1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Wouw , wat een vette trailer !!!

Zo sfeervol he !

Morgen is het augustus boys , en dan is er geen weg meer terug ! Nog maar een paar kleine weekies ( die overigens wel lang gaan duren !)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    "PC Zone closure confirmed"
    The September 2nd issue will be the last
    It's official: PC Zone is closing. Following the consultation announced last week, it has been decided the magazine won't continue."

2K pakt ze aan! :+

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Vito Scaletta heeft orde op zaken gesteld :p

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Karma is a bitch :cool:

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hi

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hallo

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Wat wordt het volgende bericht? Official Xbox Magazine closure? :+

maarja, ik wacht wel tot de ECHTE reviewers hem spelen. :cool: Ik bedoel, dit is hetzelfde OXM dat Dead Space een 6 gaf. :lol:

8. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Niks mis mee imo. Genoeg films en series die hoog in de ranglijsten staan en ook zulke cheesy onleliners bevatten, hoort best wel bij het genre. En crimineel zijn om het geld, als je daar niet mee kunt leven, ga dan wat anders spelen. Als die Vito een of andere Robin Hood zou zijn geweest, daarmee zou ik problemen hebben... Rare onzin van die reviewer =(

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ach, daarom moet je reviews ook niet serieus nemen. Zeiken omdat Vito geen reden heeft om door te gaan bij de mafia maar wel een GTA IV overal 10'e geven terwijl Niko ook geen reden heeft, ja meer geld waar je niks mee kan. :emo:

10. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Niko wilde wraak nemen op de moordenaars van zijn oude strijdmakkers. Half Liberty City moest het daarbij bekopen met de dood, maar hij had zijn redenen :+

Tjah, ik snap niet waarom ze zeiken. Misschien hadden ze heel specifieke verwachtingen en is daaraan niet voldaan. Maar dat getuigt alleen maar van narrow-mindedness.

11. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat deze game al in augustus uitkomt! Meteen gepreorderd!

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mooi verwoord. Zijn ook zat pro reviewers bij die echt GTA fanboy gedrag vertonen als er een door hun als GTA kloon genoemde game uitkomt.

Geef Mafia ook een kans, doet het waarschijnlijk stukken beter als game dan GTA. Dat heb je op een gegeven moment wel gezien. ;)

13. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd naar de demo, Die zal ik op zowel de Xbox360 als de Playstation 3 gaan spelen (En vergelijken.)
    En dan maar zien of ik de juiste keuze heb gemaakt. (Heb nu de LE in Pre-Order staan voor de Xbox360.)

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik ga de demo helemaal niet downloaden, dat verpest gedeeltelijk de game voor me. Ik heb er zo'n zin in, maar het duurt nog bijna een maand. :mad:

15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    goeiemorgen !!!!

Ik snap totaal niet dat er nu al 2 "mindere" cijfers zijn gegeven , en met redenen waarvan ik denk dat het echt nergens op slaat.

Maar voor mij word de game er niet minder op !! Net als een reviewer die aangaf als minpunt dat het spel veelste linear is :confused:
    Als je de eerste Mafia game hebt gespeeld weet je dat dit niet een game Ala GTA is , maar meer een verhalende game is in een open wereld.

Ik kan echt niet wachten , maar ga toch zeker wel de demo spelen , puur omdat het kan.

Laatst bewerkt: 1 aug 2010
  16. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen de tijd dat ik de full game in mijn Console steek ben ik toch al vergeten wat ik in de demo heb meegemaakt.

Ben daarbij ook niet van plan de missie te gaan volgen maar gewoon even wat rond te rijden.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Wat ik trouwens ook hilarisch vind is dat beide bladen elkaar tegenspreken. De een heeft het over een lineaire game, terwijl de ander er niks over zegt en het zelfs over varied missions heeft. De een vind de game's dialogen goed en well-acted en de ander vind de characters boring.

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dit bewijst maar weer dat reviewers ook maar mensen zijn die een eigen mening hebben.

Oftewel, ik ga Mafia 2 nog steeds kopen en ik heb er nog steeds zin in. :)

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zoals Modder al zei, OXM (de amerikaanse, niet de UK) gaf Dead space een 6,5 ...tja sorry hoor, maar voor mijzelf kan ik dan maar één ding zeggen 'nuff said' . Dead Space kan een game zijn die je niet zo tof vind, maar zo moet een game niet ge-reviewt worden. Hetzelfde als Eurogamer die Dead Space een 7 gaf en Alone in the dark....FAIL written all over it, IMO!

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel blij met bovenstaande cijfers, maakt ons weer wat nuchterder. Onbewust gaan de verwachtingen toch iets naar beneden. Betekent dat er uiteindelijk toch weer meer wordt genoten van de game!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina