1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Je moet ook auto's in dat ding achter zijn hok rijden voor geld. ;)

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij zegt toch wat voor auto je moet stelen? En dat je dan zo'n soort 'quest' krijgt met radartje waar die auto staat? Of kan je elke willekeurige auto proberen in dat ding te rijden?

3. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Ik vond het stukje dat je (spoiler voor mensen die het nog niet uitgespeeeld hebben)

Joe moest 'redden' het moeilijkst

@Tyspolir: Ja.

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nee, je kan elke willekeurige auto erin rijden.

5. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die was ook best lastig maar ik vond 1 x als je binnen ging was het op begin wat zoeken omdat ze met dat vuur begonnen te gooien.

6. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En uitgespeeld. Laatste stukjes waren best goed te doen. In totaal bijna 12 uur over de game gedaan, meteen op hard. En ik heb de tijd genomen, niets gerushed etc.. dus geen lange game.

Einde was wel OK denk ik....
    Joe vond ik eigenlijk een van de leukste personages, hopelijk komt ie later ooit nog terug.
    Aan de andere kant, dit is wel typisch een mafia einde, net zoals deel 1 ook had. Je wilt niet dat het zo eindigt, maar het gebeurt toch omdat het past bij de mafiagame.
    Voorlopig ben ik er wel ff klaar mee, geen zin om de collectibles te halen of wat.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Jezus wat is chapter 14 moeilijk zeg.

Ik zit nu bij 'Kill Derek and Steve'. En nu moet ik dus naar binnen maar ik ga de hele tijd kapot. Ik heb al geprobeerd er vol in te stormen met een auto. Toen kwam ik onder het balkon uit en heb ik rustig 6 man afgeknald. Maar zodra ik er onder uit kom ga ik gewoon dood door een kogel en molotovregen. Ik speel op hard. Iemand tips?

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde gedaan als jij , nadat je die gasten hebt afgeschoten die via de trap heb ik wat granaten naar boven gegooid.

Echter was de baas nog niet dood dus ben ik weer via de kant van de trap naar voren gelopen , daar heb ik hem (met een beetje geluk) een headshot gegeven en toen was het klaar.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij chapter 8, net de missie met de grease boys gehad, wat een bazen spel is dit zeg. Echt geniaal, het lijkt zoals hierboven al is gezegd (en ik zelf zonder te spelen eerst koppig niet geloven) inderdaad niet te vergelijken met GTA. Alhoewel het gehalte van realisme mij aan GTA 4 deed denken (mijn favo GTA). ..

Straks weer verder spelen, als het goed is heb ik hem wel uitgespeeld voor Halo Reac, speel atm op HARD wat goed te doen is:b:

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het probleem is dat ik dus helemaal geen granaten heb. Daar had ik ook aan gedacht. Dus ik denk ik rij gewoon weg om ff wat ammo en wapens te halen, maar dat kan dus niet. Je moet daar blijven totdat je de missie voltooid hebt.

Kan je gewoon een chapter overnieuw laden? Niet dat dan al mijn auto's weg zijn ofzo?

11. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan gewoon opnieuw laden maakt niet uit.

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Snap niet dat iedereen zoveel moeite heeft met chapter 14, ik ben 1 keer dood gegaan vanaf dat stuk in die....

....loods. De eerste keer rende ik gewoon de trap op en kreeg ik ineens ene molotov voor mijn kop :+. Maar daarna ben ik gewoon achter die kratten gaan staan in de loods (beneden), af en toe kreeg ik wel wat damage van de molotovs, maar niet overdreven veel. Vervolgens toen die Derek als enige over was, naar boven gelopen, achter steeds iets dichter bij, toen rende hij vanzelf naar achteren. Uiteindelijk kon ik hem makkelijk doodschieten.

Mjah, ik speelde ook op Hard :)

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Waar vind ik ergens de armored car?

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Er rijden er genoeg rond in de stad.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Pfff ik wordt echt fucking gek van chapter 14. Dat eerste stuk is gewoon supermakkelijk, je moet alleen voorzichtig doen, maar dat stuk in dat pakhuis is gewoon zo klote. Als je dat eerste stuk nou niet de hele tijd overnieuw hoefde te doen zou het wel meevallen, maar zo is het echt kut!

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Rij gewoon je auto in het water als het te lang duurt. ;)

17. James Pond

James Pond Guest

Gewoon naar achterin lopen en vanaf daar al die lui afknallen! Daarna naar boven. Maar is idd een klote stuk, heb dat stuk wel 10x overnieuw gedaan @ hard. Misschien wel meer :p.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja ik heb nou al alle wapens + granaten etc max ammo gekocht, maar nou wordt ik de hele tijd afgeknald door die lui achterin als ik daar aankom.

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die lui achterin heb ik gewoon doodgereden :+

Zelfs een keer dat de ene gewoon bij me instapte haha.

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Reactie op Chapter 14...
    Zelf op HARD het spel uitgespeeld, en ook bij Chapter 14 inderdaad een aantal keer dood gegaan. Echter heb ik het volgende in de loods gedaan...

Gewoon cover zoeken. Je kunt rechts achter de dozen cover zoeken en links achter een pilaar waar de trap omhoog gaat. Zodra een Molotov op je af komt, ren je al schietend naar de andere cover plek. Rustig herstellen en zo heen en weer blijven gaan!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina