Toch wel redelijk uitgebreid de PS3 DLC:
" Nieuwe cutscenes en toevoeging van nieuwe stemmen. Met meer dan 25 verschillende missies in de aanbieding "
Ik verwacht dat we nog redelijk wat dlc kunnen verwachten en vrees eigenlijk dat dit een beetje de opzet van heel het spel is.
In de omgeving van het huidige spel kan men volgens mij makkelijk nieuwe missies toevoegen. Ik begreep dat de dlc voor de PS3 ongever 300 mb groot is, niet zo heel veel voor nieuwe cutscenes, stemmen en 25 missies. Wat mij betreft positief. Waarschijnlijk staat ons nog wel redelijk wat dlc te wachten...
Nadeel hiervan is dat er natuurlijk betaald moet gaan worden.
Free-ride zal denk ik wel worden toegevoegd. Ik vermoed dat ze free-ride in eerste instantie tegen betaling wilde aanbieden, maar door de vele klachten hierover, zou dit mogelijk weleens een gratis dlc kunnen worden.
Als ik het wat negatiever bekijk, dan zou het ook weleens kunnen dat ze free-ride helemaal niet toevoegen. Dit om de gamer meer te stimuleren de nieuwe dlc met extra missies aan te laten schaffen á 10 Euro per stuk.
Met een ontwikkelingstijd van ongeveer 5 jaar, krijg ik het idee dat er in een later stadium is besloten voor een kortere singlepayer ervaring te gaan, dan aanvankelijk de bedoeling was. Vervolgens wordt de gamer met honger naar meer achter gelaten. Natuurlijk kan deze honger worden gestild, maar alles heeft zijn prijs
Bij 2K hebben ze inmiddels ook wel gezien dat dlc garant staat voor wat extra Euro's. En gezien de ontwikkelingstijd haal je deze kosten er tegenwoordig niet alleen uit, met de verkoop van de game zelf. Misschien zit ik er helemaal naast, maar verwacht nog een dlc of 4 (misschien wel meer) met extra missies á 10 Euro stuk. Tussendoor krijg je natuurlijk ook de mogelijkheid om wat extra outfits en nieuwe voertuigen binnen te halen, natuurlijk voor de liefhebber á 3,99 Euro stuk
Klik om te vergroten...