1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4 is mijn favoriet tot nu toe,6 vond ik een aparte chapter maar niet zo bijzonder.nu bij chapter 7 beginnen .

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    6 niet zo bijzonder? :eek:

Die zat echt boordevol met Sfeer (ja, met de hoofdletter S).

3. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel grappig hoe iedereen het over die chapters heeft. Maar ik heb geen flauw idee meer wat er nou precies in welk chapter gebeurde.

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de sfeer was goed ja maar het vechten vond ik niet zo super

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hoeveel chapters zijn er?

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    15
    net chapter 7 uitgespeeld en daar zitten toch een pak leuke cutscenes in zoals in die stripbar,of die man begraven en het overgeven in de auto gewoon zalig !

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik moet hier wegblijven. Als ik een spoiler zie moet ik er gewoon op klikken :+. Ik heb Mafia 1 er maar bij gepakt, ik heb geen idee meer hoe het verhaal ging :9

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit in chapter 3 nu, probeer het gewoon zo rustig mogelijk te doen. Heb nog geen enkele uitgave van Playboy gevonden :)

9. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Het is hier al meer gezegd, maar de sfeer is ronduit fantastisch. De straat verteld als het ware zijn eigen verhaal. In het begin kijk je je ogen uit en krijg je inderdaad zin in de wintermaanden, als je dat met een game weet neer te zeten dan doe je het goed. Je zou haast vergeten dat je tegenwoordig een uur of langer in de file moet staan met een beetje sneeuw ;) Het zijn kleine details maar het draagt zeker bij aan de totale beleving, mensen die bij de kapper zitten, opeens getuige zijn van een huiselijke twist en meer van die kleine dingen.

Vooralsnog speel ik het spel op hard met auto-aim uit, anders is het een beetje tappen en raak. Rijden doe ik in simulatie, maakt het toch iets lastiger om de politie af te schudden. Ik ben echt zeer tevreden en het is zeker een beleving die je moet meemaken. Ben benieuwt naar de dlc, want volgens mij kunnen ze vrij makkelijk een nieuwe verhaallijn implanteren in de bestaande wereld met dezelfde of een ander personage.

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Doe ik ook, maar toch wil ik verder spelen :p Ik hoop wel dat 2K in de vorm van DLC een soort freemode aan de game toevoegd :)

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo chapter 8 net voltooid nu maar slapen en morgen weer verder :p

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Die dingen zijn in het begin heel tof, maar het lijkt tot nu toe alleen in die ene chapter te gebeuren. Ik loop een beetje rond zo nu en dan , en dan zie ik toch weinig random dingen gebeuren. Zou cool zijn als het de hele game een beetje gebeurd. Maar ik zie het wel, tot nu toe ben ik ook gewoon tevreden en ben het niet eens met de echte negatieve reviews.

13. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Mooi spel hoor ik speel op hard voor een mooie achievement van 100G alleen moet ik elke keer naar de zelfde plek toe waar ik alleen eten kan pakken en slapen.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dan doe je blijkbaar niet rustig genoeg, want anders had je er al wel een aantal gevonden. ;)

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op internet staat een mooie guide waar je alles in terug vind.
    ga maar eens verder spelen !

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Nice, wist niet dat het kon. Ook maar even doen, want hard met auto-aim aan is nog steeds erg easy.

Politie is wel geniaal, was een kledingwinkel aan het beroven. Een klant binnen had helaas een gun, dus ik gewoon snel weg rennen die winkel uit. Maar ondertussen staat de politie buiten, maar inplaats van mij aan te houden schieten ze op die gozer met die gun omdat hij op mij schiet. Uiteindelijk hele vuurgevecht daar en ik die rustig weg loop. :+

17. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er aan te denken om Maffia II te kopen maar ik heb nog wat vraagjes.

Er zit gewoon een dag/nacht cycles is en het weer type is afhankelijk van waar je in het spel zit?

Wat valt er verder te doen tussen de missies door? Winkels, bars, kapper, side missions, taxichauffeur etc?

Ik hoorde dat je niet met de taxi kan? Kan je wel met de metro?

Zit er verschil tussen de ps3 en de 360 versie?

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Geen dag/nacht cyclus. Sneeuw in het begin en later niet meer denk ik :)
    Geen side missies, geen kapper waar je heen kunt, none. Volgens mij kun je ook niet met metro.

Verschillen tussen 360 en PS3...PS3 heeft geen bloedplasjes op de grond, geen wapperende jas/kleding, geen mooi gras maar een simpele platte texture en gewoon duidelijk minder mooi dan 360.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Geen dag/nacht cyclus, weer afhankelijk inderdaad. De game verloopt niet zoals in GTA waar je altijd doet wat je wilt en zelf kiest welke missie je start. De game is onderverdeeld in chapters. Je begint bijvoorbeeld in de ochtend, komt uit bed en krijgt te horen wat je moet doen, je missie start dus altijd gewoon meteen. Eerst ga je bijvoorbeeld naar een café en krijgt daar een filmpje te zien, dan moet je voor Henkie bijvoorbeeld iemand vermoorden, dat doe je en dan is het avond. Zo'n chapter eindigt dan weer als je gaat slapen. Tussen al die stukjes in kan je gewoon rondrijden wat je wilt, er zijn wat kleding winkels, garage's, gun shops en wat tentjes waar je kan eten. Dat is het. Geen side missions, en je kan niet in een taxi of metro.

De game is dus als opzet gewoon erg lineair, maar je kan het zo leuk maken hoe je het zelf wilt. Ik rijd gewoon altijd lekker rond in een oude bak en geniet van de sfeer.

20. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Nee. Het type weer en dag/nacht is afhankelijk in welke chapter je zit.

Bars, kledingwinkels. Geen side missions.

Nee.

Ja. PS3 schijnt geen hoog gras te hebben, geen bloedbaden etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina