay die al online staat.
Ja, ik had verwacht dat het wel weer een heel tof deel zou gaan worden, maar de gameplay beelden kunnen mij nu ook niet bepaald bekoren.
hmm als ik de eerste reacties zo lees brengt t mij nogmeer aan t twijfelen alhoewel ik deel 2 toch zo grijs gespeeld heb ohoh miss toch maar een kans geven vind de mafia serie wel echt heel vet qua storyline enz wat ik ook jammer vind is dat ze de hoofdpersoon veranderd hebben waarom niet gewoon doorgaan met Vito ..
hmm toch maar een gokje wagen met deze game denk ik vond deel 2 zo vet, vind alleen wat ik er tot nu toe van gezien heb mwa maar als ie tegenvalt gaat ie gewoon terug xd
Vannacht om 1.32 het bericht gekregen dat die is verzonden? Neem aan dat die dan niet vandaag al op de mat ligt he?