1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Iemand al geprobeerd om uit het gebied te komen ?

2. James Pond

James Pond Guest

Heb in de demo helemaal geen last gehad van screen tearing.. en aliasing.. meh bijna niet gezien.

Vind de graphics er nog steeds goed uitzien voor een open world game. En graphics zijn niet alles!

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nee dat zeker niet nee, omdat die falers gewoon 0,0 AA hebben toegevoegd. :+
    Die kartels etc zijn soms gewoon echt lelijk imo maargoed.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Sorry, no offense, maar dan heb je een bril nodig denk ik :), want ik erger mij niet gauw aan kartels maar in deze demo en dan vooral buiten is de aliasing overduidelijk te zien, behoorlijk erg zelfs. En hetzelfde voor de screentearing.

5. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet je wat de pest is .. je merkt gewoon dat deze generatie tegen zn MAX aanloopt qua wat ze aankunnen qua graphics enzo.
    Als het een zwaardere machine had geweest dan had de AA helemaal open kunnen staan en was de FPS veel constanter.

Het is jammer ,maar wel waar.

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook last van minpunten en wat bugs maar in de reviews zou dat helemaal zijn weggewerkt .

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ja, die is al eens gepost;) maar wel leuk though.

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Had het filmpje nog niet gezien, Maffia 2 helaas gisteren van de Xbox gegooit. Je unlockt btw niet de hele map. je kan iets verder komen tot dat je "failed mission"krijgt.

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat is zeker niet waar. Dat geldt uberhaubt niet voor de PS3, die kan grafisch een stuk meer, en dat komt steeds meer naar buiten. De PS3 exclusieve games vegen de vloer aan met de Xbox360 exclusieve games, dat is gewoon een feit. Op het einde van de PS2 waren games een stuk mooier, niemand had verwacht dat de PS2 dat kon. Gaat ook gebeuren met de PS3.

Mafia II ziet er gewoon niet zo goed uit, dat is een feit. Veel grafische foutjes, in de demo wel iig. Ik weet heel zeker dat er op DEZE generatie nog een game met een open world gaat uitkomen die echt een heel stuk mooier is dan Mafia II.

Ik vind GTA IV zelfs mooier (afgewerkt) dan Mafia II, mits de retailversie grafisch hetzelfde is als de demo van Mafia II. Als je de graphics laat voor wat ze zijn heb je een topgame als je Mafia II gaat spelen. Je kunt het maar beter loslaten want het zal geen hele mooie game worden.

10. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou graag een optie willen waarmee je wat mindere graphics krijgt maar wel een betere framerate.

Altijd een hekel aan games die mooie graphics proberen te krijgen op de 360 en schijt hebben aan framerate. Neem een voorbeeld aan modern warfare 2, die game loopt altijd stabiel.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @ Cyrax77:

Nou ik vind GTA anders een stuk meer cartoony ogen dan Maffia. Ik vind de grafische stijl van Maffia II wel vet juist.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Tip: Koop een pc. ;)

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Alleen kost een goeie game pc ± 8x zoveel dan een xbox 360.

Ik hoop wel echt dat Microsoft hun uitspraak, dat er pas in 2015 een nieuwe Xbox uit komt, terugdraait.

14. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou een beetje debiel zijn, dan zou de xbox 360 ( incl. slim ) 10 jaar bestaan.

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind de stijl van Mafia II ook vetter dan die van GTA IV. Maar daar heb ik het niet over, ik heb het over de grafische afwerking van beide games. Met de demo van Mafia II als meetpunt vind ik GTA IV gewoon beter afgewerkt op grafisch gebied.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja en nee, games als Rage en Bioshock: Infinite zijn nog steeds mogelijk op de 360. De presentatie van die laatste was zelfs op een 360 hoorde ik van een vriend, dus kan je nagaan :)

17. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik vindt de schaduwen niet mooi overkomen, ze zien eruit als zwart en grijze blokjes. Zou dat in de full version ook zijn?

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik in de zeik genomen ben,maar een collega zei dat bij MediaMarkt hij vandaag al verkocht wordt!!!

20. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 aug 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina