1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dus playboy's verzamelen deden ze wel? :+. Ik heb niet veel klachten over de demo, kwam er gisteren achter dat je op een afgelegen plekje je pistool kan leegschieten op een (lege) auto zonder dat er ineens politie achter me aan zit... Dat was toch 1 van de dingen waar ik me bij GTA aan ergerde...

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Yeah, vond ik ook kut aan GTA. dat je zelfs politie achter je aan kreeg als je van zeer grote afstand iemand snipedte (sp?), terwijl er verder niemand in je buurt was, of wanneer je het vanuit een gebouw deed.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wie niet trouwens. ;)

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    In Mafia II gaan ze dus voor realisme, het zou dan erg tof zijn als ze bepaalde andere dingen ook realistisch maken. Iets wat je in nog maar weinig games ziet, zelfs GTA niet. De enige game die het een beetje heeft is Resident Evil. Zodra een beest je aanvalt en je bent geraakt, gaat je character moeizamer lopen,langzamer en houd zijn wond vast zeg maar.

Het zou in Mafia II tof zijn als je echt met je been gaat slepen als je geraakt bent daar, of wanneer je in je buik geraakt word, je echt langzamer gaat lopen en een beetje gebukt omdat je character zijn wond moet dichthouden. Rainbow Six: Raven Shield op PC had dit ook, als je werkt geraakt in je arm, kon je ineens veel minder goed mikken, ik vond dat zo bruut gedaan. Haast niet meer terug gezien in andere games :mad:

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    The Getaway heeft dit ook. ;)

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt klopt...je ging in die game ook langzamer lopen en het was ook zichtbaar. Maar richten ook? Hoe dan ook, ze zouden in toekomstige Mafia en GTA games een 'realism' optie moeten stoppen. Voor de mensen die geen gedoe willen en niet al te realistisch, die gooien die optie gewoon uit en de mensen die een beetje spanning en realisme willen hebben, gooien het aan. Ik weet nog goed hoe spannend dit Raven Shield maakte, niet normaal.

Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  7. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Ben ik helemaal mee eens! zijn er eigenlijk al games dat je dat kan doen?

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Poeh...nou sowieso dus

Rainbow Six: Raven Shield (PC)
    The Getaway (PS2)
    The Getaway 2 (PS2)
    Veel Resident Evil games (volgens mij alle)

Ik zou eigenlijk niet weten welke games nog meer.

9. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dat het waarschijnlijk slechts een kleine groep gamers kan bekoren. En om nu voor die kleine groep allerlei nieuwe animaties toe te gaan voegen...

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Helaas is dat denk ik ook het geval,maar het is jammer. De makers van Mafia II willen echt voor realisme gaan, nou kom op dan :). Maar ja...

11. Erwin van..

Leuk Bevonden:
    6
    Oke thanks voor de informatie!:thumbs: idd bekoor je maar een kleine groep.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dead Space mag ik niet vergeten, dit hoort er ook bij. Isaac begint ook langzamer te lopen wanneer ie geraakt is door beesten, het maakt het spannender want je bent dus trager te been dan normaal. En als er dan ook nog eens van die beesten op je afkomen met grote snelheid..begint het best angstaanjagend en hectisch te worden.Heerlijk :)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zo uit mn hoofd is dat in Yakuza, Left 4 dead, Dead Rising ook zo

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ah, dus dat bedoel je :+. Ik vond het soms behoorlijk irritant in Dead Rising hoor, hoe realistisch het ook mag zijn :D

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    In Yakuza tijdens de fights bedoel je?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zowieso als je health laag is strompel je volgens mij

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja ik vind dat echt coole dingen, volgens mij in Fallout 3 ook, wanneer je flink geraakt bent. Hoe dan ook...hopelijk komt het ooit nog eens voor een Mafia III of GTA V, ik zou blij zijn :)

18. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Oh je bedoelt, 1 shootout en je moet daarna 3/4 jaar revalideren in het ziekenhuis, interessant game idee :+

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    GTA5 wordt wellicht deze dagen aangekondigt op de gamescom!? Dat gerucht gaat, maar goed, dat gaat het altijd tijdens grote shows... ;)

Mafia 3 zal wel even duren nog, en zal ook afhankelijk zijn van hoe Mafia 2 het nu gaat doen.

20. Erwin van..

Leuk Bevonden:
    6
    Heb net even rond zitten kijken, je kan voor 90% zeker zijn dat het daar wordt aangekondigd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina