1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    snap de reden !

vind het raar dat we de zelfde missie krijgen omdat ze eerst zeiden dat die missie niet in de full versie zat ?
    heb dat intro filmpje bekeken van chapter 6 en ben erg benieuwd naar het vervolg. strax maar weer verder spelen !

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Intro filmpje van chapter 6 is veelbelovend :eek:, morgen maar weer verder.

Fucking hell gek, door al dat sneeuw in de game heb ik zin gekregen in sneeuw. WAAROM IS HET AUGUSTUS! :mad:

Laatst bewerkt: 27 aug 2010
  3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb echt precies hetzelfde :)
    Maarja, ben dan ook een winter freak :+

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    _O_

Ben zelf nu bij chapter 3. Vanavond rond gereden opzoek naar kleding winkels, maar volgens mij verkopen ze in elke store gewoon hetzelfde :'-( Ik wil geen pak met een hoedje, gewoon zonder hoedje. Die Vito draagt op de cover van de game :cool:

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Misschien komt dat later in de game zodra al het sneeuw weg is? Want in de demo kon je ook gewoon een overhemd kopen zonder jas erbij die ik nu nog nergens kan vinden, misschien ook een pak zonder hoed. :+

Wel lame dat er alleen auto save inzit, soms ga ik gewoon even kloten en in die tussentijd heb ik dingen gedaan en ontdekt en wil ik saven, maar dan moet je verder gaan met de story. :mad:

Wat een drukke wisselforum trouwens. :+

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sarcastisch bedoelt of niet ? :p
    heb het nu wel gezien met sneeuw,ik denk als je in een ander jaar komt dat je ook ander kleren gaat kunnen kopen.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het begin is inderdaad hardstikke traag, en dat vind ik echt geweldig, ik hou daar van. Begrijp echt niet waarom reviews dit afkraakten en ik zie ook hier mensen het een minder stukje noemen. Je komt juist perfect in het verhaal en game, het is toch juist super sfeervol dat rondlopen nadat je terug bent in Empire Bay en tegen mensen praten? Ik begrijp kritiek daarop echt niet.

IGN noemde dit bij de ACII review ook als negatief punt, dat het langzaam begint....whatever, het is juist supercool. Veel meer games moeten dat hebben. Ik denk dat zij liever gewoon zien dat je gelijk begint met de typische maffia missies en niet van begin af aan, vreemd...snappen doe ik dat niet :)

8. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik zit hier nog altijd rustig te wachten op mijn pakje :9 Maar kgeniet wel van jullie reacties :+

9. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik hoop het, nu is het aanbod een beetje mager :+

10. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik ben ook op mijn pakje aan het wachten. Ik verwacht hem morgen ochtend want ik heb nu de track en trace code en hij is al bij ditributie centrum. In de tussentijd zit ik ook maar wat reacties te lezen en kan daarom al helemaal niet wachten hahahah

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar vinden de meesten van jullie het langzame begin een minder stukje? Want dat zou mij echt verbazen, ik kan van zulke dingetjes echt genieten in een game. Net als bij Mafia I, dat je dat meisje naar huis moest brengen en je werd onderweg aangevallen, gewoon prachtige sfeer, het draait bij die stukjes echt om sfeeeeer!!!!

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Als je het begin al langzaam en saai vind dan ben je gewoon gek. Zoveel sfeer zit in dat stuk, echt prachtig. Ga dan maar lekker noobjes neerknallen in CoD als je het niks aan vind. :+

Trouwens, iemand opgelet tijdens chapter 3 als je aan het rondsluipen bent. Die bewaker die het dan over games heeft en verteld dat het ooit mogelijk zal zijn om met een personage te spelen op je tv. Genius!

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook liever dat het wat trager gaat inplek dat je meteen met het grote werk begint.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Exact, met jullie kan ik praten. Dit vond ik ook geweldig in Batman : AA, dat heeeeeele stuk lopen door die gangen en een beetje om je heenkijken, en verder niks, lovely. Maar heb er genoeg geklaag over gehoord van mensen, dat het te lang duurde en belachelijk dat je niet kon skippen...stelletje zeuren zijn het :eek:

15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja echt briljant ! _O_ ik heb dat stuk net gehad.

How do you wanna do that ?? " i dont know yet" maybe a button to walk , and a button to drive"

That shit will never come through !

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Die guard was wel grappig, maar ik had hem al snel z'n kop laten houden. :+

Maar anyway, voor de mensen die al aardig ver zijn: Wat zijn tot nu toe jullie favorieten? Voor mij zeker wel chapter 4 en 6. Ben ondertussen alweer in chapter 8 aanbeland; je blijft deze game doorspelen.

17. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Dat gesprek tussen die twee guards is echt _O_ Wou 't ook net posten :)

18. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in chapter 10. Vind het echt een toffe game. Vooral de sfeer vind ik geweldig.
    Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat ik de shootouts niet zo spectaculair vind. Maar om de één of andere redenen kan ik me daar niet heel erg aan storen.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Demo vond ik al vet, door dit topic krijg ik echt zin in dit spel. Maar ik heb nog teveel games die ik nog moet uitspelen :'-(

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En al wist ik allang dat Eurogamer idioot is, maar dit slaat alles. Een 4...alleen al om het begin en hoe alles in elkaar zet kun je dit geen 4 geven. Eurogamer vertrouw ik echt nooit meer, deed ik al niet maar nu nog minder.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina