Ik copy paste even iets van Facebook. Het is niet van mij
ik heb het een paar uur (denk nu 6/7?) en heb een kleine review gemaakt. laat ik voorop stellen dat voordat je begint te klagen dit gespeeld is op max graphics en zonder patches (want die waren er nog niet en official release is pas morgen)
Overigens is dit mijn eigen mening en kan die van jou uiteraard verschillen. ik bedoel hier niets slechts mee, maar wou gewoon mijn ervaringen delen.
hierbij even een review over Mafia 3 en waarom je hem wel of niet zou willen kopen.
goede punten:
- als je van assassin's creed/far cry neem gebieden over door missies te doen en doe dat 300x houdt, dan is dit een game voor jou
- als je van GTA houdt, maar dan lelijker, met slechtere AI en nog minder opties. dan is dit jouw game.
- je kan urenlang spelen. weliswaar urenlang precies hetzelfde, maarja.
- als je slecht bent in stealth/shooters wees maar niet bang. zelfs op HARD is de AI zo enorm blind dat je letterlijk naar ze toe kan sprinten, ze neer kan steken en het boeit echt helemaal niemand. (in mijn gameplay moest ik een VIP doden en ik ben letterlijk een bordeel ingesprint met een mes als een zwarte in 1960s Amerika en alle prostitutes boeide het helemaal niks dat ik mensen neerstak voor hun ogen)
- je kan het volgende zowel goed als slecht zien overigens: Lincoln, je hoofdpersoon, heeft superkrachten. jaja geen grap. hij kan net als het arendsoog van assassin's creed door muren heen iedereen zien en ze zijn nog mooi roodgekleurd ook. hij kan zelfs met zijn 6e zintuig waarnemen waar je munitie/kogelvrije vesten kan zien. Vietnam induced superpowers.
Slechte punten:
- ziet er echt niet uit vergeleken met Mafia 2
- verhaallijn is praktisch verdwenen, alles wat Mafia 2 goedmaakte is foetsie. (het is ook gemaakt door een andere studio dusja)
- rip off van praktisch alle andere open world games. (gebieden neem over gameplay style van homefront revolution, AC, Far cry, noem ze maar op)
TLDR: slechte game, maar als je niks beters te doen hebt en je vindt repetitief gamen niet vervelend, dan is dit je geld vast wel waard.
P.S. je hoofdpersoon is zwart. in amerika. in 1960. in die tijd was praktisch iedereen racistisch, wat ook aangegeven staat op sommigen winkels waar je niet in mag als zwarte zijnde, maar de politie boeit het echt helemaal niet. je kan letterlijk met auto ze bijna aanrijden en ze springen gewoon uit de weg en doen niets.
Klik om te vergroten...