1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TBY83

TBY83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dat topic van die wanted posters enz ook nog op dit forum aanwezig?
    Ik had zeg maar de eerste 3 filpmpjes gehad, anders weet ik niet precies welke filmpje ik nu aan toe ben.

bvd

2. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=147062 ;)

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wie weet overleeft Joe het wel.. ;)

4. TBY83

TBY83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!!

Vind dat laatste chapter behoorlijk frustrerend op hard:confused:
    Hele spel was bijna een eitje, maar hier ben ik echt al heel vaak dood gegaan :confused:

5. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat stuk in chapter 11 (of 10? ) zo lame

Je hebt net die drugsshit verkocht en moet dan vluchten, 2 auto's met chinezen komen achter je aan, na het filmpje zat je meteen in de actie. Letterlijk 1.5 seconden daarna was ik al dood achter het stuur, had nieteens naar links of rechts kunnen sturen. En dat gebeurde 2 keer =(

Na X retries maar meteen de auto scheef gezet en ze afgeschoten, en daarna kon ik rustig de missie afmaken.

6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Duren de chapters wat langer na 10? Want ik zit na 4 uur spelen al bij 10, terwijl ik rustig aan doe voor mijn gevoel 8).

7. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    na dat is echt niet normaal die snelheid waarmee sommige mensen door het verhaal jassen....

Die chapter in die loods (stairway to heaven of dergelijks) is echt niet te doen gewoon. Zelf ook al met auto naar binnen gereden naar rechts achter de vaten maar dan ploft je auto... uiteindelijk ga ik altijd dood aan een molotov die me langzaam verbrand. Of ik nou links of rechts ga.
    nog maar een paar keer proberen dan maar met een auto erbij...

sommige missies met achtervolging zijn idd 1 instant heel intensief en moment later is het weer rustig. Dit hadden ze beter moeten uitwerken. net als die ene missie waarbij je in een ongelovelijk korte tijd Leo moet bereiken en dit pas na 10x lukt met wat geluk

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Snellere auto nemen. ;)
    Jatte gewoon een cabrio die voor de deur stond en had nog genoeg tijd over.

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dat was idd gewoon een achterlijk stuk.
    Ik had 100% health en het leek eerst gewoon onmogelijk weg te komen. Zodra dat ding begon was ik al rood (denk dat ik nog 10% over had). Na 5 a 6 keer retry gedaan te hebben kon ik eindelijk de eerste bocht nemen zonder 90% van mijn hp kwijt te zijn...

Ik kreeg dus mijn auto wel schuin, maar voordat ik uit kon stappen was ik al dood :mad:.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het trouwens wel nogal stom dat iedereen in fucking dikke pakken loopt en jij kan alleen van die lelijke dingen kopen. En ze hebben ook echt in alle winkels hetzelfde. Beetje stom wel.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jij kunt ook een mooi pak kopen hoor. Kijk maar in de shop in het midden van de stad.

12. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    EDIT: Heb het al gevonden via die link op een paar pagina`s hiervoor.

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
  14. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Thnx :thumbs:

15. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een kutspel xD net ff die demo gedownload nou tis echt gewoon gta alleen dan maffia style en ik dacht altijd dat je maffia met 2 ''effen'' schreef xD. Achja die demo is dan ook wel heel beroerd.

16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    In het Nederlands is het ook "Maffia". En Mafia 2 lijkt echt totaal niet op GTA, ik vind het nog meer op Uncharted lijken.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind het op geen van beiden lijken. Mafia 2 is geen avontuur spel en zeker geen free roam game. ;)

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gewoon met een auto helemaal naar achteren rechtdoor rijden. Daar spawnen dan 2 vijanden, als je die hebt neergeknalt komen er nog 4 in totaal van de trap af als het goed is. En daarna gewoon van onder naar boven een granaat/molotov naar boven gooien voor '...' en misschien nog 1 enkele enemy.

Dude wtf, na 4 uur al bij Chapter 10. 8)

Maffia is de nederlandse benaming. Mafia darentegen is de Italiaanse spellingswijze.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    En Mafia betekent swagger in het Italiaans, schijnbaar. Rappers stelen ook echt alles, he. :+

20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hij bedoelt dan ook kwa richten,schieten en linearheid van het spel.

Laatst bewerkt: 9 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina