1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Hier kan ik nou zo blij van worden.

2. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Tot nu toe vindt ik het echt fantastisch, verhaal, sfeer en gameplay. Net begonnen aan chapter 7, inmiddels 13 uur onderweg. Kleine details in dit spel gaan best ver, van meer rumoer, bij het openen van een raam bij een drukke weg, tot personages die naar voren bewegen bij krachtig remmen met een auto. Map ziet er ook compleet anders uit, met wat minder sneeuw. Top game:thumbs:

3. Hermaniak

Hermaniak Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb in 10,5 uur het verhaal uitgespeeld en zat toen op 75%. Echt super, net als mafia 1.
    Waarom geen free roam.. ooh man wat was dat een gemis toen de credits ineens kwamen

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe, liep ik net een kleding zaak in na een missie en me pak was nogal vies.. Zegt de verkoopster; "Allright, please make it quick. Ugh.. you stink..!"

Leuk die kleine dingetjes. :)

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ah wat is die missie in het hotel tof..
    Joe: "Ah shit, the sprinklers are going off"
    Vito: "Oh really? I thought it was raining!"
    Joe: "Wiseass."

Hehe, die geniale quotes doen 't hem. :D

edit; Crap, dubbelpost

6. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Dat fake snorretje bij Joe, daar lag ik dubbel om :+

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand Maffia al binnen via GH? :)

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Neuh, ik ga er vanuit dat hij volgende week wel op de mat valt.... Tenzij er een krabbeltje nodig is natuurlijk :9

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wist geneens dat Oh Donna van Ritchie Valens er in zat, vette shit! En natuurlijk Rock Around the clock. :cool:
    Ik herken nog wel meer nummers, echt tof.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pfew, wat was chapter 14 een pain in the ass zeg.
    Telkens al had ik Derek en de anderen gedood, en ik kwam bij de office ging ik dood. Echt vier keer achter elkaar op dat punt ben ik dood gegaan. En toen kwam ik in de office en opende ik de kluis, kwam er weer een guy uit het niets vandaan. Gelukkig had ik me Tommy gun nog klaar staan. Maar wat zat er eigenlijk in de kluis? Want het geld wat je moest pakken lag op tafel.

11. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag gekregen (y).
    Hoop dat het wel nog lang duurt, want na 15min had ik al 3 achievements.
    Maar wel een zeer leuk spel (:

12. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja die missie was echt vreselijk op Hard. Welke kluis bedoel je btw? Ik heb gewoon het geld gepakt en ging ervandoor. 8)

13. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Toen Eurogamer deze game beloonde met een 4 dacht ik dat ze niet goed wijs waren. Maar ik heb 'm nu zo goed als uitgespeelt en al spelende kwam ik langzaam maar zeker ook tot de conclusie dat dit eigenlijk maar een heel matige game is.

De slordige bugs, beperkte bewegingsvrijheid van je karakter en idiote AI ten spijt kan ik me toch nog wel vermaken met deze beperkte game. Een 6je zou daarom meer op z'n plaats zijn.

Denker er meer zo over naarmate ze verder zijn gekomen in de game?

Laatst bewerkt: 5 sep 2010
  14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    _O_
    [yt]uGPG_Y-_BZI[/yt]

15. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ook ik zit vast in Chapter 14, speel hem ook op Hard. Iemand tips?

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waar zit je precies vast? Bij de shootout?

17. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ja, wanneer je die schuur in gaat. Ik wordt daar eigenlijk altijd binnen 5 seconden gedood...

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat ik deed was direct naar rechts rennen, achter de kratten. Dan als je daar in cover zit dan schreeuw die 'vent' wat naar je. Vervolgens komen er wat gasten die je af moet knallen. Ik begon altijd met degene die rechts boven kwam, gewoon ff met de Tommy Gun erop sprayen. Dan komt er als het goed is iemand links voor je, links van de trap, die moet je ook doden. Dan kan je de volgende die rechts voor je afknallen. Dan moet je van de kratten weg en moet je meer naar links cover nemen. Daar heb je een soort van 'paal'. Ik dacht dat het een soort van gebouw ondersteuning was. Je kunt dan iig niet geraakt worden door de Molotovs. Erg handig dat ik dat vond. Dan is het een kwestie van de badguy neerknallen (2 schoten in zijn hoofd is voldoende).

Dan de trap op, maar draai je wel om als je trap op loopt, zodat je direct in het kantoor kijkt. Daar zitten wat badguys en dan ben je echt binnen 2 tellen dood. Ook in de office moet je nog oppassen als je wat pakt, want er kan nog iemand uit de deur komen. Houd je Tommy Gun gereed dus.

Succes!

19. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Bedankt voor de, op het oog, goede en duidelijke uitleg! Zal een hell of a job worden... Gaan we de zondag maar eens aan spenderen met een goede bak koffie erbij haha :)

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja probeerde het zo goed mogelijk te visualiseren voor je. :+
    Moet wel lukken. Gewoon even doorbijten, heeft mij ook moeite gekost.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina