1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    James Pond, volgens mij zijn die kartels er juist wel uit. Althans, dat is mij op dit forum in deze thread meerdere keren gezegd :)

Over dat wandelen..ik zelf vind het ook erg fijn om te kunnen wandelen. En dan rennen met A of A tappen. Maar ik vind het geen ramp zoals het in Mafia II is, nee hoor.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee joh, dat kan toch helemaal niet! Is het jou al eens gelukt om in een open world spel fatsoenlijk te rijden in het verkeer, zonder constant gas bij te geven, plots te remmen, etc. ? RDR had een leuke functie dat je net zo hard paard rijdt als degene met wie je een missie doet, helaas werkte het alleen in missies.
    Ik zou iets in een open world game willen zien, had het dus graag in Mafia II gezien, dat je een speed limiter hebt die precies de maximum snelheid in een gebied is én zicht aanpast aan een auto voor je.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Speed limiter is niet hetzelfde als cruise control ;)

4. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Tsja, een geweldig verhaal met veel kartels? Neh, bedankt! ;) Het gaat niet alleen om het verhaal vind ik. Het probleem wat ik voornamelijk met deze game heb is dat ik het te belachelijk voor woorden vind dat je anno 2010 met zulke rommelige graphics komt, dat is echt niet meer van deze tijd. Heeft de full versie dit straks niet? Hey, niets aan de hand en dan neem ik de overige minpunten voor lief :+

Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ow jezus |:-

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Had ik maar een dikke PC, had ik hem daarop gespeeld.

_O_

7. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    jezus wat een verschil met de PS3 gelukkig heb ik een Xbox 360, nog 9 dagen right?

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oh damn, straks misschien toch maar eens de demo op de 360 opstarten. Wist niet dat het verschil zo groot was.

9. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Massive Bear heeft zelf gezegd dat zij niet die game geport hebben overigens. Die verklaring van hen staat niet meer online echter, eens kijken of ik dat hele stuk nog kan vinden.

Edit:

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Kan met niet voorstellen dat de PS3 versie zoveel lelijker is dan de XBOX360 versie. Juist omdat de PS3 krachtiger zou moeten zijn?

Wat betreft de kartels, zijn deze nou echt minder en is dit werkelijk confrmed? Alvast bedankt!

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja dit is gewoon een aanfluiting, en als het al zo zou zijn snap ik niet dat ze er mee wegkomen. :eek:

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ze hebben de optimizations gedaan voor de PS3 versie, wat dus eigenlijk gelijk staat aan het porten, want dit is het belangrijkste onderdeel van het porten van de game naar die console. ;)

Dus zij zijn wel degelijk de schuldigen.

Waar ze overigens die dozens of PS3 titles vandaan halen weet ik niet, want op hun site staan maar 3 titels bij hun portfolio.

De hele Mafia 2 forums van 2K stonden ook vol met PS3 threads en petitions etc., maar zoals je zou verwachten zijn die lekker allemaal verwijderd. :emo:

Dat heeft natuurlijk niks met de kracht van de console te maken. Als iemand niet goed in staat is te ontwikkelen voor een bepaald platform is dat natuurlijk nadelig voor het eindproduct.

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gelukkig heb ik een dikke PC, maar OMGWTFBBQ die PS3 versie!!! 8)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Lol dat van die PS3 versie moet echt nog wel gefixt worden, dat kunnen ze gewoon niet maken 8).

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    I know, maar wat is het nut van een speed limiter in een spel als je nog sneller gaat dan ander verkeer? :+

16. James Pond

James Pond Guest

Voor de cops :p. Als je dat ding aan hebt dan pakken ze je niet op voor te hard rijden!

En dat de game er niet beter uitziet in de full :

Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2010
  17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De PS3 versie hebben ze in ieder geval aardig verkracht zeg! Haal 'm wel voor de PC. Kan ik dat ding ook nog eens gebruiken om op te gamen. :+

Het gras in de PC demo vind ik eerlijk gezegd ook niet zo indrukwekkend mooi. De textures zijn binnen in ieder geval een stuk mooier dan buiten. Daarnaast vind ik de AA maar spuuglelijk.

Vraag me af of de PC versie niet gewoon een port is van de 360 versie.

Bij Red Dead Redemption had je op de PS3 ook bijna geen gras op de plekken waar het op de 360 wel aanwezig was. Toch jammer dat veel developers nog steeds een kut kwaliteit afleveren op de PS3. Mja, tijd is geld, en iedereen koopt die games toch wel.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Damn, dat ziet er echt dramatisch slecht uit. Dat.. kan haast niet. Dat moeten ze echt wel fixen zeg.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het verbaast mij allang niet meer, toen ik op forums las over dat de PS3 demo het minst was had ik zoiets van 'Tja...gebeurd wel vaker' . Het was het geval met GTA IV, Batman : AA, Dead Space , RDR en nog veel meer multiplatform titels. Niet allemaal waren ze even erg maar vergelijken met de 360 versie gewoon een stukje minder.

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het is al langer bekend dat de multiplatform games er op de 360 over het algemeen beter uitzien.

De ps3 only titels zijn wel erg mooi omdat die speciaal voor de ps3 worden ontwikkeld.
    Erg jammer maar wel de realiteit..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina