1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Leuk spel, goed verhaal, maar toch irriteer ik me af en toe.

Waarom kan je de douchekraan open zetten maar er niet onder staan?

Wat is het nut van eten en drinken?

Waarom kan ik 18 bier, 13 whiskey en 7 wijntjes drinken en sta ik nog overeind?

Waarom liggen er standaard belegen broodjes in m'n koelkast?

2. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb er nu rond de vijf uur opzitten, en ik begin nu aan chapter 4. Gewoon lekker rustig aan gedaan en tussen de missies door een beetje free roamen. Aantal playboy's stijgt ook lekker... Het help zeker om wat meer rond te kijken, dan alleen maar locaties bezoeken, omdat deze in de verhaallijn zitten. Ik denk dat ik uiteindelijk de twintig uur op deze manier wel ga halen, zeker op hard en zonder auto aim. Voor de rest wat free roamen en actief opzoek naar playboys en wanted posters.

3. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Ben bij chapter 14 en heb die man al vermoord in dat gebouw maar ik weet niet wat ik nog moet doen. Die mission staat er nog steeds en bij OBJECTIVE staat 2 x Crash on the kitchen couch to get some sleep.Maar ik kan Joe's Apartment niet meer in. Is dit dan het einde ?

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Klinkt goed, ik ga ook zo spelen. Gewoon tussen de missies door lekker free roamen en Playboy's zoeken :+

5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Op de Xbox heb je DLC, op de PC heb je.....???

6. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Hebben jullie het ook wel eens gehad dat een playboy magazine er gewoon niet ligt terwijl hij er wel moet liggen? Dat hij gewoon verdwenen is?

7. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je 'm dan al niet toevallig toch eerder al gepakt? Lijkt me sterk dat ze onderling van locatie wisselen.

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook nog niet meegemaakt.

9. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik wel heb meegemaakt is dat de helft van m'n auto in een wegdek gezonken was, gebeurde na een crash. Nu 2 x meegemaakt, waaronder 1 x in de demo.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het is maar waar je jezelf druk om maakt. Je kan niet douchen want dan zie je Vito naakt en dat is bah, nut van eten en drinken is dat je health toeneemt, zoveel kan je drinken zodat je de volgende ochtend geen kater hebt en je gewoon je missies kan doen en die broodjes maken kabouters voor je zodat je die kan eten.

Trouwens, ik zat net op die map te kijken die je bij de game krijgt. En daar zie je twee logo's van huizen staan die je helemaal niet hebt in de game. Gaat om het huis helemaal rechts beneden naast een kledingwinkel en een links bij die brug. Zit pas in chapter 10, maar kan me niet voorstellen dat je die nog vrij speelt. DLC of iets dat ze geschrapt hebben en vergeten waren weg te halen?

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Kreeg je niet 2 huizen bij de LE van het spel? Ik weet niet of jij de LE hebt maar, misschien is dat het.

12. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Ooja als je wil saven moet je gewoon wat veranderen bij game settings voor de mensen die wat klachten hadden over het saven.
    Kan chapter 14 niet afmaken omdat ik nog en anderen mission moet doen weet iemand welke ?

Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ook dlc?

14. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens de map zelf is briljant!

Als je alle missies hebt gespeeld, heb je een behoorlijke variatie van omgevingen gezien die echt de moeite waard zijn om rond te lopen.
    En het feit dat ik op een gegeven momenten gewoon zonder map of radar naar bepaalde plekken zoals mijn huis kon rijden, is een compliment voor de makers.. niet veel open wereld games hebben zoveel details dat je daadwerkelijk weet waar je je bevindt en waar je heen moet gaan zonder hulp-middellen.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, heb een gare bug ofzo. Sinds chapter 9 blijf ik een rood icoontje op mijn map krijgen om naar die Falcone bar te gaan. Maar ben daar allang geweest en kan er nu niks meer doen, zit nu in chapter 11 en heb het nog steeds. 8)

Mhm, dacht dat je alleen maar twee extra pakken en twee auto's kreeg bij de LE. Nog wat boeiends te zien in die huizen dan? Had toch maar beter de LE kunnen halen, vooral ook omdat de soundtrack toch wel echt heerlijk is. Maar was net te laat met het bestellen bij Mediaoffer, nouja pech dan.

16. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet eerst zo'n 27.500(?) dollar hebben voor de deal. Na het vermoorden van Derek ligt er een groot deel op de tafel in zijn kantoor.

17. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Heb ik gadaan maar en ik heb op youtube gezien dat ik bij zijn apartment moet aanbellen maar er gebeurd niks als ik dat doe. Ik weet het al het is een bug ik zal chapters opnieuw moeten doen om het weg te krijgen bij chapter 14 :mad:

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Ja, je krijgt geen huizen, maar twee pakken en twee auto's. Naast de soundtrack is het artwork boekje dat er bij zit ook erg awesome, hoor!

Daar staan ook veel shots uit eerdere builds van de game, waarin de menu's er echt totaal anders uit zien. Sommige van die menu's zijn echt supervet; ik snap niet waarom ze die niet hebben gebruikt.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wat moet je veranderen dan?

20. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ook een pre-order gedaan bij gamehubs? Nog steeds niet binnen :mad:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina