1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Chapter 6 is qua sfeer heel tof, maar helaas dat het hand to hand combat niet zo geweldig is. De camera is erg tof geplaatst maar het komt vaak maar op één ding neer. Blokken, en wachten tot je kunt counteren, want als je iets anders probeerd, dan krijg je gewoon vrijwel altijd 2 a 3 klappen en lig je op de grond. Hand to hand combat had van mij echt wat diepgaander gemogen :mad:

Het deed me net even aan Shenmue denken en hoe tof het vechtsysteem toen was, nu zouden we het niet meer zo speciaal vinden. Maar het had het vechten in Mafia II echt leuker gemaakt als je ook een beetje kicks kon uitdelen, je tegenstander kon vastpakken en erop los meppen, een beetje meer dan dit. Maar ja....

En idd, ik had ooit eens in de controls gekeken en toen op X gedrukt, dan neemt ie gelijk een andere control layout aan.

Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb je wel gelijk in,als je niet blokt wordt je zo neer geslaan.
    Nu is het gewoon blokken effe wachten slaan en terug blokken.

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Yep, het is ook gewoon vrij makkelijk om helemaal geen klappen te krijgen. Het is een leuk systeem, maar zolang je blijft blokken, raken ze je gewoon niet...

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,je moet gewoon de truc door hebben.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit nu in chapter 8 en heb er 8 uur opzitten. Sommige missies zijn wel echt heel tof , vooral qua sfeer. De missies met die greasers zeg maar, dat je in een soort sloperij moet zag er echt sfeervol en gedetailleerd uit.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Chapter 8 met de Greasers was wel tof inderdaad.
    Alleen jammer dat er buiten dat stukje je totaal niks merkt van andere gangs ofzo waar je problemen mee kunt krijgen. En dat jij eigenlijk de enigste bent die iedereen maar killt etc, en dat er voor de rest niemand iets hoeft te doen binnen zo'n familie.

7. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    de "truc" aka de a knop inhouden

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ging net even kijken bij dat hotel
    uit die missie waar je een bom plaatst,etc, maar je ziet niks van de schade meer na die missie. Jammer hoor.

9. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt aan de buitenkant? Of aan de binnenkant?

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik moet zeggen die missie met die greasers (als je niet weet waar ik het over heb niet lezen :+):

Waar je dat 'café' kapot moet schieten en platbranden. Ben er na de tijd nog wezen kijken, maar toen was hij gewoon weer gefixed, met wat planken voor de ramen. In Jimmy's Vendetta ging ik er weer kijken, toen was hij wel helemaal afgebrand. Daarna nog eens met de gewone story wezen kijken en hij was ook afgebrand.

Dus misschien heb je de verkeerde chapter geladen?

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Denk buitenkant, want kun je er ook naar binnen dan?

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee je kunt volgens mij alleen tijdens de missie erin.

Het was een flinke explosie, en al zal de meeste schade binnenin het gebouw zijn geweest, je zou er toch wat van moeten terug zien, ah well.

Nu in chapter 11

Volgens mij heb je bij deze missie twee verschillende manieren. Volgens mij had ik kunnen ontsnappen met Leo, iets wat ik maar moet proberen nadat ik de game heb uitgespeeld.

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Je kan inderdaad ontsnappen met Leo, wat gebeurt er eigenlijk als je niet ontsnapt maar je gezien door Henry wordt?

14. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dan doet Henry alsof hij Leo vermoord waarna jij Leo aflevert bij het treinstation.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tof, zorgt er toch voor dat ik of voor een tweede playthrough ga (maar dat betwijfel ik aangezien ik nog genoeg games moet finishen) of dus gewoon de chapter opnieuw ga inladen na het uitspelen.

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik zou gewoon ff Chapter 11 opnieuw spelen, want voor de rest zijn er geen dingen die je op een andere manier zou kunnen completen volgens mij.

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Misschien dat ik wel even een nieuwe playthrough gebruik om de collectables te verzamelen, maar dan op easy ipv hard :+

18. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo gister even de dlc uitgespeeld, damn wat was die laatste missie af en toe frustrerend als er ineens een manneke met shotgun ín de bosjes staat...

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, tot nu toe vind ik het zwaar tegen vallen (als enige ??).
    De chapters zijn mega kort. Tijdens een chapter kun je (tot nu toe, ch8) alleen maar de main mission doen. De meeste missions zijn erg saai en eenvoudig. Er wordt weinig geschoten, pas in Ch8 wat meer.

Het melee fighten is saai en komt te vaak voor imho...

En
    Ch5, in de prison is echt super boring. Ook ruk dat ik al mijn geld en gekochte wapens weer kwijt was

Kun je op een gegeven moment nog meer dingen doen tijdens de chapters, dan alleen de main mission?? Op de map zie ik in de legenda ''jobs" staan, maar dat heb ik tot nu toe nog nergens gehad ?

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nee, dat kan niet, alleen tijdens de DLC. Had je van tevoren al kunnen weten, want het is een miljoen keer gezegd. :+

Hoe kan je het trouwens boring noemen? Die sfeer! :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina