1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het is al 300 keer gezegd dat dat in de full game eruit is.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar ik wil het eerst zien voordat ik dat geloof :+ Meeste spellen verbeteren niet zo enorm t.o.v de demo..

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Wel als de demo al eeuwen oud is. ;)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb trouwens het benzinestation opgeblazen, rij 100 meter verder om de politie te ontwijken, draai 180 graden en rij terug om mijn aangerichte schade te bekijken. Is het station weer helemaal heel 8)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Wist ik niet, ik heb de paginas terug niet bekeken :)

Maar de demo is niet extreem oud, van E3 toch? En inderdaad...eerst zien dan geloven :p. Je bedoelt dus dat zowel de kartels als flickering en framedrops eruit zijn? Dan ben ik echt blij..ik zou de game sowieso halen als het niet zo was,maar des te vetter als het allemaal weg is.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Klopt beetje raar al staat de politie wel binnen in de winkel naar je te "zoeken"

7. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Misschien vergis ik me, maar ik zal het nog is een keer testen als ik weer in de buurt van mijn xbox ben. :+

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Lijkt een beetje op de discussies in het Pro Evo topic elk jaar..

"Oh die demo is echt ontzettend kut"
    en dan heb je een fanboy altijd: Ja maar dit is een vroege versie..:+

Een demo breng je toch uit om mensen te overtuigen een game te kopen? of vergis ik mij nu?

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Niet overtuigd, dan koop je het toch niet :+. Ik vind de demo wel prima, en ik weet dat het alleen maar beter kan worden! :D

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Tot nu toe ben ik het daar echt niet mee eens :)

De sfeer is nice in Mafia II hoor, maar er gebeurd echt duidelijk veel meer in GTA IV. En dit alles heeft met sfeer te maken.

- NPCs lopen rond met een sigaretje,een snack,een krant,drankje of wat dan ook. Hot dog standjes, NPC's kopen er ook echt eentje.

- Zodra het begint te regenen zoeken NPC's onderdak of pakken hun paraplu, of houden hun koffer boven hun hoofd en vluchten.

- Overdag zie je ander volk dan s'nachts.

- Straatmuzikanten zoals saxofonist, en fitness lui die aan het trainen zijn in het park.

- NPCs krijgen uit zichzelf ruzie met elkaar en beginnen een gevecht of trekken iemand uit een auto.

- NPC's rennen weg voor een copper die achter hun aanzit...

- Een schoonmaker op straat, of een vuilniswagen met twee gasten erop die echt hun werk doen.

En ga zo maar door...dat is GTA IV.De sfeer maakt die game juist, de missies waren namelijk lang niet altijd even cool en hadden niet super veel variatie,maar het bruiste van de sfeer hoor :). Wat mij is opgevallen is dat een hoop mensen hier zich nooit van bewust waren, omdat ze alleen maar de missies van GTA IV speelden en toen klaar ermee waren. En al die supervette detailtjes hebben gemist.

Als je qua deze aspecten Mafia II en GTA IV naast elkaar zet...dan wint GTA IV het easily. Qua genoeg andere dingen vind ik Mafia II ook wat simpeler aanvoelen. Richt bijvoorbeeld alleen maar je gun op een NPC en deze loopt vrolijk door , boeit ze niks. Doe dit maar eens in GTA IV of RDR.
    Ook als je in het rond gaat schieten, NPCs zijn maar eventjes in paniek, loop achter een huisje langs en je ziet de eerste de beste vrouw alweer rustig rondhuppelen. In GTA IV gaan grote menigtes aan NPC's ervandoor, totale paniek. En twee straten verder zie je ze nog vluchten. Uiteindelijk draagt dit allemaal toe aan de sfeer vind ik.

Dit is uiteraard alleen maar op de Mafia II demo gebaseerd, afwachten wat we in de full zullen zien.

Laatst bewerkt: 15 aug 2010
  11. James Pond

James Pond Guest

Precies dit is een maand of nogwat oude demo dus tja

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Huh?
    Is er nog een andere versie van GTA IV in de omloop dan? :+

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het zijn simpelweg vergelijkingen van de sfeer in GTA IV en Mafia II(demo)

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Tof!

En waarschijnlijk zal de game ook wel vol zitten met details, we zien alleen maar een klein stukje van de game in de demo en je hebt maar 10 minuten.

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    _O_

En is dat filmpje op de PC gemaakt? Ziet namelijk goed uit!

16. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Lijkt me niet,er staat namelijk PC Gameplay in de titel.:p

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    De demo kan oneindig worden gespeeld + dat je buiten de map kan gaan. Zie youtube :)

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Link of het is niet mogelijk. (oneindig spelen dan EN op de 360).

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik hoop het echt, want stel dat alles wat je in de demo ziet ook het enige is in de game zelf, zou ik dat nogal weinig en jammer vinden. Ik speel nu GTA IV en blijf die kleine details en sfeer geweldig vinden. En aangezien details en sfeer een groot deel van Mafia II moeten zijn, wil ik dat ook graag zien :)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina