Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Of je doet het gewoon op de normale manier en je gaat...
    ...gewoon naar binnen. Zoek dekking achter de kratten, let goed op wanneer er een molotov aankomt en op de trap tegelijkertijd, elke keer als er een molotov aankomt ga je iets naar achteren (en weer terug). Vervolgens ga je voorzichtig naar boven, weer goed opletten wanneer hij met molotov's smijt. Als je dichtbij komt (bij een krat met molotov's) is die kerel wel naar achteren gegaan en heeft hij als het goed is alleen nog een tommygun, vanaf dat punt is het niet zo moeilijk meer :+.

Om de één of andere reden heeft iedereen gigantische problemen met chapter 14 op hard mode, ik heb geen idee wat er zo lastig aan is. Maar als je er echt niet uit komt kun je de bovenstaande posts gebruiken :+

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    OP hard heb ik het niet geprobeerd, maar op normal was het geen enkel probleeme. Gewoon naar binnen gegaan, snel naar rechts gesprint en dekking gezocht achter een pilaar en vandaar langzaam alles afknallen ...

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Die molotovs kwamen bij mij meerdere per seconde, zonder overdrijven. Constant een vlammenzee waardoor ik geen vijanden kon zien en geen vuurvrij plekje meer over was.

Toen heb ik een methode gebruikt die hier nog niet helemaal genoemd is, namelijk
    mijn auto onder de garagedeur zetten tot ie dichtgaat, iets naar achter rijden zodat ik buiten uit kan stappen, van achter de muur iedereen killen.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Net uitgespeeld op hard....(eerste playthrough en denk ook dat ik het hierbij laat)

Nogal een open einde eigenlijk he? Wat gebeurd er met Joe? En wat beloofd de toekomst voor Vito? En qua verhaal.....conclusie, uiteindelijk moet je niemand vertrouwen in de maffia en that's it?......

Een goede game, een paar echt toffe missies maar ik blijf het gevoel van 'had zoveel meer kunnen en moeten zijn' houden. Verder geen moeite gehad met chapter 14,maar wel meerdere keren in bepaalde missies doodgegaan omdat vijanden soms gewoon echt een one hit kill krijgen bij je.

Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  5. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar tips voor mensen die Mafia 2 voor het eerst gaan spelen;
    Ga nooit gelijk naar je volgende locatie,ook al zeggen ze bv 'get here as soon as possible'.
    Als je maar blijft gaan en gaan,dan ben je na 10uur klaar en mis je een hoop.
    Verken de stad,ga tanken,ga eten,ga je bezatten enz enz,er is een hoop te doen,zolang je maar niet gelijk naar: ''Home,Joe,Eddy enz enz'' gaat,er loopt geen klok,je komt niet te laat,dus neem OVERAL de tijd voor.

Ga altijd langs Bruski voor je ergens heen moet/gaat.
    Bij hem kun je per keer 5 auto's(5x400/450) crushen,2x2 en 1x 1tje.
    Er staan er altijd 2,rij ze in de crusher,crush ze,rij een rondje over het terrein en er zullen er weer 2 gespawned worden,na de 5e auto blijft de crusher dicht.
    Rij daarna altijd langs de gunshop en beroof die(700/800+ammo),dan ben je weer minimaal 2700 rijker.
    Rij daarna altijd naar Harry om je wapens en minutie bij te vullen.
    (zodra je Harry kent;) )
    Kleding koop je bij die kledingwinkel onder het park,daar vind je de beste pakken.

Had de Medium vrij snel uitgespeeld,uurtje of 10/11,en dat viel tegen.
    Speel nu Hard,en niet gehaast,maar zo relaxed mogelijk,en dat is veel beter!

Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Geld boeit echt 0,0 in dit spel. Aan ammo nooit gebrek en voor de rest is het enigste waar je een beetje geld aan kan uitgeven, auto's upgraden en wat kleren.
    Die pakken hoef ik niet, want die worden gewoon verkloot door zo'n stom hoedje.

Beetje jammer, bij GTA IV heb je bijvoorbeeld aan het einde van het spel ook $200.000+, maar ik zou echt niet weten waar je dat aan moet uitgeven hoor. :9

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik ook in het begin, maar al vrij gauw bleef ik missies doen want het tanken kende ik nou wel, guns krijg je genoeg tijdens missies , kleding soms even halen maar ook niet erg veel. De game lijkt soms echt onaf op bepaalde vlakken. Die vent waar je die lockpick krijgt, waarom kun je naar hem toe blijven gaan terwijl je er echt niks te zoeken hebt meer? Het lijkt echt alsof er dingen inzaten eerst en op het laatst er toch weer uitgehaald zijn.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kan me hier wel in vinden. Er is een hoop potentie aanwezig, maar het geheel is onaf. Er is geen reden om veel geld te hebben, ammo te kopen, personen te bezoeken, etc...

Dus de missions moeten het doen. En die zijn de eerste helft van het spel ook aan de slaapverwekkende kant imho ...

9. jayb

jayb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist wel tof dat de game niet perse heel lang hoeft te duren, heb ik weer meer tijd voor andere games :)

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nou voor redenering? Wil je games zo snel mogelijk uitgespeeld hebben? Als ze kut zijn ja, maar je hoeft het toch niet te spelen. Als ik geniet van een game (zoals Mafia) wil je toch zo lang mogelijk doorspelen (zeker met een langer verhaal in mafia). Er zit zóveel potentie in deze game, echt niet normaal. Maar wat er in de uiteindelijke game zit is helaas erg mager.

11. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Die verkoopt nog die special 1911 ;)

Maar ik snap wat je bedoelt.

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Daar waren er toch maar 1 of 2 van in de hele wereld? :9

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hij verkoopt ook de magnum wanneer je deze nog niet op andere plekken kan kopen. En hij verkoopt molotovs en nog iets anders geloof ik.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt dat zei Joe volgens mij. Maarja, je moet niet alles geloven van Joe. :+

15. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    mensen even een vraagje! Ik zit in chapter 14 en nu moet ik naar the Guard wie is dat :confused: zoek me rot

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dat zeker niet nee, elke klus is een piece of cake volgens hem. :+ (en dan word het toch nog een rotzooitje)

17. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, ik moet zeggen, die Joe is wel een van de coolere co-stars van dit jaar. Die manager uit Alan Wake en Joe, mijn matties.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wow vet spel! Had hem al weken liggen, maar nu eindelijk eventjes de eerste 2 chapters uitgespeeld. Sfeertje is erg tof, ga gelijk weer verder :+.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben der klaar mee. Besloten geen DLC te doen, dus hij staat op de bazar.
    Leuk, maar niet meer dan dat. 7-tje ...

20. Sobraine

Sobraine F1 2010!! Need more?

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, wacht maar tot je een beetje verder bent, wat een kutspel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina