1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @ Arjan: Boeie. Dit is een Xbox forum. :+

2. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt als een bus, de meeste multiplatform games worden op de 360 ontwikkeld en later overgezet naar de ps3, daar gaan ze de fout in. Terwijl de ps3 exclusives er altijd ongelofelijk uitzien en geen 360 game aan kan tippen.

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is schandalig , ik snap ook niet dat sony daar niks aan doet..

Maarja de 360 is toch al mijn favoriet van de 2 dus het kan me verder niet super veel boeien :)

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad, maar waren de kartels nou minder in de retail versie, vergeleken met de demo?

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zo het schijnt zitten in de full versie stukken minder kartels.

6. James Pond

James Pond Guest

Denk et niet :).

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Wat is het nou? Wel of niet :D Antraxx heb je iets om het te bevestigen?

8. James Pond

James Pond Guest

Denk dat je even wat met je instellingen moet gaan kloten. Wat voor een systeem heb je?

Zie hier geen AA problemen :

En natuurlijk is de PC versie geen port van de 360 versie :emo:

9. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang, dat als ik deze game koop, ik achteraf dan zwaar teleurgesteld ben...

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Instellingen staan allemaal maximaal. Normaal wordt het beeld strakker met AA, dus minder kartels. In Mafia 2 wordt het beeld waziger zodra ik AA aanzet, alsof er een blur filter overheen gaat. In gebouwen valt het niet zo op, maar buiten wel.

Zo vanzelfsprekend is dat tegenwoordig niet hoor. Heb genoeg PC games voorbij zien komen die gewoon een regelrechte port zijn van de 360 versie.

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Idd, er was een tijd terug nog ergens een post(met bron!) dat de meeste games (op de exclusieve na) voor de Xbox360 gemaakt worden, naar de PC geport en daarna pas de PS3.

Ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt wat het grafische gedoe betreft (Xbox mensen dan he :+). Als het spel een goed verhaal heeft en het speelt lekker weg, wat boeien die graphics dan? De demo valt al niet tegen, en dat kan alleen nog maar beter worden in de full game. Als het gelijk blijft vind ik het persoonlijk ook goed :).

12. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Natuurlijk boeien graphics wel, maar voor mij persoonlijk minder als gameplay. Uber vette state of the art graphics is natuurlijk wel een dikke plus, maar als de graphics dat niet niet zijn maar meer netjes verzorgt is het ook geen dikke min. Volgens mij zijn dr een hoop gamers hier (na de vele negatieve berichten) die er niet bij stilstaan dat Maffia 2 een grote open world game is, en verwachten ze grafisch hetzelfde als een corridor shooter zoals bijvoorbeeld een MW 2. Het feit dat Maffia 2 (voor zover het lijkt) nog eens meer interactieve detail lijkt te hebben dan zon shooter is zwaar indrukwekkend voor zon open world game.

Maar nee.... men speelt een (inmiddels 1 jaar oude?) demo voor enkele minuten, stoort zich aan enkele oppervlakkige dingen, zoals kartel randjes, voelen zich teleur gesteld, en hebben al gelijk een mening over de gehele game.....

|:-

Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wie is er dood dan?

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik had er nog bij willen zetten dat graphics natuurlijk wel 'van deze tijd' moeten zijn. Wat en wat Mafia 2 betreft, vind ik ze zeker goed genoeg :)

15. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Vind ik ook ! :)

16. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik verwacht op z'n minst dezelfde afwerking als GTA IV in de zin van draw distance/kartels. Dat laat de demo mij niet in volle overtuiging zien.

Breng dan verd*mme als ontwikkelaar zijnde geen 1 jaar oude demo uit! Een demo moet je game verkopen, mensen lekker maken en zeker niet demotiveren om je product te kopen. Breng dan maar liever geen demo uit. Mafia 1 heb ik helemaal grijs gespeeld destijds, vandaar dat ik deze game blind wilde aanschaffen. Na het spelen van deze demo ga ik eerst de kat uit de boom kijken, om te kijken of die kartels minder zijn. Het stoort gewoon teveel.

Toen ik de demo aan het spelen was en mijn vriendin kwam de kamer binnen lopen vroeg ze gelijk of er iets mis was met onze televisie "nee hoor schat, dit was nou die game waar ik zo naar uit zat te kijken" :+.

Maar goed, we gaan het binnenkort zien natuurlijk.

Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  17. James Pond

James Pond Guest

GTAIV had een budget van 100 miljoen, stel je verwachtingen maar bij hoor :'). Heb je wel een andere open world game gezien die betere graphics had dan GTAIV? Ik niet namelijk. Vind het nog steeds 1 van de sfeervolste games, helaas waren de missies kut. Als de missies hier lekker afwisselend & goed zijn, plus het verhaal en de voice acting zijn goed ben ik zeer tevreden!!

18. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, hier heb je echt gelijk in. Ik zie op sites veel comments van mensen die de game wegens de demo (en de negatieve publiciteit, m.n. wat betreft ps3 ) links laten liggen. Maar ik weet niet hoe groot hun percentage is van de totale potentiƫle kopers natuurlijk, denk dat er genoeg mensen zijn die de berichtgeving niet volgen en gewoon deze game kopen.

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Graphics zijn super, althans op de PC. :+

20. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de game zoiezo halen, alleen twijfel tussen de ps3 en 360. De 360 heeft betere graphics, maar de ps3 heeft weer exclusieve content. Dilemma:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina