1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. James Pond

James Pond Guest

Wanneer zou die in de winkel kunnen liggen? Woensdag? Donderdag?

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk vanaf woensdag dat we kans maken.

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
  4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    [gt]703367[/gt]

5. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    lol die gamer recensie is vrij positief en ze geven alsnog een 7

komt denk ik door oxm zij waren als eerste en gaven een laag cijfer dus nu denkt de rest oh dat kunnen we ook

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mafia 2 heeft een embargo van vrijdag, maar die zal ongetwijfeld wel weer verbroken worden. Ik verwacht dat ie op z´n vroegst op donderdag in de winkel zal liggen.

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al gepost dat eurogamer een 4 geeft?

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    In aanvulling op de post hierboven over de 4 van eurogamer:

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een 4?? Zo dan, dat is wel erg laag. Dit type games hebben meestal wel een aantal technische slordigheden, maar zolang ze niet al te storend zijn, heb ik er niet zo'n probleem mee.

11. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    wow die review op eurogamer is de meest quasi-intellectuele cynische review ooit hahaha

klaagt die gast nu serieus dat hij dood werd geschoten en later nog een keer dat hij dood ging toe hij crashte

echt schaamteloos slecht die review

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is wel erg laag,maar maakt me niet uit ga hem toch lekker spelen.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het is duidelijk dat Eurogamer vooral een statement wil maken dat Mafia 2 gewoon super tegenvalt. Een 4 is natuurlijk overdreven laag, maar dit zegt wel dat de game niet enorm goed is.. Echt typisch een game die 7's en 8'en gaat scoren...

14. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik kan mijn geld wel beter besteden dan aan een game die zo tegenvalt. Ik heb mijn preorder geannuleerd.

15. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Je vertrouwt reviewers blindelings? Apart.

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Yep,

Ik zat echt te wachten op deze game, hield het al tijden in de gaten. Ik laat hem dus mooi liggen aangezien ik nog nieuw GTA IV Stories from Liberty City heb liggen. Die eerst maar eens rustig uitspelen en dan eens op de bazaar kijken.

Niet alleen vanwege de reviews overigens, daar trek ik me eigenlijk nooit zo heel veel van aan, maar de demo heeft mij simpelweg absoluut niet kunnen overtuigen. Ik vond het niet bijzonder allemaal. Been there, done that.

Het is een game die ik waarschijnlijk wel tof ga vinden, maar ik heb niet meer zo de behoefte om hem meteen te hebben.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik ben bang dat dit genre gewoon niks voor mij is.
    GTA4 en RDR geprobeerd, allebei al weggestopt voordat ik ze uberhaupt had uitgespeeld...
    Zonde.

Ben toch benieuwd wat in godsnaam mijn GOTY moet worden dit jaar.

18. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Als er 9 bronnen zijn waaruit gemiddeld een magere 8 voortkomt, dan ga ik daar mijn geld niet aan uitgeven.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Als je zelf een bericht hebt getypt, kijk dan eens rechtonder? Daar heb je je GOTY :thumbs:

20. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik heb de demo maar heel kort gespeeld en ik was inderdaad ook niet super onder de indruk. Maar ik heb deze game gewoon cheap gepre-orderd, dus daar kan ik me geen buil aan vallen.

Wat dan precies? Het free-roamen? Ik vind ook wel dat het zijn nadelen heeft, veel van zulke games speel ik helemaal niet uit (ik speel sowieso weinig games uit O-)), maar Mafia 2 is juist erg gericht op het verhaal en vrij lineair, waardoor je niet rond hoeft te dolen enzo. En wat jouw GotY moet worden, tjah, volgens mij zijn er in de meeste genres wel goede games uitgekomen (of ze komen nog).

Ah, zo kijk ik totaal niet. Ik weet sowieso (als dat cijfer rond de 8 blijft) dat ik daar niets van vind kloppen. Dat scheelt een tiende punt met Prototype, en dat was echt een gare onzingame. Volgens mij zijn de reviews wat tegenvallend omdat veel mensen echt baanbrekende stunts van Mafia 2 hadden verwacht. Zo erg, dat het alleen maar kon tegenvallen.

Laatst bewerkt: 24 aug 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina