1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mafia II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2010.

1. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je wat rustiger spelen :+

2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat al op Hard en ik speel mijn spellen binnen een week uit. Ik schrik er alleen van dat ik na 2,5 uur al in Chapter 4 zit.
    Ik heb wel ergens gelezen dat de laatste Chapters wat langer zijn. Klopt dit?

3. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Als je alleen door de chapters doet, dan gaat het spel erg snel. Tussen de chapters (stukken waar je van je appartement naar een opdracht moet rijden) ben je vrij om dingen te doen en te laten, bijvoorbeeld achievements halen, alles over hoop schieten, wanted posters zoeken, etc.

4. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game vandaag gekocht, en ik kan niet wachten tot dat ik hem binnen heb! :x

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    De latere missies zijn inderdaad wat langer van stuk dan de begin missies.
    Echter is de game alsnog vrij kort van stuk, helaas. :)

6. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k heb de game overgekocht van zo,n gast op marktplaats voor € 20. op zich vermaak ik me prima ermee, hoef van de main story alleen nog de wanted posters qua achievements. Cruise control achieve was echter n b*tch zeg!

strax rest vd wanted posters zoeken, en erna Gears 2 XP event, voordat Gears 3 er is mot ik me wings toch nog hebben.....

7. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Ben de game nu aan het installeren. Lijkt me echt leuk!

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Net uitgespeeld, wat een
    kut einde, Joe is nu weg? Dood of levend? Wat doet Vito? Er moeten nog 2 chapters bij ofzo? Is dat DLC?

9. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zal waarschijnlijk duidelijker worden in het volgende deel of in een nog uit te komen DLC.

Ik heb dit spel al lang geleden uitgespeeld en ik vond het echt geweldig. Het verhaal was echt geweldig en er gebeurden dingen die ik totaal niet verwacht had. Ik vond de DLC erg tegenvallen omdat ze meer richting GTA gingen met sidemissies en het zelf mogen kiezen welke missie je wilde starten door op de map te kijken waar je hem kon starten. Ik vond de meer liniaire opzet van de hoofdgame toch leuker.

10. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    De DLC missies lijken erg op herhaling. Die van Joe vind ik tot nu toe de leukste, omdat daar, denk ik, toch meer afwisseling in zit.

Het leuke van de DLC is dat je op plekken komt waar je tijdens het gewone spel niet komt.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Deze net ook maar even gehaald bij de Gamemania , ben toch te nieuwsgierig naar deze game om hem helemaal aan me voorbij te laten gaan.

Komt vooral omdat ik deel 1 zo geweldig vond (ondanks dat deze barstte van de bugs en gameplay issues)

12. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals je misschien gelezen hebt, doe het rustig aan, maar begin wel op hard.

In eerste instantie heb ik de fout gemaakt dit spel te vergelijken met een gta spel, maar daar ben ik snel van afgestapt. Dit is een prachtig deeltje 2 van Mafia.

13. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Die fout maakten veel reviewschrijvers ook, in bijna elke review noemde de schrijver dat ze niet de vrijheid hadden net als GTA. Dit ergerde mij echt|:-.

14. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze game veel meer sfeer hebben als GTA IV! :cool:

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    En? ;)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Sfeervol maar een beetje saai qua gameplay.

Het schieten/rijden/vechten heb ik in andere games allemaal al beter uitgevoerd zien worden maar de setting en het verhaaltje zorgen dat ik me toch wel vermaak.

Ik mis de sidequests ook totaal niet, lekker alleen de main quest doorknallen zonder steeds afgeleid te worden door randzaken is ook wel eens leuk

17. x iPro HD x

x iPro HD x New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, weet iemand misschien hoe je op mafia 2 online kunt?

18. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals net gezegd in je vorige topic, er zit geen MP in Mafia II.

19. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Er zit geen MP op, maar de DLCs hebben een soort ranking systeem. Hier kan je online je punten vergelijken met andere spelers.

20. x iPro HD x

x iPro HD x New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel nu uitgespeeld (mafia 2) maar kan niet gewoon vrij rondlopen alleen als ik continue story doe kom ik bij de laatste save point in het spel. bij de laatste missie:{

Deel Deze Pagina