1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Precies :thumbs:

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    ....het zijn toch allemaal ruim voldoendes? Sommigen zelfs erg ruim.:confused:

Moet een game gemiddeld een 9 zijn voordat je een spel koopt?

3. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Kalm aan, hij zegt alleen dat hij iets hoger had verwacht.

Mensen gaan nu de scores een beetje zitten te verklaren, waarschijnlijk omdat ze al maanden gehypet hebben.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat ligt natuurlijk aan je beschikbare gametijd. Ik moet God of War 3 (allemaal negens), Yakuza 3 en den nieuwe Blazblue nog kopen ennog beginnen aan Dead Space en DA:eek: nog afmaken. Reach komt er aan en Vanquish lijkt veelbelovend.

Iaw: yup een game moet goed scoren om zich tussen mijn gameplanning te wrikken ;)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Het cijfer boeit mij echt weinig, wat mij wel boeit is wat ze zeggen in een review. En ik baal echt van de kritiek punten, het is al geen free roam game dus het moet het echt van de missies hebben en als je dan maar een paar echt uitblinkende missies hebt en de rest gewoon matig-normaal zijn, dan vind ik dat best kwalijk. Vooral na zoveel delays en weet ik veel allemaal, maar tis niet anders.

6. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Volgens mij moet deze game het vooral van de story hebben. Ik verwacht gewoon mafia shootouts die voortvloeien uit de ontwikkelingen van het verhaal. En dat verhaal is waarop de game leunt, verwacht ik. Neem een Alan Wake, dat is de hele tijd zaklamp-kogel, zaklamp-kogel; ad infinitum. Maar door het verhaal dat er omheen zit, is het (voor mij) een van de beste games dit jaar.

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het probleem is denk ik dat de game werd gehyped game of the year en als dat nu niet moest zijn zullen veel mensen teleurgesteld zijn.

Ik ga zeker genieten van de game met de voordelen en nadelen.

8. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ach ja, die mensen zijn dan een beetje raar. Als er straks GotY achter een naam staat, de game wordt er niet meer of minder om toch?

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

In de Gamer.nl review lees ik ook dat er juist maar weinig shootouts inzitten en het veel meer rijden is, dat is echt shit :mad:

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En Insidegamer zegt dat er juist heel veel en intense shootouts inzitten. Dus tsja, wat geloof je? Uiteindelijk moet je het toch zelf ervaren :)

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Tsja, en misschien vind ik het na het spelen ook wel de 2nd game of the year. Game of the year is nu al moeilijk te beaten. :+

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Verklaar je nader :)

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Aangezien het een Xbox forum is zullen weinigen het met mij eens zijn, maar voor mij is Super Mario Galaxy 2 al de grote kanshebber voor die titel. Die titel heeft gewoon geen enkele flaw, helemaal perfect polished afgewerkt. Nouja, bijna... want geen enkele game is perfect.

14. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ah, dat zou wel een terechte klacht zijn =(

Hoop dat dat meevalt, heb zelf nog geen reviews gelezen uit angst voor spoilers, alleen de cijfers bekeken :)

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ah! Die was ik inderdaad helemaal vergeten!
    Maar ik kan het zeker met je eens zijn :)
    Heb SMG 1 redelijk ver gespeeld en die game was gewoon fun. En daar draait gamen toch uiteindelijk om?

16. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Red Dead Redemption gaf elke site bijna een 10 of een dikke 9. Als je nu kijkt zal RDR een score rond de negen hebben, de schrijvers werden gegrepen door de hype rond RDR.

Ik hecht weinig waarde aan recensie's, als iemand niet van een maffiasfeer houd dan zal hij niet zo snel een hoog cijfer geven. Het is en blijft een mening van één persoon.

17. Onbevlekt

Onbevlekt Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demo nu een paar keer gespeeld, en ben heel benieuwd!

18. James Pond

James Pond Guest

Door wie werd deze game gehyped als GOTY dan :emo:

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Hoezo kan dit niet als GOTY gezien worden? Misschien vinden anderen Blur wel GOTY, terwijl ik het een kutgame vind.

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de goty is voor iedereen een andere mening en keuze.
    voor mij is rdr tot nu toe wel de beste game met de beste sp,
    reviews zijn inderdaad redelijk verschillend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina