1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    :)

2. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of het al gemeld is maar als je in je huis je pak aantrekt (bij de voordeur links kan dat) heb je 2,5 minuut langer de tijd :D.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Ik meen screens te hebben gezien ooit van Mafia II waar sneeuw op te zien was? Stond in de PU geloof ik, maar wel al een tijd geleden.

Ik vind het toch wel jammer want ik vind dat het er wel een beetje bij hoort.

Ik had overigens de PS3 demo gedownload en ik vond hem niet tegenvallen. Speelde wel lekker, alleen was het grafisch idd niet bijster sterk, zelfs minder dan GTA IV op sommige momenten, vooral buiten. Maar goed, dat is al vaker gezegd en ik verwacht dat de retaliversie er gewoon beter gaat uitzien. Maar zelfs als dat niet zo is, ik koop hem zeker.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het zou natuurlijk zeker nog wel ergens kunnen sneeuwen, aangezien je dmv het verhaal door de tijd reist (verhaal neemt toch ook 10 jaar in beslag ofzo?).
    Dus het zou kunnen dat je na een tijdje bv in de winter van een bepaald jaar komt waar het sneeuwt, en een tijdje laten in de zomer van een andere jaar.
    Het is alleen niet dynamisch dus.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, had ik ff niet bij stilgestaan. Blijft jammer dat het niet dynamisch is, dat zou wel vet zijn. In GTA is dat volgens mij wel zo, alleen geen sneeuw geloof ik.

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    dat klopt, in gta zit geen sneeuw.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Maar dat zomer/winter systeem lijkt me veel vetter! Graphics zijn best wel lelijk, vooral die kartels in bomen etc tijdens het rijden, maargoed het is gelukkig een vroege demo-build.

8. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik misschien wat screenshots plaatsen?
    Heeft iedereen die lelijke spiegel pixels xD?

Laatst bewerkt: 12 aug 2010
  9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja. Had er zelf ook wat last van maar dat stoorde de sfeer niet. Wat een vet spel. Die pixelige randjes enzovoort zal vast wel in de full game verholpen zijn.

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik ff blij dat ik hem helemaal full op me pc kan spelen \o/

geen last van kartels niks :D

11. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt :p
    Zag wel een groot verschil tussen mijn laptop en mijn xbox 360 xD
    Nou uhm!
    Ik ging er alsnog voor, vette auto's, vette sfeer, en natuurlijk VET RIJDEN :D

12. SilverLie

SilverLie Lurkt

Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie dit al geprobeerd?
    [yt]BGBcvOxWtAo[/yt]
    Ik ben nu voor het eerst er uit en ff aan het rond lopen buiten de demo limits :D

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Maar als je te ver loopt faalt de missie:mad:

14. SilverLie

SilverLie Lurkt

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me ook logisch dat ze er extra goed voor gezorgt hebben dat je niet te ver uit komt.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De game draait ook verbazingwekkend goed op mijn Sony Vaio, alle settings op hoogst behalve Physx, die is op medium en het is heel goed speelbaar maar zodra ik ga rijden komen er framedrops om de hoek kijken. Echter als ik nog wat andere settings ietsje lager gooi word het steeds beter. Maar met heel goed speelbaar bedoel ik niet dat het vlekkeloos loopt. Verre van, bij shootouts en dergelijken komen er steeds meer framedrops en zo blijf je aan settings kutten.

kortom...ik ga voor de 360 versie, tenzij ik aankomend weekend me echt kapot schrik van de graphics vergeleken met wat ik nu op mijn laptop heb. Maar dat denk ik niet, want heb zojuist wat Gamersyde videos gezien van de 360 versie en vooral dingetjes als lichte pop ups van textures vallen me op maar verder weinig ergs.

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Welk type Sony Vaio heb je? Wil er zelf namelijk ook een gaan aanschaffen en dit klinkt goed :)

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ook maar even de demo gespeeld. En ik weet niet wat ik er van moet vinden. Ik vind het behoorlijk veel op GTA en RDR lijken qua gameplay, dus dat komt me nu wel redelijk de neus uit. Alleen de verhaallijn van het spel lijkt me weer wel tof. En het feit dat je benzine op raakt ook. Ook de veranderingen aan de politie zijn vet. Nu wordt je niet gelijk dood geschoten als je te hard rijdt, maar krijg je een boete. En toen ik iemand sloeg kreeg ik slechts een waarschuwing. Al had ik wel enorm veel last van FPS drops.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Sony Vaio VPCEB1E8E

Iets van twee maanden geleden gekocht bij de Saturn, was toen in de aanbieding, meteen toegeslagen toen. Ding was 550, nu is ie weer 750. Dus ik ben echt heel blij dat ik die aanbieding toen gedaan heb, echt nice.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Nieuwe cijfers:

OXM Australie: 8
    + Gedetailleerde spelwereld
    + Geweldige soundtrack
    + Geniale karakters en dialogen
    + Goed verhaal
    + Goede stemmen
    - Gedeeltelijk frustrerend vechten
    - Autorij stukken herhalen zich vaak

OXM Italië: 9.5
    + Geweldig verhaal en dialoog
    + Veel missievariëteit.
    + Geniale graphics
    + Veel details
    - Een paar levenloze hoeken (in de spelwereld, gok ik?)

OPM UK: 7
    + Gedetailleerde spelwereld
    + Geweldige soundtrack
    + Goed coversysteem
    + Goede schietpartijen
    - Soms saaie opdrachten
    - langzame autoritten (ja, duuh)
    - veel gemist potentieel

De reviews geven mij dus duidelijk de indruk dat Mafia 2 een geslaagde opvolger is. _O_

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Lijkt erop dat het dus straks gemiddeld een 8 of 8.5 zal zijn, wat de game scoort. Voor mij was het sowieso al een game waarbij ik waarschijnlijk zou wachten tot ie over een paar maanden lekker goedkoop te krijgen is, dus voor mij maakt het niet zoveel uit. De game lijkt me erg leuk, maar het is geen game die een absolute 'day 1 must-have!' is ofzo...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina