1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als onderin je tanktekentje gaat knipperen dan moet je tanken , ik weet niet hoe snel maar de prijzen zijn om jaloers op worden :+

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Goed recensie van de game. Helemaal mee eens :thumbs:

3. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Zijn er al mensen die hem uitgespeeld hebben? Ik heb het gevoel dat ik zo klaar ben met deze game. Gister een kleine twee uur gespeeld en al bij chapter 4...

4. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Er zijn 14 chapters dus je hebt nog wel even :p

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik had vanochtend echt een gevoel wat ik een hele lange tijd niet heb gehad. Ik had gewoon gelijk zin om Mafia op te starten toen ik wakker werd :D

6. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ja en ik speel eerst ook op medium, dus kan hem later nog een keer uitspelen op hard.:9

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hehe de prijzen zijn echt cheap inderdaad, hotdog voor $0.20 en een volle tank voor bijna $2. :+

Trouwens, easy manier om geld te krijgen is naar Mike te gaan met een auto. Achter zijn huisje staat er een auto sloper, elke auto kan er in en per auto krijg je zo'n $420. Tikt snel aan, meteen al een dikke pak gekocht voor mezelf. :+

8. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik ben aan het wachten op de bezorger :'-( Normaal is de frs niet zo laat met bezorgen. Het zal wel druk zijn op de weg met dit %7*^weer.

9. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heel even gespeeld en meteen een goede indruk. Zo weer even een sessie doen ;).

10. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Zijn er verschillende soorten kleding winkels? Want de drie die ik heb gecheckt waren volgens mij hetzelfde...

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ja, in Midtown onder die park heb je een grote kledingwinkel met duurdere pakken. Maar vind al die pakken niet zo tof, ik wil geen hoed op! (:+)

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Fii, heb jij hem nou al uitgespeeld of niet? Misschien dat Free Ride pas unlockt als je de game hebt uitgespeeld?

13. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Internet door gespit. Zit geem free ride in de game. Hopen dat het misschien als DLC komt.

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Jah, ik ook. De 2K forums staan vol met polls/topics over free ride mode. Maar het lijkt er dus op dat je tijdens de story ook gewoon de collectables moet verzamelen... Beetje 'achterlijk' dat er gewoon geen free ride mode in zit... Maak je zoveel details in een spel en dan geef je de mensen vervolgens geen kans om er buiten de story van te genieten...

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een Free Mode te maken? :mad:

15. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Zitten er noemenswaardige verschillen tussen de PS3 en Xbox 360 versie kwa graphics? Heeft iemand misschien een goede comparison?

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Beetje hetzelfde als eerst met Fallout 3. Bethesda heeft toen ook wel ingezien dat het een hele domme fout was. Ratings van de game gingen op Xbox Live ook wel wat omlaag, totdat Broken Steel uitkwam.

Zoiets moeten ze dus ook doen met Maffia II. ;)

17. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Over de benzine: er zit een heel klein wit metertje dat terugloopt en het lampje gaat inderdaad knipperen als je tank bijna leeg is.

Een vraagje: kun je eigenlijk ook in een taxi mee rijden?

Laatst bewerkt: 27 aug 2010
  18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet..

19. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Heb ik ook al 3 x last van gehad.. Kreeg wel de achievement van dat je 125 moet rijden :cool:

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Heb de game blijkbaar ook al uren binnen van de FRS. Lag verstopt tussen de post op tafel. :+

Edit: Vet, gratis auto's en pakken erbij. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina